Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petetty, haluaisitko sinäkin saada?

Vierailija
01.11.2013 |

Meillä oli semmonen tavallinen pienten lasten vanhempien parisuhde, kunnes kävi ilmi, että vaimo on pettänyt mua työkaverinsa kanssa. Jos olis oltu lapsettomia, niin olisin lähtenyt saman tien, mutta nyt jäin lasten vuoksi pitämään perhettä kasassa. Oon ihan tavallinen työssäkäyvä, reilut kolmekymppinen perheenisä.

Elämä on jatkunut ja parisuhdekin, mutta sellaisen altavastaajaolo tuosta vuoden takaisesta tapahtumasta on jäänyt ja asiat palaavat herkästi mieleen. Olin aikaisemmin ehdottoman uskollista tyyppiä, mutta nyt olen muutaman kerran mennyt baariin töiden jälkeen lukemaan lehteä ja katsomaan, mitä tapahtuu... (ei oo mitään tapahtunu) On myös käynyt mielessä, että jos jostain löytyisi joku vastaavaa kokenut nainen, niin miltä tuntuisi sellainen viikonlopun "työmatka" ja sitte ei nähtäis enää koskaan, mutta vois jotenkin omanarvontunnon säilyttäen jatkaa omaa parisuhdetta.

Onko muilla petetyillä ollu tämmösiä ajatuksia tai onko joku tehnyt tällaisen hyvitysreissun ja onko se tuonut paremman olon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne on. Ennen olen ollut superuskollinen, mutta nyt sitä vaan katselee maailmaa vähän eri kantilta.

En ole kuitenkaan pettänyt - vielä. Yksi ihastus on ollut, mutta en tehnyt mitään sen eteen. En tiedä tulisiko oma olo paremmaksi vai huonommaksi jos pettäisin.

Toisaalta tuntuu, että se olisi viimeinen naula tämän parisuhteen arkkuun, että sitten meillä ei todellakaan olisi yhtään mitään.

Vierailija
2/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenkö se sitte loppuu, jos sä käyt puntit tasaamassa? Eikö se ole loppunu jo aiemmin, jos tolta tuntuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 18:33"]

Yksi ihastus on ollut, mutta en tehnyt mitään sen eteen.

[/quote]

No, mikset tehnyt?

Vierailija
4/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pettänyt exäni ehdotti minulle että saisin pettää häntä luvan kanssa "maksuksi" ja "kostoksi". Minusta ehdotus oli äärimmäisen loukkaava ja kammottava. Hän siitä vain olisi saanut omalletunnolleen hyvitystä, että ok,  teko on kuitattu koska muijakin petti, mutta minä en olisi saanut MITÄÄN, koska en todellakaan halua seksiä muiden ihmisten kuin yhden rakastamani kanssa. Ällöttää ajatuskin.

Siitä päästin kyllä yli, vaikka minä en suorittanut ehdotettua vastapettämistä, vaan ihan vaan annoin anteeksi. Mutta pettämiset toistuivat, kun mies juopotteli eikä kännissä hallinnut halujaan, ja laitoin sitten homman poikki lopulta, kun itkuisista anteeksipyynnöistä ja muuttumislupauksista huolimatta pettäminen ei loppunut.

Vierailija
5/7 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot hieno ihminen kun pystyit antamaan anteeksi. Mä en tiedä pystynkö samaan ja erokaan ei tunnu hyvälle, kun on nuo lapset. Siks mä mietin näitä "hyvitys"-mahdollisuuksia. Tietysti jos vaimo pettää taas, niin pakkohan tästä on sitte lähteä ja ottaa vaikka muksut mukaan. Kyllä mun mielestä pitää pystyä ittensä hallitsemaan, kännissäkin, että hatun nosto sulle!

Vierailija
6/7 |
02.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 18:33"]

Yksi ihastus on ollut, mutta en tehnyt mitään sen eteen.

[/quote]

No, mikset tehnyt?

[/quote]

Siksi, että kaikesta huolimatta rakastan miestäni ja haluan mahdollisimman hyvän suhteen hänen kanssaan. Pettämisen paljastuminen on kriisi, mutta se on myös mahdollisuus korjata asioita jotka ovat pielessä.

Kuten yllä kirjoitin, tekisikö "takaisin pettäminen" minulle yhtään sen parempaa oloa? Tai kummallekaan kyseiselle miehellekään...

Vierailija
7/7 |
03.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinko se stten että pettäminen joko ratkaistaan erolla tai tyydytään kohtaloonsa petettynä. Eiko täällä ole ketään jota vituttaa petetyksi tulemimen mutta on jääny lasten vuoksi ja muuten kyllä eronnu?