Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
No ei ole kyllä yhtään vaikeampia vihjeitä/henkilöitä kuin viime kaudella, vaikka niin lupailtiin. Maija-Liisa Peuhu ja Kari Kanala käytännössä selvitetty jo. Toivottavasti edes pakkanen pysyisi mahdollisimman pitkään salassa, näyttää aiheuttavan eniten päänvaivaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kyllä yhtään vaikeampia vihjeitä/henkilöitä kuin viime kaudella, vaikka niin lupailtiin. Maija-Liisa Peuhu ja Kari Kanala käytännössä selvitetty jo. Toivottavasti edes pakkanen pysyisi mahdollisimman pitkään salassa, näyttää aiheuttavan eniten päänvaivaa.
Höpöhöpö. Kanala on plösö ja Peuhu on 80v, hyppisikö tämmösessä ohjelmassa? Muutenkin ollut koronakaranteenissa koko vuoden.
Niiiinaaa kirjoitti:
Viikinki on Petri Nygård.
Tämä meni oikein. Juttelin hänen kanssaan kesällä baarissa tästä.
Minusta Kukka on selvästi äänen perusteella Lea Laven!
Mutta mikä muu muka voisi olla se ohjelma, josta Maija-Liisa kertoi haastattelussa, että on mukana mutta ei voi paljastaa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Peuhu on 80v, lonkka kipeä.
Ne henkivartijat talutti Kukan lavalle. Piti myös Ilestä koko ajan kiinni kun ei esiintynyt. Ihan selkeesti Kukan jalat toimii vähän huonosti, niinkuin Peuhullakin
Tässä mun vahvat veikkaukset ekasta jaksosta:
- Kukka: Maija-Liisa Peuhu
-Taikahattu: Alina Tomnikov
- Viikinki: Amin Asikainen
Geggosesta ja Pakkasesta ei tullut vielä selviä veikkauksia.
Pakkanen voi olla myös Mikael Persbrandt
Pakkanen on Iron Maidenin laulaja! Sillä on muistaakseni yhteyksiä Suomeen Helsingin yliopiston kautta.
Geggonen: Sami Sykkö
Kukka: Maija-Liisa Peuhu
Pakkanen: Renny Harlin
Taikahattu: Meri-Tuuli Lindström
Viikinki: Juha Mentula tai Juha Veijonen
Kukka nyt on aivan selvästi Maija-Liisa Peuhu. Äänestä tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on Iron Maidenin laulaja! Sillä on muistaakseni yhteyksiä Suomeen Helsingin yliopiston kautta.
Ei ole Bruce Dickinsonilla tollaista raspia ainakaan normaalisti. Varman myös liian lyhyt Pakkaseksi, vaan 168-senttinen kun on.
Kyllä mä luulen, että Pakkasella on oikeasti tollainen ääni. Aika vaikea noin voimakasta raspia on varmaan feikata.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen voisi olla Robert Knepper. On ollut ainakin kesällä Suomessa ja ääni voisi sopia hänelle.
Sit ois sama olla ilman maskia. En ole kuullutkaan...
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun vahvat veikkaukset ekasta jaksosta:
- Kukka: Maija-Liisa Peuhu
-Taikahattu: Alina Tomnikov
- Viikinki: Amin Asikainen
Geggosesta ja Pakkasesta ei tullut vielä selviä veikkauksia.
Alina rakastaa matkustaa ympäri maailmaa. Taikahattu viihtyi paremmin SUomessa
Tai voisiko pakkanen olla Douglas Blair tai Kiko Loureiro ?
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu on Sara Parikka.
Sara Parikkahan lauloi aikoinaan monesti salkkareissa. Äänestä tunnistaisi kyllä aika hyvin.
Kannattaa muistaa että nää on kuitenkin ajankohtaisia julkkiksia, jotka on just nyt esillä. Ja sellaisia, jotka keskivertosuomalainen tuntee. tuskin ne on kaivaneet mitään Lordin jäseniä, salarakkaita tai yhden hitin ihmeitä joista kukaan ei oo kuullu kymmeneen vuoteen
Peuhu on 80v, lonkka kipeä.