Emla, Stud, ympärileikkaus vai joku muu?
Ennenaikaiseen siemensyöksyyn on monta ratkaisua. Joillakin miehillä on niin herkkä terska, että se yhdistettynä jännitykseen saa siemenet laukeamaan "reisille". Joillakin asia ratkeaa harjoittelulla, mutta esim minulla ei. Joka kerta uudessa suhteessa ensimmäiset kymmenen kertaa meni sekuntipeliksi eikä aika tuonut ratkaisua.
Nrtistä löytyy esimerkiksi seuraavia ratkaisuita.
1. Apteekista ostettava puudutusvoide Emla. www.yliopistonapteekki.fi myy verkkokaupassaan Emla 5 g 13,32 + posti kotiin 4,90. Puuduttavat aineet: lidokaiini, prilokaiini (Ja isompi pakkaus Emla 30 g 38,73). Hierotaan herneen kokoinen pala terskaan, jonka päälle ei vedetä esinahkaa ennen pesua. Pestään pois 10 minuutin päästä. Vaikutusaika noin 3 tuntia. Itse käytin tätä noin puoli vuotta, sitten ei tarvinnut enää. Nykyisen kumppanin kanssa kestän vaikka tunnin, jos hänen orgasminsa sen vaatii. Käytön aikana sovimme, että harastamme seksiä tosien kerran sitten, kun tunto oli palannut (noin 3 tuntia laittamisesta). Siksi laitoin sitä jo puolitoista tuntia ennen ensimmäistä h-hetkeä.
2. Seksikaupat myyvät esimerkiksi STUD 100-nimistä suihketta, jossa pitäisi olla myös lidokaiinia. Verkosta et hevin löydä tuoteselostetta, ehkäpä siksi, että siinä on lidokaiinia.
Esimerkki: Hot Lips Stud 100 24,90 + 6,95 eur posti. Pullossa 120 painallusta, kerralla käytetään 2-6 lyhyttä. Puuduttava aine: ?. Jos ostat ulkomailta, niissä on tuoteselosteessa sana : Lidocain. Minulla ei ole käyttökokemuksia, mutta en ostaisi, jos en tietäisi varmasti, että siinä on lidokaiinia.
3. Ympärileikkaus on myös ratkaisu. Kun terska on paljaana ja hankautuu vaatteisiin, tunto siitä häviää/ alenee takuulla.
4. Jos sinulla on sellainen esinahka, että se pysyy takana, voit vetää sen taakse ja annat terskan hanakutua vaatteisiin. Minun kokemukseni oli, että sitä tuskaa en kestänyt tarpeeksi kauan, että vaikutus olisi alkanut. Sama vaikutus kuin ympärileikkauksella, paitsi että ympärileikattu penis hankautuu tunnottomaksi pidemmältä matkalta riippuen siitä, kuinka paljon esinahkaa on poistettu.