Haha, näin naisen jonka tukka oli jämähtänyt 90-luvulle :DD
Eikä tämä siis tapahtunut edes Porvoossa vaan Vantaalla.
Naisen puolipitkä tukka oli permanentattu. Tukka oli ylempää kerätty pinnalta yhteen sellaisen soljen avulla, jossa on päällä suuri kankainen rusetti. Hieman alempaa loput hiukset oli laitettu poninhännälle hiusdonitsin avulla. Rusetin ja donitsin kankaan sävyt sointuivat kivasti toisiinsa, toinen oli tummempaa ja toinen vähän vaaleampaa violettia.
Ihmeellinen takauma. Itse olen jo kohta nelikymppinen, joten kyllä tosiaan tisekin käytin tuollaisia tukkajärkytyksiä, mutta onneksi ne jäivät sinne ysärille.
Kommentit (25)
:D olisin kyllä halunnut nähdä tuon!
En kyllä käyttänyt tuollaisia edes 90-luvulla, taidat itsekin olla pienen fashion poliisin tarpeessa.
KAIKKI vähänkään pitkätukkaiset käyttivät donitsia 90-luvulla Muita hiusrenksuja ei ollut yksinkertaisesti saatavana. Mutta ne rusettijutut olivat kyllä överiä jo tuolloin.
Mä en edes katsele kenenkään hiuksia. Joo ei kannatakaan kun oma tukka on jämähtänyt ehkä jonnekin kivikaudelle. Tällaisia saatanan kasoja kuin mulla, näin joskus yhdessä kirjassa jossa esiteltiin Tanskasta löytyneitä suomuumioita.
Donitsihan on maanmainio keksintö, on sitten ysäriä tai ei.
Donitsit ovat kyllä hiuksille paremmat kuin nämä ohuet, kumiset lenksut, joita nyt on käytössä...
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:35"]
Mutta susirumia ne ovat.
[/quote]
No niin ovat nuo 2010-luvun fäshöniä edustavat Jeffrey Campbellin Lita-kengätkin. Mieluummin minä ysäridonitsin päähäni pistäisin kuin nuo kaviomonot jalkaani.
Ihan ihanaa kun ihmiset uskaltaa olla sellaisia kuin haluaa. Jos viihtyy ysärityylissä niin mitä se haittaa?
Sitä paitsi hiusdonitsit tekee paluutaan! Ja onhan ne naisellisia kuitenkin
Jos se oli menossa ysäribileisiin?
Tosin kangasrusetit tais olla jo 80-luvulla.
Mä ajattelin ottaa permiksen ja laittaa hiukset noin, tosin ilman sitä donitsia ehkä, kun valuvat liikaa:)
Vain nainen voi tehdä tällaisen avauksen.
Miksen ole mies? Haluaisin elää maailmassa, jossa toisten ihmisten stailaus ei saa minua avautumaan nettipalstalla, ei kertaakaan.
Mulla oli musta satiininen rusettisolki aikoinaan. Se oli hieno!! :) baariin puin monesti farkkujen kanssa valkoisen paitiksen sekä liivin tai mustan bleiserin. Hiuksiin ehdottomasti tuo rusettisolki niskaan.
Hö, ettekö te ny aikamatkustajaa tunnista vaikka noin selkee tapaus oli?
Mun yhdellä tutulla on luonnonkiharat hiukset. Kaikki jotka ei häntä hyvin tunne, luulee että ottaa säännöllisesti permanentin. Olen monta kertaa jonkun puolitutun sitä ihmettelevän, että miten se viitsii pitää sitä permistä.
Permanentit ja hiusdonitsit tekee tuloaan.
Tais mimmi olla etuajassa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 16:23"]
Eikä tämä siis tapahtunut edes Porvoossa vaan Vantaalla.
Naisen puolipitkä tukka oli permanentattu. Tukka oli ylempää kerätty pinnalta yhteen sellaisen soljen avulla, jossa on päällä suuri kankainen rusetti. Hieman alempaa loput hiukset oli laitettu poninhännälle hiusdonitsin avulla. Rusetin ja donitsin kankaan sävyt sointuivat kivasti toisiinsa, toinen oli tummempaa ja toinen vähän vaaleampaa violettia.
Ihmeellinen takauma. Itse olen jo kohta nelikymppinen, joten kyllä tosiaan tisekin käytin tuollaisia tukkajärkytyksiä, mutta onneksi ne jäivät sinne ysärille.
[/quote] Näin me naiset ollaan julmia toisillemme, heti ollaan arvostelemassa, jos ei nyt ole just oikealla vuosikymmenellä. Kuitenkin tuolla näkee jos minkälaista tallaajaa. Miksi pitää kulkea jonkun muodin mukaisesti, ei ne kaikki kotkotukset ole niin hienoja. Entäs jos ko henkilö olikin jo muodin eturintamassa? Antaa kaikkien kukkien kukkia ja permanenttien heilua!
Toivottavasti pääset moisesta nopeasti yli. Eteenpäin vaan, nainen, pistä tuo taaksesi, unohda jos pystyt.