Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnettu äärioikeistolainen mies vangittu epäiltynä vaalipäällikkö Pekka Katajan murhan yrityksestä

Vierailija
11.09.2020 |

Kommentit (1764)

Vierailija
641/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt. En edes siitä, että nyt jostain syystä media ei näe mitään ongelmaa epäiltyjen nimien julkaisemisessa.

Vierailija
642/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on tiennyt tämän kokoajan. Valehteli taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Halla-aho jo kommentoinut uutista?

Vierailija
644/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui huonoon aikaan. Perussuomalaiset oli juuri hakemassa kunnallisvaaliehdokkaita ja Halla-aho esitteli eilen Suomen kurjustamisohjelman Kokoomuksen tapaan.

Nyt alkaa oikein rynnistys Kokoomuksen riveistä persuihin. :D

Rehellisten persujen kannattaa etsiä nyt uutta puoluetta. Laiva uppoaa pian valheisiin.

Vierailija
645/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Hallalahko ei ole vielä löytänyt sopivaa syyllistä seurakunnan ulkopuolelta.

Vierailija
646/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat todistaneet taas kerran tietämättömyytensä. Tällä kertaa he eivät ymmärrä mitä eroa on EPÄILLYLLÄ ja TUOMITULLA.

Kataja on tunnistanut toisen tekijän.

"Alusta asti olen pitänyt Ala-Tuuhosta varmana tekijänä ja Torssosta todennäköisenä. Ala-Tuuhonen oli se, joka toi pakettia kotiovelleni ja jonka näin selvästi ovisilmästä ja oven avattuani." ksml.fi

Alusta asti, silti ensin väitti tekijöiden olleen jotain arabeja.

Tuo tarina lähti leviämään PS aktiivin eikä Katajan toimesta. Kun Kataja tuli tolkkuihinsa hän kertoi äärioikeistoon kohdistuvista epäilyistä. Tämän jälkeen Perussuomalaiset eivät enää uutisoineet asiaa. Miksiköhän?

Älä viitsi taas valehdella. Kataja itse kommentoi heti tuoreeltaan Keskisuomalainen-lehdelle tekijöiden olleen ”arabinnäköisiä”.

Vierailija
647/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt menee persutrolleilla huonosti :( Ensin Mestari kertoo hylänneensä köyhät toverinsa ja sitten vielä paljastuu, ettei voidakkaan syyttää vassareita Katajan murhan yrityksestä. Voin kuvitella, miten persutrollit vaeltavat nyt eksyksissä pitkin katuja ja yrittävät etsiä uutta tarkoitusta elämälleen.

Vierailija
648/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sataa Persujen laariin.

Saa sen tyhmemmänkin porukan hiukan ajattelemaan, että voisiko olla hiukan sivistyneemmin, ja että kaikenlaisen väkivallan ihannointi ei ole sopivaa. Sitä väkivaltaa käytetään sitten lopulta ihan kaikkiin, riittää vain erimielisyys.

Olen gateeminen kirkeakoulutettu yliopiston käynyt nuori kaunis kiinteäpeppuinen nainen. Äänestin enben perussuomalaisua. Nyt se loppui.

Minä olen virkanainen yliopistolta. Olen eronnut 42v ja asun yksin. Äänestin ennen perussuomalaisia. Mutta nyt minua tekee pahaa. Äänestän puoluetta jossa ei tapeta.

Uskokoon ken haluaa. Halla-ahon persuthan erotti epäillyn vuosi ennen tekoa. Kurssi on oikea.

Vierailija
649/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä nousi minulla kunnioitus tuota Katajaa kohtaan, kun oli potkinut nuo velikullat ulos persuista oman henkensä uhalla.

Aiemmin olen ajatellut, että tuolla puolueelle kelpaa kuka vain, ja rikoksetkin ovat vain ”sulka hatussa”. Mutta näköjään sieltä löytyy paikallistasolta vastuunkantoa.

Ottakaa muut persut mallia!

Kataja on entinen demari ja soinilainen, joka ideologisesti kuuluisi lähinnä sinisiin. Hän kävi törkeän ajojahdin Torssosta vastaan ja esti tämän valinnan ehdokkaaksi, vaikka oli tiedossa että Torssonen todennäköisesti menisi läpi. Läpi meni sen sijaan Kotiaho joka heti palkkasi Katajan avustajakseen - avustaja tosin jäi kotiinsa Jyväskylään asumaan ja nostamaan avustajan palkkaa.

Torssosen teko on raukkamainen, mutta jos haluatte tietää millainen sontakasa koko juttu on, käykää Hommalla lukemassa Torssos-ketjua.

Oikeun teki Torsonen ja kumppanit!

Vierailija
650/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt menee persutrolleilla huonosti :( Ensin Mestari kertoo hylänneensä köyhät toverinsa ja sitten vielä paljastuu, ettei voidakkaan syyttää vassareita Katajan murhan yrityksestä. Voin kuvitella, miten persutrollit vaeltavat nyt eksyksissä pitkin katuja ja yrittävät etsiä uutta tarkoitusta elämälleen.

Vierailija
651/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä nousi minulla kunnioitus tuota Katajaa kohtaan, kun oli potkinut nuo velikullat ulos persuista oman henkensä uhalla.

Aiemmin olen ajatellut, että tuolla puolueelle kelpaa kuka vain, ja rikoksetkin ovat vain ”sulka hatussa”. Mutta näköjään sieltä löytyy paikallistasolta vastuunkantoa.

Ottakaa muut persut mallia!

Kataja on entinen demari ja soinilainen, joka ideologisesti kuuluisi lähinnä sinisiin. Hän kävi törkeän ajojahdin Torssosta vastaan ja esti tämän valinnan ehdokkaaksi, vaikka oli tiedossa että Torssonen todennäköisesti menisi läpi. Läpi meni sen sijaan Kotiaho joka heti palkkasi Katajan avustajakseen - avustaja tosin jäi kotiinsa Jyväskylään asumaan ja nostamaan avustajan palkkaa.

Torssosen teko on raukkamainen, mutta jos haluatte tietää millainen sontakasa koko juttu on, käykää Hommalla lukemassa Torssos-ketjua.

Ahaa, eli Torssosen teolla on siis oikeutus, siihenhän tämä lauseen osa viittaa: "Torssosen teko on raukkamainen, mutta"

Ja hienoa myös tietää, että se on teidän piireissäni pelkästään raukkamainen teko.

Vierailija
652/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sataa Persujen laariin.

Saa sen tyhmemmänkin porukan hiukan ajattelemaan, että voisiko olla hiukan sivistyneemmin, ja että kaikenlaisen väkivallan ihannointi ei ole sopivaa. Sitä väkivaltaa käytetään sitten lopulta ihan kaikkiin, riittää vain erimielisyys.

Olen gateeminen kirkeakoulutettu yliopiston käynyt nuori kaunis kiinteäpeppuinen nainen. Äänestin enben perussuomalaisua. Nyt se loppui.

Minä olen virkanainen yliopistolta. Olen eronnut 42v ja asun yksin. Äänestin ennen perussuomalaisia. Mutta nyt minua tekee pahaa. Äänestän puoluetta jossa ei tapeta.

Torssonen ei kuulu puolueeseen. En tiedä tarkkaan, mitä hän teki ennen tätä, mutta ilmeisesti jotain missä on paljastunut arvostelukyvyttömyyttä.

Vierailija
653/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina kuulunut äärioikeiston instrumentteihin niin ulkoisesti kuin sisäisetikkin käytettynä, jopa itse Mestari on harmitellut että väkivalta ei ole keskeisempi ongelman rakaisukeino.

Vierailija
654/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tekemään kanssamme perussuomalaisempaa Suomea.

Ilmoittaudu alustavasti ehdolle kuntavaaleihin – jos olet eri mieltä, voit saada vasarasta tai saappaasta.

Vierailija
655/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreiden ilakointia ja keppihestelua vakavalla asialla on ikävä seurata :(

Jep, mutta olet nauttinut suuresti persujen ilakoinnista esim. tuon aiemmin mainitun listan asioista, että älä jaksa esittää viatonta naamaa siinä yhtään. Palstapersuilla on kaikista vähiten mitään oikeutta tuomita minkäänlaista ilakointia tai törkykomentteja mitä tämä asia kerää, niin paljon pskaa te olette vuosien varrella tänne palstalle suoltaneet.

Vastenmielistä lukea tätä vihreiden ja vassareiden kirjoituskavalkadia, kun yrittävät käyttää tilaisuutta hyväkseen. En todellakaan aio äänestää vihreitä, ikinä. Ennen äänestän vaikka naapurin paskahuussia kuin idiootteja, jotka pelkäävät ydinvoimaloita.

Vierailija
656/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pidättele hengitystäs sitä odotellessa. Tai voihan se olla että on pakotettu jotain kommentoimaan, mutta hiljaisuudesta voit päätellä, että on käynnissä persujen oma ajatushautomo, kuumeisesti miettivät, että miten saisivat väännettyä tämän niin, että puolueensa selviää pinteestä.

Vierailija
657/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreiden ilakointia ja keppihestelua vakavalla asialla on ikävä seurata :(

Jep, mutta olet nauttinut suuresti persujen ilakoinnista esim. tuon aiemmin mainitun listan asioista, että älä jaksa esittää viatonta naamaa siinä yhtään. Palstapersuilla on kaikista vähiten mitään oikeutta tuomita minkäänlaista ilakointia tai törkykomentteja mitä tämä asia kerää, niin paljon pskaa te olette vuosien varrella tänne palstalle suoltaneet.

Vastenmielistä lukea tätä vihreiden ja vassareiden kirjoituskavalkadia, kun yrittävät käyttää tilaisuutta hyväkseen. En todellakaan aio äänestää vihreitä, ikinä. Ennen äänestän vaikka naapurin paskahuussia kuin idiootteja, jotka pelkäävät ydinvoimaloita.

Miten tämä liittyy tähän ketjuun mitenkään? Ei kukaan ole edes sanonut sulle, että sun pitäisi äänestää vihreitä. Hohhoi, lueppas tuo ketjun otsikko ja pistä aivosi raksuttamaan, että mistä tässä puhutaan.

Vierailija
658/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville Tavio syytti ulkomaalaistaustaisia heinäkuussa:

Ville Tavio

@VilleTavio

Ulkomaalaistaustainen mieskaksikko oli arvaamatta kotiovelle tullen ryöstänyt ja pahoinpidellyt sairaalakuntoon PS:n Keski-Suomen vaalipäällikkö Pekka Katajan, jonka tiesivät perussuomalaiseksi. Voimia Pekalle. Toivottavasti poliisi löytää raukkamaiset tekijät.

Translate Tweet

3:41 PM · Jul 17, 2020·Twitter for iPhone

Kannattaisi tarkistaa faktat ettei tule levittäneeksi väärää tietoa.

Perustui uhrin eli Pekka Katajan omaan kertomukseen kahdesta arabin näköisestä miehestä. Mitä syytä Taviolla oli epäillä Katajan puheita. Tämä tieto oli myös lehdissä.

Niin, miten se meni? Kannattaisiko sinun tarkistaa faktat, ennen kuin itse levität väärää tietoa.

Vierailija
659/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli saanut kenkää persuista, eli luultavasti jokin henkilökohtainen kosto kyseessä. Todella tyhmää touhua, varmasti ollut viha ja luonnevika syvässä kun tuollaista lähtee tekemään. Tai sitten takana on jokin henkilökohtainen motiivi, josta emme tiedä tässä kohtaa vielä mitään. 

Oliko kaveri jamuut mahdolliset tekoon sekaantuneet mukana vain toverihengessä, enpä usko. Kyllä, tässä on taustalla loppujen lopuksi politiikka, vaikka asiaa kokeilisi kuinka vängätä.

Niin sinä ainakin haluat unelmoida, mutta kiinnostavampaa olisi tietää, että minkälaisen poliittisen motiivin olet tälle tapaukselle spekuloinut?

Kuka perheellinen mies lähtis kaverin kanssa murhaamaan jotakuta itselle täysin merkityksetöntä tyyppiä? Vaikka se tyyppi oliskin torpannutkin kaverin unelman kansanedustajuudesta? Lähtisitkö itse? Kyllä tossa pitää molemmilla olla jotain tätä tyyppiä vastaan. Kukaan normijärkinen ei lähde vuosiksi vankilaan kaverin unelmien romahtamisen takia.

Siinä oli kaveruksilla kaunaa Katajaa vastaan, mies oli eri mieltä ja potki ääriainesta puolueesta ja torppas ehdokkuuksia. Kostaahan siinä piti ja samalla ajatus että saadaan Kataja pois puolueesta kun kuolee. Tilalle saattaa nousta joku ääriainekselle mieluisampi piirijohtaja, sellainen joka ottais toisen kaveruksista taas takas piireihin. Pakkohan tän poispotkitun on päästä takas puolueeseen, ilman sitä kansanedustajuus on täysin poissuljettua.

ohis

Hyvä teoria, mutta väärä. Torssosen hyväksi oli moni tehnyt paljon vaalityötä ja ehdokkuus torpattiin viime hetkellä. Siellä meni aika monella kuppi nurin, ja veikkaan, että Torssonen itse jotenkin sekosi, päätellen siitä, että hän ei ole pystynyt menemään eteenpäin ja tekemään mitään uutta, vaan on jauhanut tappiotaan jo useamman vuoden.

Vierailija
660/1764 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaiset ovat todistaneet taas kerran tietämättömyytensä. Tällä kertaa he eivät ymmärrä mitä eroa on EPÄILLYLLÄ ja TUOMITULLA.

Kataja on tunnistanut toisen tekijän.

"Alusta asti olen pitänyt Ala-Tuuhosta varmana tekijänä ja Torssosta todennäköisenä. Ala-Tuuhonen oli se, joka toi pakettia kotiovelleni ja jonka näin selvästi ovisilmästä ja oven avattuani." ksml.fi

Alusta asti, silti ensin väitti tekijöiden olleen jotain arabeja.

On siis myöhemmin tunnistanut Ala-Tuuhosen kuvasta tekijäksi. Ei kuulemma tuntenut miestä aiemmin. Ja omien sanojensa mukaan Kataja ei ole koskaan väittänyt tekijöitä arabeiksi. Antoi tuntomerkkejä kyllä, mutta sanomisiaan kuulemma paisuteltiin. Kun asia Katajalle selvisi niin oikaisi väittämät heti.