Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsityskyvyn ylittäviä tapahtumia /outoja sattumia

Vierailija
11.09.2020 |

Tänne voi kertoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihminen tulee mieleen niin hän yleensä kohta soittaa.

Vierailija
2/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 2000-luvun alussa kolarissa. Auto kiepsahti katolleen ojaan ja ruttaantui jonkin verran. Minulla hajosi vain kenkä, muuten ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin kaikkea selittämätöntä. Olen kiitollinen hyvästä elämästä, koska mitään pahaa ei ole minulle tapahtunut.

Vierailija
4/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kannata kertoa, kun nämä ketjut tai viestit häviävät aina.

Vierailija
5/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee, kun toisen ihmisen silmistä säteilee tähtipölyä, niin pistää se vähän ihmettelemään mielenterveyttään.

Vierailija
6/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kielikurssilla 17-vuotiaana. Perheen äiti oli uskovainen. Ensimmäisenä päivänä hänen piti heittää minut metroasemalle ja näyttää reitti. Yhtäkkiä hän pysähtyi autonsa kanssa ja sanoi että ei voi jatkaa eteenpäin. Autossa on jotain todella pahaa läsnä. Minun piti kävellä metrolle. Illalla hän oli tehnyt talon oveen liturgisia merkkejä liidulla.

Oli totta, että kaikkea todella pahaa olisi voinut tapahtua minulle sillä matkalla. Ehkä paha seurasi minua.

Vierailija
7/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin lapsen pussilakanan sisältä raa'an perunan. Pussilakana oli ollut jo pari päivää käytössä, kun asian huomasin. Lapsi väitti kiven kovaan, ettei ole sitä sinne laittanut ja vaikuttikin siltä, että peruna oli käynyt myös pyykkikoneessa. Tästä on jo vuosia, enkä vieläkään pysty kuvittelemaan mitään loogista tapahtumaketjua, jonka seurauksena peruna olisi voinut pussilakanan sisään päätyä.

Vierailija
8/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vessassa pytyllä kun tuli sähkökatko ja totaalinen säkkipimeys. Kuulin ja tunsin kyllä kuinka iso pökäle molskahti pyttyyn, mutta kun sähköt palautuivat ja valot syttyivät niin pytyssä ei ollut mitään vaikka en vetänyt sitä välissä. Pelottavaa.

Vierailija
9/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kielikurssilla 17-vuotiaana. Perheen äiti oli uskovainen. Ensimmäisenä päivänä hänen piti heittää minut metroasemalle ja näyttää reitti. Yhtäkkiä hän pysähtyi autonsa kanssa ja sanoi että ei voi jatkaa eteenpäin. Autossa on jotain todella pahaa läsnä. Minun piti kävellä metrolle. Illalla hän oli tehnyt talon oveen liturgisia merkkejä liidulla.

Oli totta, että kaikkea todella pahaa olisi voinut tapahtua minulle sillä matkalla. Ehkä paha seurasi minua.

Yök, olisin voinut muutamankin otteeseen päätyä seksiorjaksi, minut olisi voitu raiskata tai jopa tappaa. Lisäksi olisin varmasti päätynyt tämän jälkeen käyttämään kovia huumeita.

Melkein myöhästyin lentokoneesta, kun tulin kotiin. Olin 5 min. ennen koneen lähtöä sisällä.

Vierailija
10/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin vessassa pytyllä kun tuli sähkökatko ja totaalinen säkkipimeys. Kuulin ja tunsin kyllä kuinka iso pökäle molskahti pyttyyn, mutta kun sähköt palautuivat ja valot syttyivät niin pytyssä ei ollut mitään vaikka en vetänyt sitä välissä. Pelottavaa.

Kakkakeiju veti välistä. Ihan tavallista.

Vierailija
11/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsityskykyni ylitetään päivittäin, kun joku ottaa asioita todesta tällä palstalla.

Vierailija
12/22 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kuuntelen erästä tiettyä vähän outoa levyä, joku läheinen kuolee.

Vierailija
13/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kuuntelen erästä tiettyä vähän outoa levyä, joku läheinen kuolee.

Outoa on se, että haluat kuunnella sellaista levyä.

Vierailija
14/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän ennenkin mutta kävelin töihin ja ihan yhtäkkiä mieleeni tuli ajatus että eräs random opettaja noin 10 vuoden takaa kun olin yläasteella tulisi kulman takaa vastaan. Ei tullut mutta kun kävelin sen rakennuksen rappuja ylös jossa myös työpaikkani oli, huomasin että hän kävelee takanani. Enkä ollut aikaisemmin nähnyt häntä yläasteen jälkeen.

Vierailija
15/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin törmännyt urheilukentällä komeaan mieheen joka loi minuun pitkiä katseita. Eräänä tiistaina tuo mies seisoi pönötti kadulla kun lähdin töistä kotiin. Keskiviikkona näimme kentällä. Torstaina lähdin kaverin kanssa toiselle puolelle kaupunkia rannalle ja mies oli siellä kavereidensa kanssa. Ajattelin että nyt on kohtalolla sormensa pelissä ja näin jälkikäteen jonkinlainen peliliike olisi varmasti ollut paikallaan sillä tuon jälkeen emme törmännet enää montaakaan kertaa siellä kentällä.

Ja tämä tapahtui kaupungissa, jossa asuu 7,5 miljoona ihmistä.

Vierailija
16/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän ihmiselllä on informaatiota niin... Mutta ihminen kerää kokoaika ympäristöstäään informaatiota mutta kapitalistisessa maailmassa ihmisellä on yhä vähemmän aikaaa pohtia syy seuraussuhteita kovinkaan tarkkaan kun on asetettu suoriutujaksi osaksi. Sattumushan on sellainen jota ei voi perustella eikä silllä ole tiettyä systemaaattista jatkumoa.

Vierailija
17/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

25- vuotias ihan töissä käyvä ihminen tilaa työkaverilleen nauhoitetun pilapuhelun, josta sitten saa äänitteen naureskeltavaksi.

Ylittää kyllä käsityskykyni.

Vierailija
18/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän ihmiselllä on informaatiota niin... Mutta ihminen kerää kokoaika ympäristöstäään informaatiota mutta kapitalistisessa maailmassa ihmisellä on yhä vähemmän aikaaa pohtia syy seuraussuhteita kovinkaan tarkkaan kun on asetettu suoriutujaksi osaksi. Sattumushan on sellainen jota ei voi perustella eikä silllä ole tiettyä systemaaattista jatkumoa.

Muttta esim jos todennäköisyyslaskemilla lasketaaan niin todennäköisyys lisäääntyy aina sitä mukaa mitä enemmän toistaa tiettyä tekijää yhtälössä.

Vierailija
19/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen halusi seksiä kanssani.

Poikuus 47

Vierailija
20/22 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama henkilö tulee kaupungilla vastaan useamman kerran täsmälleen samassa kohdassa, vaikka liikumme joka kerta eri aikoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan