Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka valitatte että kukaan nainen ei huoli, millä perustelette sen,

Vierailija
11.09.2020 |

... että itse ette ota ketä tahansa toiveikasta naista? Esim. sitä ylipainoista yh: tai?...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilijasta tuli...

Vierailija
2/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tai miksi vähän vanhempi nainen ei kelpaa esim. vela-miehelle? Neli-viisikymppisistä löytyisi vallankin helposti sellaisia, joille perheen perustaminen ei ole enää ajankohtaista tai mahdolliset lapset jo omillaan. Mutta kun pitää saada se nuori nainen, jonka kaikki muutkin haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole munaa.

Vierailija
4/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipaino ole ollut mulle koskaan este lähestyä naista. Yhäreiden kanssa on ongelma kun ei tiedä haluavatko nämä varmasti vielä edes yhden lapsen lisää. Siihen päälle vielä uusperhe kuvio mikä ei helpota asioita.

Vierailija
5/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies ja sinkkuna koska en pysty saamaan sellaista naista josta olen kiinnostunut. Naisia olisi siis kyllä tarjolla, mutta nämä kyseiset naiset taas ei mua sytytä yhtään.

Joten valitsen yksin olon, enkä häpeä myöntää että syynä siihen on oma vaatimustaso.

Vierailija
6/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tai miksi vähän vanhempi nainen ei kelpaa esim. vela-miehelle? Neli-viisikymppisistä löytyisi vallankin helposti sellaisia, joille perheen perustaminen ei ole enää ajankohtaista tai mahdolliset lapset jo omillaan. Mutta kun pitää saada se nuori nainen, jonka kaikki muutkin haluavat.

Haluaako 40-vuotias nainen 30-vuotiaan kokemattoman yliopisto-opiskelijamiehen vakavaan suhteeseen? Ei ainakaan kukaan heistä, joihin olen tutustunut.

Vierailija
7/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mies ja sinkkuna koska en pysty saamaan sellaista naista josta olen kiinnostunut. Naisia olisi siis kyllä tarjolla, mutta nämä kyseiset naiset taas ei mua sytytä yhtään.

Joten valitsen yksin olon, enkä häpeä myöntää että syynä siihen on oma vaatimustaso.

Toivottavasti et sitten ole yksi näistä, jotka valittaa, että kun ei kelpaa KENELLEKÄÄN naiselle kun niillä on niin kauhea vaatimustaso.

nirsoja näyttäisi löytyvän tasaisesti yhtä lailla niin miehistä kuin naisista.

Vierailija
8/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et sitten ole yksi näistä, jotka valittaa, että kun ei kelpaa KENELLEKÄÄN naiselle kun niillä on niin kauhea vaatimustaso.

nirsoja näyttäisi löytyvän tasaisesti yhtä lailla niin miehistä kuin naisista.

En ole yksi noista. Tiedän että ottajia olisi, koska kyseiset naiset ovat itse tämän asian minulle hyvinkin suoraan sanoneet. Ongelma vaan on siinä että kyseiset naiset eivät ole hyvännäköisiä.

Juu, kyllähän meitä nirsoja riittää sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
9/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä ikäinen se mies pitää olla? 60v? Kyllä siinä vähän alkoi nelikymppisenä ottamaan aivoon, kun 50v nainen sanoi ettei hän mikään kehdonryöstäjä ole.

Vierailija
10/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällähän on nimenomaan opetettu, että ei pidä tyytyä.

Vierailija
11/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisin ylipainoisen naisen niin riistäisin itseltäni hengen.

Vierailija
12/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako ap saman ohjeen palstan loputtomille naisruikuttajille, joita on huomattavasti enemmän? 

Vierailija
13/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään toiveikasta naista. Missään.

Muistaakseni 2017 on joku nainen kiinnittänyt minuun huomiota.

Hymyili minulle ikkunan takaa baarista, hymyilin takaisin. Pasteerasin viidennellä Avenuella siinä Empire State Buildingin paikkeilla matkalla nauttimaan hummerin.

Sitä ennen 2016 tuli joku nuori nainen pummaamaan viinaa yökerhossa Moro Sky Barissa Tampereella.  Sanoin, että minulle Cuba Libre ja daamille jäävesi ilman jäitä ja vettä. Hän ei ollut huumorintajuinen.

Tätä edellinen on jostain 90-luvun lopulta, ei jaksa enää muista missä.

Tinderissäkin mathceja oikein satelee, keskimäärin kaksi viikossa, treffejä nolla.

Vientiä siis riittää ja valkkailen vain parhaat päältä.

Että tietäkää te se!

Vierailija
14/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että mammat peukutta tätä. Eli neli- viisikymppiset naiset on helpoja, eli sen kuin ottaa vain? Vai helppoja pelkästään nuorille miehille?

Ihan muuten vain pienenä lisäyksenä, kyllä aika moni nelikymppisellä naisella lapset on vielä kotona, osalla voi olla aika pieniäkin. Ei sinänsä, että tämä minulle olisi onglema, mutta kaksi outoa yleistystä samassa viestissä. 

Vierailija
15/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että voit sanoa tämän ääneen, sillä kyllä miehillä on ihan samanlainen oikeus olla kelpuuttamstta ketä vain, niin kuin naisillakin. Itse olen naisena ihan samasta syystä yksin, kun en ole mielekästä partneria löytänyt, niin en näe mitään tarvetta alkaa suhteeseen vain suhteen vuoksi. Oikeaa mielenkiintoa toiseen osapuoleen minulla täytyy olla, eikä minua haittaa yksinolo lainkaan. Kenenkään ei tarvitse tyytyä kehenkään, mutta toista sukupuolta ei tarvitse alkaa syyttelemään, jos omat kumppanin hakukriteerit ei täyty. Tällä meinaan sitä "kukaan nainen/mies ei mua huoli"-huutelua.

Vierailija
16/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyili minulle ikkunan takaa baarista, hymyilin takaisin. Pasteerasin viidennellä Avenuella siinä Empire State Buildingin paikkeilla matkalla nauttimaan hummerin.

Sitä ennen 2016 tuli joku nuori nainen pummaamaan viinaa yökerhossa Moro Sky Barissa Tampereella.  Sanoin, että minulle Cuba Libre ja daamille jäävesi ilman jäitä ja vettä. Hän ei ollut huumorintajuinen.

Tinderissäkin mathceja oikein satelee, keskimäärin kaksi viikossa, treffejä nolla.

Että tietäkää te se!

2 viikossahan on jo hyvin. Itsellä ei lähelläkään tuota tasoa.

M37

Vierailija
17/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että tietäkää te se!

2 viikossahan on jo hyvin. Itsellä ei lähelläkään tuota tasoa.

M37

Olen apukoulun priimus, hyvä minä!

Vierailija
18/18 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että mammat peukutta tätä. Eli neli- viisikymppiset naiset on helpoja, eli sen kuin ottaa vain? Vai helppoja pelkästään nuorille miehille?

Ihan muuten vain pienenä lisäyksenä, kyllä aika moni nelikymppisellä naisella lapset on vielä kotona, osalla voi olla aika pieniäkin. Ei sinänsä, että tämä minulle olisi onglema, mutta kaksi outoa yleistystä samassa viestissä. 

Pahoittelen, että ilmaisin itseäni kulmikkaasti, kun täällä näköjään on vilpittömästi yrittäneitä. Yleensä vain haukutaan, kuinka vanhemmat naiset on kamalia kurppia ja eronneet äidit jännisten patjoja.

Itsellä tuo tilanne on vasta edessä, jään ilmeisesti viikonloppuäidiksi ensin ja sitten muutaman vuoden sisään lapset täysi-ikäistyvät. Omasta puolestani vastaan, että voisin kiinnostua niin 3- kuin 6-kymppisestä, eikä kokemattomuus ole este, jos muuten synkkaa. En sitten taida olla kovin nirso.