Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö ja kummallinen olo?

Vierailija
12.09.2020 |

Eli olen huomannut viime aikoina, että multa lähtee aivan älyttömästi hiuksia. Hiukset ohentuneet alle puoleen siitä, mitä ovat aina olleet, ja lähtee ihan uusia lyhyitä sekä pitkiä hiuksia haromalla.. Sen lisäksi päätä särkee joka päivä, sydän hakkaa, huono ja heikko olotila kokoajan. Särkee jalkoja ja käsiä sieltä täältä päivästä vaihdellen, tätä ollut jo useita vuosia mutta ei ole löydetty tähän syytä. Alkuvuodesta astui alaselkäkivut kuvioon, kuukautiset olleet ihan kummallisia ja epätavallisia aiempaan verrattuna (gynekologisista vaivoista ei ilm johdu, kaikki testit otettu, papa, ultrattu jne) Olo on ns epätodellinen ja tuntuu että pää on ihan puuroa. Väsyttää myös aivan helvetisti kokoajan, tai vaihtoehtoisesti olo kuin sähköjäniksellä. Nukuttua saan kovastakin väsymyksestä huolimatta todella huonosti, herään aamuyöstä, en pääse kunnolla uneen, unia en näe koskaan jne. Toisinaan saan nukuttua tauotta ihan hyvin, mutta mikään määrä unta ei tunnu antavan sitä lepoa yhtään.

Syön monipuolisesti, vitamiinit päivittäin, verikokeet ok. Nyt olo on ollut viimeisinä viikkoina tosi outo, ihan järkyttävän alakuloinen, ruoka ei maistu, en jaksa liikkua kuten ennen päivittäin useamman tunnin. Missä vika voi olla? Lääkäriajankin sain, mutta vasta ensi kuun toiselle viikolle. =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä hengenahdistuksen oirelistaan.

Ap

Vierailija
2/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute vois olla. Hemoglobiini laskee vasta jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudanpuute vois olla. Hemoglobiini laskee vasta jälkikäteen.

No tätä itseasiassa veikkasinkin, mutta hb oli joku 135 tienoilla ja ferritiini 75. Että ei sitten kait johdu.. Ihan samanlainen olotila kyllä on, kuin joskus anemian aikoihin.

Ap

Vierailija
4/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oireili kilpirauhasen liikatoiminta noin.

Vierailija
5/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oireili kilpirauhasen liikatoiminta noin.

Kiintoisaa, ehdin meinaan jo aikaisemmin varata kilpparikokeet ens viikolle kun lääkärillä niitä ei ole pariin vuoteen katsottu. Aina kyllä on kyselty et onko niitä katsottu, mut ei määrätty yhtiinkään tuoreempiin labrasetteihin. Toivottavasti selviäis jotain. Haluatko kertoa tarkemmin sun oireiluista, kuinka kauan kärsit vaivoista ennenkun todettiin liikatoiminta? Mitä sun arvot lopulta näytti?

Ap

Vierailija
6/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostanut netistä jonkun julkkiksen ketodieetin?

Vierailija
7/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat vitamiinit auttaa monessa asiassa, B-vitamiinit hermostoon ja C-vitamiini auttaa raudan imeytymistä.

Vierailija
8/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kilpirauhasen liikatoiminnalta. Myös vajaatoiminnassa samoja oireita, mut yleensä ei ehkä sydämen tiheälyöntisyyttä

Vierailija
9/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa auttaa, mutta kuulostaa täysin myös minun oireiltani. Jään seuraamaan tätä ketjua.

Vierailija
10/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole millään dieetillä. =D Vitamiinit syön myös päivittäin. Taas täällä kituuttelen heti aamusta huonossa olossa ja päänsäryssä, illalla nukahdin lasta nukuttaessa aikaisin, en ihan oikeasti meinaa tajuissani pysyä kun väsymys on niin kova.. Mulla on tuota sydämen tiheälyönteisyyttä ollut jo kauan, olen jopa päivystyksessä käynyt mutta olivat mieltä että paniikkikohtaus tms vaikka syke on koholla kokoajan..

Ap

Vierailija
11/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilppari vajaatoimintana veikkaan, mutta voi olla sisäerityksessä muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi