Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset, jotka käytätte sanaa "katkarapu"

Vierailija
12.09.2020 |

Kertokaa "katkaravun" enimmäismitat. Pituus ja ympärysmitta.

Te naiset, jotka käytätte sanaa "katkarapu"

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso houistasi, mittaa mutta älä tule tänne sitä julistamaan

Vierailija
2/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso houistasi, mittaa mutta älä tule tänne sitä julistamaan

Kuinka monta alkoholiannosta olet jo tänään nauttinut?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3cm pitkä, vajaa 2cm ympärys. Jättikatkaravut sitten erikseen.

Ap voisi kasvaa aikuiseksi 🙄

Vierailija
4/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vetäsen mittanauhan esiin, että voin raportoida tänne mitat

Vierailija
5/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vetäsen mittanauhan esiin, että voin raportoida tänne mitat

Jos et sä yhtään tiedä, että minkä kokoinen on "katkarapu", niin miksi sä edes tuota haukkumasanaa käytät?

Ap

Vierailija
6/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kukaan muu kuin viidentoista sentin erikoismies ole mitannut munaansa, saatika puolison munaa.

Vierailija
7/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kukaan muu kuin viidentoista sentin erikoismies ole mitannut munaansa, saatika puolison munaa.

Mieti nyt kuinka typerältä tuo kuulostaa Miksi joku mies välttelisi koko elämänsä ajan kullinsa koon mittaamista, vaikka se olisi hetkessä tehty, ja siitä olisi vieläpä hyötyä esim. kondomien tilaamisen suhteen?

Vierailija
8/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, palstanaiset, että alanuoli ei ole mikään argumentti.

Ap

Vierailija
9/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt kuinka typerältä tuo kuulostaa Miksi joku mies välttelisi koko elämänsä ajan kullinsa koon mittaamista, vaikka se olisi hetkessä tehty, ja siitä olisi vieläpä hyötyä esim. kondomien tilaamisen suhteen?

Oho! Nytpä on käynyt sellainen vahinko että oon käyttänyt ihan niitä samoja bulkki "Näkkejä ja Sultaneja" jollaisia yli kaksi miljoonaa miljoona (karkea arvio) muutakin suomalaismiehestä on käyttänyt ennen minua. 

Vierailija
10/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Nytpä on käynyt sellainen vahinko että oon käyttänyt ihan niitä samoja bulkki "Näkkejä ja Sultaneja" jollaisia yli kaksi miljoonaa miljoona (karkea arvio) muutakin suomalaismiehestä on käyttänyt ennen minua. 

Kerro yksikin hyvä syy, miksi et ole peniksesi kokoa mitannut. (Leikitään nyt, että olet mies.)

Vierailija
11/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin hyvä syy, miksi et ole peniksesi kokoa mitannut. (Leikitään nyt, että olet mies.)

Ihana että sä olet kiinnostunut mun peniksestä!

En ole sitä mitannut koska näen että se on ihan normaalin kokoinen lepotilassa sekä erektiossa. Sitä olen miettinyt että kuinka te mittaajat sen mittaatte, siis painatteko häpyluuhun asti, vai mittatteeko päältä. Itse siitinhän lähtee läheltä peräaukkoa, kivespussienkin takaa. Jos mittaisin niin voinko käyttää sitä mittaa? 

M48

Vierailija
12/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sitä mitannut koska näen että se on ihan normaalin kokoinen lepotilassa sekä erektiossa. Sitä olen miettinyt että kuinka te mittaajat sen mittaatte, siis painatteko häpyluuhun asti, vai mittatteeko päältä. Itse siitinhän lähtee läheltä peräaukkoa, kivespussienkin takaa. Jos mittaisin niin voinko käyttää sitä mittaa? 

M48

Sä et edelleenkään kertonut yhtään syytä sille mikset ole kullisi kokoa mitannut. Siihen mittaamiseen olisi mennyt vähemmän aikaa kuin edellisen viestisi kirjoittamiseen, mutta et muka ole koskaan elämässäsi sitä tehnyt. Mieti miten epätodennäköinen tuo väite on. Kerro yksikin syy sille, mikset mittaisia peniksesi kokoa nyt. Alahan selitellä, ämmä!

