Nissen silmälasitarjous, miksi maksaa kuitenkin enemmän?
Sain kaverilta lahjakortin Nissen silmälasien ostoon, ilmaiset 79€ kehysvalikoimasta. Kuitenkin kun ostin ne, maksoin 89€. 😕
Eikö "peruslinsseilläkin" ( ilman ohennusta, pinnoitusta) ole joku hinta? Ja tarjous lasien hinta pitäisi olla: valittu linssi miinus perus linssin hinta? Ei valitun linssin hinta. Menikö optikon laskut siis väärin?
Kommentit (2)
Ei mulla ole maksanut enempää. Oli tarjous kolmet lasit hintaan 79,- josta kahdet minulle ja kolmannet kupongilla kaverille. Valitsin 79,- lasien kehyksistä kahdet kehykset peruslinsseillä ja maksoin 79,- Tietysti ne yritti saada mua valitsemaan kallimmat kehykset, mutta en suostunut. Kaverikupongin laitoin roskiin. Osamaksuja en ota koska on varaa maksaa 79,- heti.
Nissen Kusettaa osamaksusta joka on kuluton ja koroton. Nissenin laskut lähettää Walley yhtiö. Walley perii jokaisesta laskusta kuluja. Nissen mainostaa kulutonta ja korotonta max 6kk osamaksua. Mutta kun tekee osamaksusopimuksen Walleyn lähettämään laskuun, laskuihin tulee kuluja. Kävin liikkessä , josta olin ostanut silmälasit, sieltä vakuutettiin ei tule mitään kuluja ja korkoa. Pyysin korjaamaan asian, asiakaspalvelija kertoi HE eivät voi mitään asialle.
Walley taas kertoi kulut tulevat. Hoida asia Nissenin kanssa. Mutta Nissen kertoi taas He eivät voi mitään asialle.
Että tällaista palvelua Nisseniltä