Esa olisi voinut olla Nokia-miljonääri, mutta möi osakkeet ostaakseen auton 90-luvun alussa
Paljonko sinulla on osakkeita ja sijoituksia? Ja jos ei ole niin miksi? Olisiko jo korkealla hankkia?
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006624660.html
Kommentit (12)
Vai että osakkeita. Miksi?
Koko tuntemamme maailmankaikkeus tuhoutuu 12.11.2021 klo 05:49.
Nostele siinä sitten osinkoja.
Sijoitustaktiikkani on ostaa ja pitää. Mukava kun keväisin tulee osinkoja sieltä ja täältä 👍
Osakkeissa on 6 numeroinen summa ja lisää tulee viikoittain osinkojen takaisinsijoittamisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitustaktiikkani on ostaa ja pitää. Mukava kun keväisin tulee osinkoja sieltä ja täältä 👍
minulle tulee ihan viikottain. Ei kyllä jaksaisi vain keväisin ottaa osinkoja.
Joku sanoi silloin Nokian nousun aikaan haastattelussa, että heillä on maailman kallein jääkaappi. Syy oli sama kuin Esalla.
En jaksa perehtyä osakemarkinoihin. Minulla on vain sijoitusasuntoja, tuottaahan nekin kuukausittain kuitenkin.
Nimenomaan Esukka olisi voinut olla miljonääri. Minäkin olen lukuja vaille valmis lääkäri.
Vasta vaihdoin 60 osakkeen salkun 200 osakkeen salkkuun ja tein hyvät tilit. Koko kevään olen saanut osinkoa sen verran hyvin että ei ole tarvinnut nostaa työttömyyskorvauksia ja toimeentulotukea vaikka omat työt meni koronan takia alta. Osinko on paras ja luonnollisin sosiaaliturva.
Minä olen sijoittanut maahan. Nyt on jo hehtaari! Tuottaa sekin: horsmaa ja ohdakkeita.
Tarttis mopo ostaa. Ei ole rahaa. Naapuri haluaisi ostaa osan maastani, ihan kohtuu hintaan. Saisin mopon sillä rahalla.
En myy. Koska maan hinta voi nousta pilviin tulevaisuudessa. Myyn sitten. Enkä silloin tarvitse enää sitä mopoakaa: ostan rollaattorin.
Esa tarvitsi auton!