Vierailija
13/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Sä et edelleenkään kertonut yhtään syytä sille mikset ole kullisi kokoa mitannut. Siihen mittaamiseen olisi mennyt vähemmän aikaa kuin edellisen viestisi kirjoittamiseen, mutta et muka ole koskaan elämässäsi sitä tehnyt. Mieti miten epätodennäköinen tuo väite on. Kerro yksikin syy sille, mikset mittaisia peniksesi kokoa nyt. Alahan selitellä, ämmä!

Sullahan on tässä nyt todistustaakka. Esitä mittaustulokseni, ole hyvä.

M48

Vierailija
14/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Katkarapu” ei ole varsinaisesti peniksen mitta, tai mitattavan ominaisuus, vaan sellaiseksi kutsutaan id ioittimiehen elintä. Jos tulee kutsutuksi ”katkikseksi” se tarkoittaa, että olet mokannut jotenkin naisen kanssa, esim. vaikkapa haukkunut hänen ulkonäköään tai ollut huono ja itsekäs sängyssä.

Tämä on aivan typerä selitys, koska tällä palstallakin puhutaan katkaravusta yleisesti pientä penistä tarkoittaen.

Ap

Vierailija
15/19 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Sullahan on tässä nyt todistustaakka. Esitä mittaustulokseni, ole hyvä.

M48

Mitä sä nyt höliset. Kerro miksi vänkäät asiasta, vaikka voisit käyttää saman ajan peniksesi koon mittaamiseen, jolloin oppisit tuntemaan itseäsi hieman paremmin. Pelottaako tulos?

Ap

Vierailija
16/19 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi noinkin herkästä asiasta pitää puhua halventavaan sävyyn, vieläpä kun tähän ei pysty itse lainkaan vaikuttamaan.

Naisena en kävisi mittaamaan rakkaani ulottuvuuksia, eikä se ole olennainen tieto. Elämästä ja läheisyydestä pitää nauttia niillä eväillä, mitä on saanut. Jos haluaa tuottaa kumppanilleen mielihyvää, aivot on tärkein elin keinojen löytämiseen. Ja keinojahan löytyy. Itselleni suurta iloa tuottava seikka on, että mieheni on kestävä ja innostuu helposti.

Ehkä kiinnittäisin kokoon huomiota, jos puhuttaisiin lääketieteellisesti määritellystä mikropeniksestä, mutta normaalin rajat ovat laajat ja kaikki sormea suuremmat mahtuvat niiden sisään.

Vierailija
17/19 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi noinkin herkästä asiasta pitää puhua halventavaan sävyyn, vieläpä kun tähän ei pysty itse lainkaan vaikuttamaan.

Naisena en kävisi mittaamaan rakkaani ulottuvuuksia, eikä se ole olennainen tieto. Elämästä ja läheisyydestä pitää nauttia niillä eväillä, mitä on saanut. Jos haluaa tuottaa kumppanilleen mielihyvää, aivot on tärkein elin keinojen löytämiseen. Ja keinojahan löytyy. Itselleni suurta iloa tuottava seikka on, että mieheni on kestävä ja innostuu helposti.

Ehkä kiinnittäisin kokoon huomiota, jos puhuttaisiin lääketieteellisesti määritellystä mikropeniksestä, mutta normaalin rajat ovat laajat ja kaikki sormea suuremmat mahtuvat niiden sisään.

Tätä yritin itsekin tuoda esiin, mutta toisesta tulokulmasta, ja kaksi kommenttiani poistettiin, vaikka ne olivat täysin asiallisia. Ei kukaan puhu miehen peniksestä katkarapuna, vaikka se olisi minkä kokoinen, jos suhde on kunnossa kyseessä on muuten hyvä ja fiksu mies. Katkarapu on haukkumasana, ja syyt sen käyttämiseen ovat vallan toiset kuin elimen fyysinen koko. Ja tämä pätee myös netin keskusteluissa.

Katsotaanpa poistetaanko tämäkin kommentti.

Vierailija
18/19 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap syyllistyy vihapuheena käytettävän termin viljelyyn?

Vierailija
19/19 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap syyllistyy vihapuheena käytettävän termin viljelyyn?

Nimenomaan; katkarapu vs. velhonhihat. Molemmat ovat sukuelimiä halventavia sanoja joita ei aikuinen normaali henkilö käytä.

Miksi me siis keskustelemme tästä? Onko meillä keskuudessamme pakottaja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän