Minkälaisen ja minkä värisen vuorin laittaisin keltaiseen villajakkuuni?
Siihen tulee trimmauksia, joissa on vaaleampaa keltaista ja tummaa ruskeaa kapeina raitoina. Vuori todennäköisesti vilkkuu pitkästä sivuhalkiosta aika paljon, joten haluaisin senkin näyttävän edustuskelpoiselta. Keltainen perusvuori ei ainakaan ole hyvä, vaan vähintään mattapintaista silkkiä meinaan laittaa. Mutta mietin myös, pitäisikö sen olla kontrastivärinen? Tai jotenkin kuviollinen, esim. kukallinen?
Kommentteja, kiitos! Tyyliesikuvaksi voisin mainita esim. COS:n, mutta en ole aivan niin minimalistinen kuitenkaan.
Kommentit (14)
Ottaisin varmaan värin niistä trimmauksista eli ruskeaa.
Kuviollinen kuulostaa kivalta, mutta kuinka helppoa on löytää sellainen, että sopii villatakin omiin väreihin? Minä laittaisin varmaan jonkun vähän tummemman kuin se väri, jota takissa on eniten.
Kukallinen, jos haluat näyttää klovnilta..
Musta.
Eikö keltainen ole aila huomiota herättävä? Laittaisin tumman ruskean. Sopii mun mielestä keltaisen kanssa.
Matta vuorikangas on ärsyttävä. Puseron hihat ryttääntyy.
Laittaisi vastavärin, eli violettia.
Keltaisen vastaväri olisi muistaakseni sininen, mutta itse taipuisin siihen ruskeaan, mitä on jo raitoina.
Tulipa hyviä ehdotuksia. Sain ajattelemisen aihetta! Himalajan värinen varsinkin kuulostaa upealta. :D
Olen miettinyt kyllä noita mustaa ja violettia, enkä ole niitäkään vielä sulkenut pois. Eläinkuosit ovat minulle liian rajuja, voisivat kyllä muuten sopia tuohon jakkuun. Ruskea ja beige sitten ovat eleettömämpiä vaihtoehtoja.
Ehkä mun pitäisi päättää ensin, millaisten housujen kanssa meinaan tätä jakkua pitää, tai teenkö samasta villakankaasta myös alaosan. Se voi vaikuttaa aika paljon siihen, minkä värisen vuorin uskaltaa laittaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Matta vuorikangas on ärsyttävä. Puseron hihat ryttääntyy.
Hihat vuoritetaankin toisella materiaalilla juuri tästä syystä.
ap
Beessi