Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kaunis, hieman vanhempi nainen, miksi et ota nuorta/nuorempaa kilttiä miestä itsellesi?

Vierailija
11.09.2020 |

Kiltit miehetkin kaipaavat naisen rakkautta, hellyyttä ja lämpöä. Monet nuoret kiltit miehet ovat kokeneet jo nuoresta iästä huolimatta elämän raadollisuuden varsinkin naismarkkinoiden suhteen ja tarvitsisivat jonkun ymmärtäväisen naisen itselleen.

Voisitko sinä kaunis, itsestäsi huolta pitänyt ja pitävä 30-40-vuotias nainen ottaa vaikka jonkun parikymppisen kiltin miehen itsellesi? Varmasti nostaisi tämän kiltin miehen itsetuntoa ja tyytyväisyyttä elämään valtavasti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se parantaisi minun elämänlaatua?

Vierailija
2/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voisin mutta kun en ole vaatimusten mukaisesti kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä tekisin?

Vierailija
4/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mun mies innostuisi asiasta.

Vierailija
5/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä kiltti mies itse ajatella, että myös rumat ja itsestään vähemmän huolta pitäneet naiset tarvitsisivat jonkun ymmärtäväisen miehen itselleen? Varmasti nostaisi heidän itsetuntoaan ja tyytyväisyyttään valtavasti.

Vierailija
6/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä 30 vuotiaana vanhempi nainen xD ei helve.tti....

Vierailija
7/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks aika pitkään kiikarissa, mutta ei se vissiin tykänny.

Vierailija
8/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä 30 vuotiaana vanhempi nainen xD ei helve.tti....

alkaahan sulla olla munasarjatkin kohta jo homeessa.

Vierailija
9/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinverran nuorempia ovat itse asiassa monet naiset ottaneetkin eron jälkeen, mutta 20-30 v, mies on vielä aika teini.

Vierailija
10/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaahan se wanhankin miehen itsetuntoa, nuori nainen.

Sitä en tiedä nouseeko mikkää muu...

Vierailija
11/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on 20v ja 21v. Heidät on saanut pois nurkista niin miksi tähän ottaisi jonkun toisen äidin lapsen hoidettavaksi?

Vierailija
12/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en? Siksi, kun satun rakastamaan tuota hieman vanhempaa komeata, kilttiä aviomiestäni.

Vierailija
13/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa odottaa vierestä seuraten kun joku parikymppinen yrittää kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
14/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena saan oman ikäisiä ja hieman varttuneempiakin herrasmiehiä seurakseni, en tarvitse toimia äidinkorvikkeena kellekään. 

Vierailija
15/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jalkeen en halua ottaa mitaan miesta itselleni, nuorta enka vanhaa. On aivan ihanaa olla vapaa!!! En koe etta parisuhde toisi tassa elamanvaiheessa minulle mitaan plussaa. 

Vierailija
16/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluasi mitään parikymppistä riippakiveä helmoihin roikkumaan. Ja sitä paitsi olen mielestäni vielä ihan nuori 38v. Mun mielestä ”vanhempi nainen” on ehkä 60-70v.

Vierailija
17/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis hieman vanhempi nainen voi myös ottaa jonkun niistä halutuista kaksikymppisistä komistuksista. Kauniille naiselle on aina tarjontaa, eikä tarvitse tyytyä kilttimieheen.

Vierailija
18/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä kiltti mies itse ajatella, että myös rumat ja itsestään vähemmän huolta pitäneet naiset tarvitsisivat jonkun ymmärtäväisen miehen itselleen? Varmasti nostaisi heidän itsetuntoaan ja tyytyväisyyttään valtavasti.

Naisen ainoa tehtävä on olla kaunis. Jos ei siihen kykene niin on turhake.

Ja miehen ainoa tehtävä on olla miehekäs, ei mikään kiltti vässykkä. Jos ei siihen kykene, on turhake.

Vierailija
19/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on yhdestä parasiitista eroon päässyt, osaa kummasti arvostaa omavaraista itsellistä aikuisystävää.

Vierailija
20/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorissa on Suomen tulevaisuus💥

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän