Sinkkunaiset eivät tykkää kondomista
Miksi sinkkunaisista ei halua, että kumia käytetään.
Olen lukenut nettiä, missä naiset toitottavat ettei ennen parisuhdetta ja tautitestejä ilman kumeja anneta. Eronneena uusiosinkkuna ehdotin tinderistä tavatuille treffikumppaneille kumin käyttöä, mutta suuri osa oli, ettei halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, koska tuntuu paljon paremmalta, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä. En ole enään kumista puhunut, ettei tule nuivia naamoja. Lopputulos on että 8/10 naisesta haluaa paljaalla loppuun asti. Tuntuu se hyvältä, eikä tauteja ole ollut, mutta…
Olen vaan ihmetellyt miksi näin? Ei todellisuus ja vauva.fi jutut oikeen kohtaa…
Kommentit (22)
Tässä iässä noin sadan yhden illan naisen kanssa sekstailtua niin yksikään nainen ei ole vaatinut kortsua. Ja jos on tullut puheeksi niin tautia ovat pelänneet enemmän kuin raskautta. Näin se vaan menee, ettei nainenkaan ajattele ihan omilla aivoillaan kun on tarpeeksi kiihottunut ja tekee mieli saada melaa mekkoon!
No minä en kyllä tunne eroa onko kortsua vai ei.
N44