Mitä pullossa/lasissa?
Mulla up cider wild berry Light. Yhden ajattelin litkiä ja illalla lisää.
Kommentit (16)
Becherovkaa ja tonicia - tuttavallisemmin nimeltään Beton.
M 45
Ensiksi joi lämpimän aterian kanssa kurria ja sitten lasillisen cocacolazeroa. Tänään iltapäivällä pitää vielä keittää kahvit joko Presidenttiä tai Cafe Lattea.
Glenmorangie single malt 18 years old.
Käsidesiä. Vähän meinaa potkia takaisin, mutta eiköhän se tästä.
Palautumisjuo(kalllljaa) palautumis(kallljaa) pala(kallljaa) palautumisjuomaahan mulla tässä vaan.
Mulla on illaksi pieni pullo samppanjaa sekä sitruunalonkero. Ostettiin samppanja juhlistamaan muutaman viikon takaista hääpäivää, mutta ei ehditty sitä nauttia. Mutta illalla vasta.
Jotain Rainbown halpissiiderilitkua...🙄enpä muista milloin olisin tuollaista juonut, vuosikausia sitten. Alkoholiakaan en ole maistanut kuukausiin, en tiedä miksi kaupassa mukaan tarttui 2 siideritölkkiä, no onneksi ei enempää. Kippis vaan kaikille perjantain kunniaksi! 🥂
Vierailija kirjoitti:
Jotain Rainbown halpissiiderilitkua...🙄enpä muista milloin olisin tuollaista juonut, vuosikausia sitten. Alkoholiakaan en ole maistanut kuukausiin, en tiedä miksi kaupassa mukaan tarttui 2 siideritölkkiä, no onneksi ei enempää. Kippis vaan kaikille perjantain kunniaksi! 🥂
No joinkin vaan tuon yhden ja se riitti mulle. Mites muut?
Valkkaria. Syötiin kalaa ja sen kanssa otin lasin, nyt sen pohjia tässä imeskelen.