Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin työhön kannattaisi suunnata? Olen työskennellyt It-alalla

Vierailija
31.10.2013 |

nyt 15v ja olen aivan lopen kyllästynyt alaan! Olen ulospäinsuuntautunut vaikka jännitänkin esiintymisiä. Mitään ja ketään en kuitenkaan pelkää ja uskallan sanoa mielipiteeni vaikka tiedän että siitä ei pidettäisikään. Työkavereiden ja asiakkaiden kanssa tulen toimeen ja heistä on jäänyt hyviä ystäviä vaikka olisin työpaikkaakin vaihtanut. Tykkään tehdä enkä puhua tekemisestä, haluan itse päättää tekemiseni ja työaikani enkä pidä rapsojen kirjoittelusta vaikka ymmärrän että niilläkin on paikkansa. Saan paljon aikaan, pystyn myöntämään virheeni, yritän työskennellessäni samaan aikaan miettiä miten töitä voisi saada sujuvammiksi ja uudistaa jotta niistä saisi paremman tuloksen. Haluaisin tehdä työtä jolla oikeasti on merkitys: se että joku projekti onnistuu ja firma saa uuden toimivan ympärisötn/sovelluksen tms. ei enää motivoi. Kollegoita yritän auttaa ja kannustaa mahdollisimman paljon. Haluaisin auttaa ihmisiä työlläni.

Ideoita? Koulunpenkille moneksi vuodeksi palaaminen ei enää onnistu. Jos onnistuisi, yrittäiisn päästä lukemaan oikikseen ja sieltä lakimieheksi ja töihin paikkaan jossa voisin toimia lastensuojelun hyväksi. Ikääkin on jo 37v.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työtön it-ihminen. Jos vaihdatte työpaikkaa, voinko saada edellisen paikkanne? No, jollei se ole koodausta, niin sitten ei kiinnosta.

Vierailija
2/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:50"]

Itse olen työtön it-ihminen. Jos vaihdatte työpaikkaa, voinko saada edellisen paikkanne? No, jollei se ole koodausta, niin sitten ei kiinnosta.

[/quote]

Ei ole koodausta. Etulinjassa ollaan selittelemässä miksi ei toimi, miksi ei toteudu aikataulussa, ei oo, ei tuu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:59"]

[/quote]

Ei ole koodausta. Etulinjassa ollaan selittelemässä miksi ei toimi, miksi ei toteudu aikataulussa, ei oo, ei tuu ;)

[/quote]

Joo :-( Hassua muuten, että tuo luetaan edes it:ksi...

Vierailija
4/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 10:59"]

[/quote]

[/quote]

Joo :-( Hassua muuten, että tuo luetaan edes it:ksi...

[/quote]

Miksi ei luettaisi? Palvelinympäristöjä pyörittelen jne.

Vierailija
5/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde vakuutusedustajaksi, siis hae vakuutusalalle. Siellä ei hommat lopu ja liksakin ihan mukava :)

Vierailija
6/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, olen hakenut ja päässytkin mutta en jättänyt sittenkään vakiduunia. Liian epävarmaa ja pakkotyrkyttämistä

Vierailija
7/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jonkun lastensuojelujärjestön palvelukseen? 

Vierailija
8/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele notaariksi ja sitä tietä pitkin lastensuojeluun töihin.

Vierailija
9/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap! Niin samat fiilikset ja tilanne.

Minulle riittäisi työ josta saa jonkinlaisen palkan ja tulevaisuus olisi varma.

Psykologia kiinnostaa itseäni mutta en tiedä sen alan työtilanteesta ja koulunpenkille ei rahatilanne joka tapauksessa anna myöten.

Jos alalla jatkaa niin muutto toiseen maahan voisi piristää :-)

Vierailija
10/12 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiskoulutustuki on ihan kohtuullinen ja sillä pärjää perheellinen pari vuotta, jos oikeasti haluaa opiskella uutta ammattia. Itse opiskelin pari vuotta sitten ja teen nyt työtä, jolla on merkitystä.

Vierailija
11/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
01.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas IT-alaan pikkuhiljaa kyllästynyt joka miettii uusia uria. En vaan oikein tiedä, mihin suuntaisi seuraavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä