Suositelkaa Tampereella kivaa tanssipaikkaa/ yökerhoa.
Liian nuoria siellä ei sais asiakkaat olla kun itse olemme miltei 40v. Lisäksi toinen pitää livemusiikista ja toinen taas klubimusiikista, joten se on kans oma vaikeus. Millainen paikka Ilveksen yökerho on?
Kommentit (7)
Noilla vaatimuksilla, ehdottomasti Ilona. Ilveksessä on todella nuorta porukkaa. Ilonassa on usein hyvä bilebändi soittamassa.
Mikäs on Tampereen tilanne nyt? Vajaa nelikymppisistä koostuva ystäväporukka lähdössä sinne juhlimaan! kiva olisi saada vinkkiä näin turistina, että löytyisi sellainen paikka, jossa ei olisi ihan juuri 20 täyttänyttä väkeä. Livemusiikki, disko, iskemäkin käy.
Voisin kuvitella, että Ilonassa on melko nuortakin porukkaa viikonloppuna? On sellainen kunnon discopaikka. Ilves voisi olla ihan sopiva, siellä on viikonloppuisin vanhempaakin väkeä.
Ilveksessä todellakin nuorta porukkaa pääosin. Ilonassa on selvästi vanhempaa väkeä ja aika paljon nelikymppisiäkin joka viikonloppu. Itse olen 28-vuotis mies, enkä tykkää mennä ilonaan, koska siellä on liian vanhat naiset. Ilves sen sijaan on Tampereen parhaita paikkoja.
Lisää kiitos!