Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin huvittaa, että heti maskin poistamisen jälkeen ML puhui pari minuuttia aivan tauotta (itsestään) eikä Ile meinannut saada yhtään sanaa väliin. Nähtävästi ei osaa luontevasti olla haastateltavana, vaikuttaa aika tyrkyltä. Ihan hyvän hahmon valinnut, kun on omien sanojensa mukaan joutunut olemaan hiljaa. Nähtävästi uusi kokemus.
Pakkasena joutu olemaan liian pitkään hiljaa.
No pitäskö Mikon mennä vähän itseensä ja miettiä miks siihen suhtaudutaan niin nuivasti? En ole tykännyt koko keppaheikistä enkä tuon ohjelman jälleen tykkää sitä vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin huvittaa, että heti maskin poistamisen jälkeen ML puhui pari minuuttia aivan tauotta (itsestään) eikä Ile meinannut saada yhtään sanaa väliin. Nähtävästi ei osaa luontevasti olla haastateltavana, vaikuttaa aika tyrkyltä. Ihan hyvän hahmon valinnut, kun on omien sanojensa mukaan joutunut olemaan hiljaa. Nähtävästi uusi kokemus.
Mikko oli niin onnellinen ja ekstaasissa siitä, mitä on saanut tässä ohjelmassa tehdä. Hänen liikuttunutta puhettaan oli hieno kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Leppilampi on ollut elämässään "roskalavalla" niinkuin antoi ymmärtää. Ei tälläistä valepaskaa.
Juu ne raastavat sydänsurutkin ja etenkin ne homomaiset jutut ja eleet... Voisi mielestäni kyllä pysyä totuudessa, eikä keksiä ihan mitä sattuu. Mutta todella hyvä laulaja se kyllä on. Ja jos ei olisi jo ohjelman alussa paljastanut olevansa suomalainen, niin olisi luultavasti voittanut koko paskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lauloi (ja lausui) Pakkanen niin paljon huonommin kuin ennen. Miksi?
Ehkä kaikki paukut oli annettu ekoissa esityksissä. Hyvin on kyllä vetänyt. Ei tullut mieleenkään alussa, että olisi Leppilampi :D
Ihan käsikirjoitettu juttu. Niinku sanoin taidot pitää nähä jälkeenkinpäin jos todellakin ne raspit ite lauloi!
Lauloi itse. Täällä oli aikaisemmin asiasta keskustelua ja aikaisemmin joka ääni-ihminen täällä totesi, ettei ääntä ole manipuloitu niin, että siihen olisi lisätty irrallista raspia tms. Sanoi, että se on sen luokan operaatio, ettei sitä niin vaan tehdä. Ja totesi, että suun ja kielen asento on paikallistettavissa äänestä ja ääni itse tuotettu.
Jopa mä saan raspin kännykällä olevalla sovelluksella. Ite tosin laulan mutta se editoidaan päälle.
Ookei, leuka loksahti Jarkon kohdalla... harmi että vain panelisteilta.
Vierailija kirjoitti:
leppilampea vihataan koska teki niin hyvän hahmon, jos sillä ei olisi ollut mitään karismaa niin kaikki ois hyväksynyt leppilammeksi
jännä
Eikös Putous ole se ohjelma missä keksitään hahmo ja sille sopiva tausta ja imago?
Wau, loistavaa Jarkko Tammisen veiklaajat! En olisi ikinä uskonut 🤣. Jarkko on ihana 😍.
Melkoinen katsojia aliarvioiva farssi. Voi mikä yllätys, ei vitsi kukaan ei olisi arvannut! Niin läpinäkyvää...
No niin, tuossahan se superhuijaus oli, että Jannen olisi pitänyt tunnistaa.
Kunnon papupata :D