Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Typerän lapsellinen ohjelma. En viitsi koskaan katsoa, mutta tiedän mistä on kyse. Äsken tuli jotain uusintaa telkkarista ja osui just se Marja Hintikka paljastuun. :( Mulle riitti ja käänsin kanavaa. En oikein tiedä kumpi on typerämpi ohjelma? Posse vai tää Masked Singer. Onneksi ei tarvitse katsella kumpaakaan.
No miksi sitten tulit tänne keskustelupalstalle? Aina tarvitsee kaikesta valittaa
Mitä veikkaatte noista hahmoista: Laiskiainen, Hiirulainen, Tohtori, Mörkö, Hertta ja Tiikeri? Tänään ne esiintymässä. Katoin instasta ne vihjevideot, eikä oikein herännyt kenestäkään mitään ideaa. Ainoastaan Tiikeristä vähän Ina Mikkola, Hertta voisi olla Susanna Laine. Aika haastavaa tämä arvailu. Ehkä auttaa, kun kuulee laulut sitten.
Vierailija kirjoitti:
Typerän lapsellinen ohjelma. En viitsi koskaan katsoa, mutta tiedän mistä on kyse. Äsken tuli jotain uusintaa telkkarista ja osui just se Marja Hintikka paljastuun. :( Mulle riitti ja käänsin kanavaa. En oikein tiedä kumpi on typerämpi ohjelma? Posse vai tää Masked Singer. Onneksi ei tarvitse katsella kumpaakaan.
Kerropa meille mikä on sinun lempiohjelmasi ja me muut sitten tullaan naama sitruunalla vinkumaan, että en oo kyllä koskaan katsonu, mutta on kyllä tosi typerä ohjelma. Onneksi ei tarvii katsoa.
No siinäpä se juju piileekin. Ei ole pakko katsoa. TV:stä tulee satoja ohjelmia joista en tykkää enkä viitsi katsoa,mutta ei tule mieleenkään mennä niistä vinkumaan ja haukkumaan ketjuihin, missä niistä keskustellaan.
Varsinkaan kun en oikeasti tiedä, kun en ole ikinä katsonut kyseistä ohjelmaa.
Siitä Tohtorista on aika mahdoton heittää vielä tässä vaiheessa mitään arvausta kun en edes osaa sanoa, onko se mies vai nainen. Esittelyjaksossa vaikutti naiselta, instavideossa taas mieheltä. No, kaipa sen äänestä viimeistään kuulee :D
Vierailija kirjoitti:
Voiko pakkanen olla Tom Jones? On esiintynyt ainakin Suomessa aiemmin.
Eikös se Jones ole ikivanha ja siis riskiryhmää, näinkö lähtisi Suomeen lentelemään korona-aikana tuollaisen ohjelman takia. Ja tuskin sillä on noin sirohkon oloiset kädet ja ranteet. Joku epäili myös, että Pakkanen olisi Sara Forsberg, mutta Pakkasen kengännumero on 43 noiden vihjeiden mukaan. Tuskin Saralla noin iso jalka on... Eikös 43 ole ihan miesten kengännumero? Pakkasen harrastuksena mainittiin meditaatio.
Instagramissa on nyt video, jossa näkyy pienet pätkät kaikkien hahmojen esityksistä. Olin ajatellut Tohtorin naiseksi, mutta äänen perusteella olikin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte noista hahmoista: Laiskiainen, Hiirulainen, Tohtori, Mörkö, Hertta ja Tiikeri? Tänään ne esiintymässä. Katoin instasta ne vihjevideot, eikä oikein herännyt kenestäkään mitään ideaa. Ainoastaan Tiikeristä vähän Ina Mikkola, Hertta voisi olla Susanna Laine. Aika haastavaa tämä arvailu. Ehkä auttaa, kun kuulee laulut sitten.
Oisko Laiskiainen Duudson-Jukka? Vihjeet natsaavat ja muutenkin Jukan temppujen oloinen, kun noissa mainoksissa köyrii puuta yms... Kiinnostaa kyllä kuulla, että miten Jukka laulaa, jos se on tuo Laiskiainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Jones ole ikivanha ja siis riskiryhmää, näinkö lähtisi Suomeen lentelemään korona-aikana tuollaisen ohjelman takia. Ja tuskin sillä on noin sirohkon oloiset kädet ja ranteet. Joku epäili myös, että Pakkanen olisi Sara Forsberg, mutta Pakkasen kengännumero on 43 noiden vihjeiden mukaan. Tuskin Saralla noin iso jalka on... Eikös 43 ole ihan miesten kengännumero? Pakkasen harrastuksena mainittiin meditaatio.
En ihmettelis vaikka Saralla ois iso jalka, kun on todella pitkä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Instagramissa on nyt video, jossa näkyy pienet pätkät kaikkien hahmojen esityksistä. Olin ajatellut Tohtorin naiseksi, mutta äänen perusteella olikin mies.
Vihjevideoissa puhuvat ääninäyttelijät, eivät hahmojen sisällä olevat henkilöt itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettelis vaikka Saralla ois iso jalka, kun on todella pitkä muutenkin.
Mutta tuskin pystyy sentään noin paljon muuttamaan ääntään. Kyllä Pakkasella on miehen ääni.
Laiskiainen Sofia Belorf tai Sara Sieppi.
Ääniä muutelleen sukupuolienkin välillä koneellisesti. Onko tässä mitään järkeä? Miksi arvailla kun voisi heittää sit lottopalloa jos äänet muutetaan-
Kuka nämä panelistit oikein stailaa?
Mä ajattelin Reino Nordinin olevan laiskiainen, mutta tuskin laulajia tässä on 😂
Onneks nyt on paljon vaikeampia kun viimeks.
Laiskiainen=Samu Haber. Pituus, notkeus, saksan sanakirja
Laisiainen taitaa olla Aki PAlsanmäki