Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postin uusi ”moikka moi” -viestintä, kuolen nauruun!

Vierailija
11.09.2020 |

Posti on ottanut uuden, rennomman linjan viestintälinjassaan, mitähän helmiä tästä vielä putoilee?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd26b4b4-1e99-4f21-864a-aaf360334d27

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri aloituksen samasta aiheesta. "Oon sun postilaatikko!"

No toivottavasti saavat nuorisosta asiakkaita, minusta eivät ainakaan. 

+40 vee kalkkis

Vierailija
2/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ovatkaan kaikenmaailman konsultit ja brändi-petterit käärineet massia Postin strategioiden uudistamisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä tilaat, mä toimitan"

Voi oksennus

Vierailija
4/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä tilaat, mä toimitan"

Voi oksennus

Toimittaisivatkin. Mutta kun ensin hautovat ja sitten vievät minne sattuu.

Vierailija
5/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi siitä kun Kela alkoi sinutella. Pelkkää alamäkeä sen jälkeen. Haluan että virallisisa yhteyksissä minua teititellään. En ole ystävä, enkä kaveri vaan asiakas. Ihmisten kunnioitus ja terve etäisyys takaisin, kiitos.

Vierailija
6/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teennäisyys on perseestä. Samaan kategoriaan menee jotkut radio- tai tv-toimittajat, jotka puhuu sanoilla "just sulle". Tai toivottaa "ihanaa päivää teille ihan kaikille". Noissa ei oo mitään henkilökohtaista, vaan huudellaan sokkona näkymättömälle joukolle. Ehkä joillekin uppoo, mutta itse en jaksa yhtään.

Vierailija
7/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Postin idea siten nimenvaihdoksen "itellaksi". Aprillipäivänä molemmat ideat olisivat toimineet.

Vierailija
8/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista antaneeni postille lupaa säsätellä minua.

Vierailija
9/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki alkoi siitä kun Kela alkoi sinutella. Pelkkää alamäkeä sen jälkeen. Haluan että virallisisa yhteyksissä minua teititellään. En ole ystävä, enkä kaveri vaan asiakas. Ihmisten kunnioitus ja terve etäisyys takaisin, kiitos.

Kävin kesällä Kelassa, ja yksi virkailijoista auttoi asiakkaita kun odotin vuoronumeroani. Hänellä oli jalassa polvista rikkinäiset farkut...olen ehkä sitten vanhus, mutta mielestäni ei todellakaan sopivaa.

N33

Vierailija
10/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo on kiva linja. Ei se sitä pelasta että posti ei pysty hoitamaan tehtäväänsä.

Vierailija
11/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä tilaat, mä toimitan"

Voi oksennus

Mä tilasin, sä toimitit toiselle puolelle Suomea.

No sit mä lähetin ja laitoin seurantamerkin. Taas sä toimitit, en tiedä, että mihin, seurannan mukaan perille, mutta ei se siellä ole.

Ehkä sun pitäs toimittaa lehteä kirjeiden ja pakettien sijaan?

Vierailija
12/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras Postin idea siten nimenvaihdoksen "itellaksi". Aprillipäivänä molemmat ideat olisivat toimineet.

Postilla on aina todella hyviä ideoita :D Entäs se toimari, jonka palkka oli jotain miljoona vuodessa ja bonukset päälle. Samaan aikaan muita postin työntekijöitä lomautettiin. Ja kaiken tämän omistajaohjaajina oli poliitikot, jotka siten sallivat koko touhun.

Vierailija
13/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen Postin palveluihin. Paketit tulee perille. Mm. n. 200 Kiinan pakettia.

Että Moi vaan postin väki.

Vierailija
14/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kesällä Kelassa, ja yksi virkailijoista auttoi asiakkaita kun odotin vuoronumeroani. Hänellä oli jalassa polvista rikkinäiset farkut...olen ehkä sitten vanhus, mutta mielestäni ei todellakaan sopivaa.

N33

Et ole vanhus. Asiakaspalvelu tehtävissä pukeudutaan asianmukaisesti. Vapaa-ajan pukeutuminen ei sitä ole.

Vierailija
15/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennään ihan metsään. Virallinen tyyli sopii ihan kaikille, on ymmärrettävä ja pitää yllä hyvää kielioppia. Tämä moicca moi-tyyli on todella vieras suurimmalle osalle. En sitten tiedä, onko kyse pelkkien somekanavien viestinnästä? Ei olisi kiva laittaa reklamaatiota kadonneesta paketista ja saada vastaukseksi ”Moi sulle Pirkko! 🤪🤪🤪 Laittelen kuule heti meneen reklaa tonne pakettipuolelle niin saadan sun tilaus kondikseen!👍👍👍”

Vierailija
16/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama miten viestivvät mutta vi tuttaa kun posti tuli kilometrin matkaa keskustassa 10 päivää.

Vierailija
17/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis koikkelis, kuinka hurisee, Jaana? Kännissä jo aamupäivästä? Niinpä, nyt joulukortit edulliseen hintaan, kun tilaat ennen 9.12.

Vierailija
18/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postit ja nettikaupat helvettiin. Kivijalkakaupat takas, ja sitten pitää tulla toimeen sillä tavaralla, mitä niistä löytyy. Ja aivan varmasti tultaisiin toimeen ihan hyvin.

Nyt korona-aikanakin on varmaan kaikki huomannut, miten paljon vähemmällä sitä tulee toimeen yleensäkin. Meidät on vaan ehdollistettu ihän jäätävään kulutuksen määrään. Turhan kulutuksen ja ostelun määrään.

Vierailija
19/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin jostain sketsistä🤣

Vierailija
20/61 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka viestisivät urduksi, kunhan hoitaisivat sen perustoimintonsa.

Saatiin just lapsen koulukuvat. Kuoressa lukee "käsittele varoen, kuoressa valokuvia". Koko kuori on ihan riekaleina, kuvat rutussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi