Sinkkunaiset eivät tykkää kondomista
Miksi sinkkunaisista ei halua, että kumia käytetään.
Olen lukenut nettiä, missä naiset toitottavat ettei ennen parisuhdetta ja tautitestejä ilman kumeja anneta. Eronneena uusiosinkkuna ehdotin tinderistä tavatuille treffikumppaneille kumin käyttöä, mutta suuri osa oli, ettei halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, koska tuntuu paljon paremmalta, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä. En ole enään kumista puhunut, ettei tule nuivia naamoja. Lopputulos on että 8/10 naisesta haluaa paljaalla loppuun asti. Tuntuu se hyvältä, eikä tauteja ole ollut, mutta…
Olen vaan ihmetellyt miksi näin? Ei todellisuus ja vauva.fi jutut oikeen kohtaa…
Kommentit (22)
Veikkaan myös sitä, että haluavat lapsen.
Itse en ainakaan tunne eroa, onko kumi vai ei. Miehet ilmeisesti tuntee paremmin.
Kondomit haisee hirveelle. Ja luonnollisempaahan se on spermailla pillu.
Mä en anna kumilla.
Pitää kivasti varatun keski-ikäisen perheenisän varpaillaan, if you know what i mean..
Tähän mennessä ei ole yksikään mies haihtunut, johtuen ehdottomuudestani..
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko se hyvältä kun mies tulee sisään?
"Ei todellisuus ja vauva.fi jutut oikeen kohtaa"
No ei tietenkään. Eivät ne tinderissä tapaamasi naiset käy täällä, eivätkä täällä käyvät naiset hae seksiseuraa tinderistä (tai muualtakaan).
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan tunne eroa, onko kumi vai ei. Miehet ilmeisesti tuntee paremmin.
Niin, mietihän mikä pinta liikkuu mitäkin vasten. Naiselle tuntuman kannalta on suunnilleen sama ero kuin jos dildo olisi päällystetty joko nahalla tai lateksilla. Ero on hienosyisempi. Saman muotoinen ja edestakaisin liikkuu silti. Mieheltä katoaa kaikki liikkeen tuntu ja jäljelle jää lähinnä puristus, jossa naisen muotojen lisäksi vaikuttaa kumin paikallaan pysyvä puristus myös, jopa suurimpana tekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea tulevalle isälle!
Kiitos olen jo isä. Meinaatko että joku nainen olisi raskaana minulle nyt? Näin ei tietääkseni ole asia, tosin en ole osaa naisia yhteisen yön jälkeen tavannut edes.
Mies 39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minua kiihottaa kovasti.
Jouni 50
Kiva minulle. Minulle on tehty vasektomia, joten suostun mielelläni moninkertaisiin vauvantekotalkoisiin. Olin kerran epäilty lapsen isäksi ja vaadin dna-testiä, mutta sinkku perääntyi kun kuuli perusteluni. Väitti minua petturiksi.
No kyllä tuntuu naisellekin ero siinä onko kumi vai ei. Tai no mulle ainaki.
Tiukka nainen tuntee onko kumi vai ei. Itse ainakin tunnen terskan reunan paljon paremmin ilman kumia. Lisäksi kullista saa pillulla paljon paremman puristusotteen paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Jaa et tunne eroa?! Eipä taida sulla olla sitten ihan herkkyys kohdallaan pimperossa, maailman ainoa nainen joka ei tunne eroa.
Mies 39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumputtajakin herännyt ! No niin naiset kertokaahan seksitarinoita tuolle tumputtajalle, ettei jää ilman !
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan baarista mukaan tullut nuorehko nainen oli sitä mieltä, että pitää olla kumi, koska hänellä ei ole pillereitä. Halusin nautiskella ja sanoin, etten halua käyttää ja tuntuu paremmalta kummastakin ilman. Pienen miettimisen jälkeen jälkeen avasi jalkansa sängyllä ja sanattomasti vinkkasi "ei kai siinä muu auta" Aamulla nainen hykerteli kainalossani ettei ole koskaan ennen saanut miehen kanssa orgasmia tai edes ollut ilman kumia.
<
oot varmasti itsestäsi ylpee?
Ei normaali nainen kelle tahansa paljaalla anna.
Jos on seksikäs ja haluttava mies, niin silloin voi antaa laskea lastit. Eli pieni prosentuaalinen mahdollisuus tällaiseen tapahtumaan.
Haluavat lapsen.