Minua ei ole kiinnostanut seksi 10 vuoteen. Pitäisikö kokeilla vierasta?
Eli oma mies ei saa syttymään. Ikääkin on jo melkein 50 v. Olen alkanut nähdä unia muista miehistä ja seksistä heidän kanssaan. Saan myös unissani usein orgasmin. Pitäisikö antaa vaan olla koko asian vai ihan oikeasti kokeilla, saako joku muu mies minut innostumaan. Kokemuksia?
Kommentit (30)
On yritetty reissuja, mökkiviikonloppuja, hotelliöitä, viiniä.... Minua ei vaan kiinnosta. Saattaa johtua siitä, että mieheni ei ole koskaan viehättänyt minua fyysisesti, vaan liitto on perustunut enemmän henkiselle puolelle.
pitäisi. t. kokemusta on, eikä kaduta muu kuin että en tehnyt jo aiemmin.
Hei nro 4. Vaikuttiko syrjähyppysi avioliittoosi? Onko ollut vain yhden yön juttu vai pidempi suhde?
Tiedän tunteen ja olen samanlaisessa tilanteessa, paitsi että olen jo pari kertaa eksynyt vieraaseen petiin. Toisen miehen kanssa minulla oli yli puoli vuotta kestänyt suhde, jonka kuitenkin lopetin, koska en halunnut erota. Se, millaista oli olla näiden miesten kanssa sängyssä eroaa seksistä oman mieheni kanssa kuin yö päivästä. Halusin rakastajaani koko ajan, olin ihan märkä pelkästä suutelusta, olisin voinut rakastella hänen kanssaan kaiket päivät. Sain aina orgasmin, tein juttuja, joita en oman mieheni kanssa koskaan ole edes ajatellut tekeväni. Seksi oman mieheni kanssa oli aina ollut ihan suht hyvää, ei mitenkään huonoakaan, mutta tämä oli jotain ihan muuta. Aloin ymmärtää, miksi seksiä hehkutetaan joka paikassa, siksi, että se voi olla jotain todella hyvää ja ihanaa. Opin, etten olekaan pystyynkuollut pihtaaja. Lopetin suhteen ja "palasin arkeen". Arki on harmaampaa kuin koskaan. Tiedän, että jotain muuta on olemassa. Tiedän myös, että oikea suhde ei ole ikinä pelkkää seksiä ja että sen merkitys vähenee kun ensihuuma haihtuu. Silti kaipaan joskus sitä tunnetta, että haluan miehen sisääni just nyt.
Onko noiden keski-iän kriisien yhteydessä aina pakko satuttaa kanssaihmisiä? Hanki dildo, kyllä se siitä ohi menee.
En todellakaan halua satuttaa miestäni ja haluan jatkaa hyvää liittoamme, mutta olen alkanut miettiä, mitä hyvä seksi toisi elämääni. Tai sitä, onko minusta enää siihen. ap
Pistä silmät kiinni ja nauti miehestäsi. Itse olet hänet kuitenkin valinnut. Paree alkaa nyt äkkiä nauttimaan niin kauan kuin vielä voi.
"Opin, etten olekaan pystyynkuollut pihtaaja"
Eli oman miehen kanssa pihdataan ja "koulutetaan" mies seksin suhteen nuutuneeksi ja rajoitetaan seksi tasapaksuksi.
Sitten kun jaetaan vieraille, niin ollaankin avoimia seksin suhteen.
Ehdottomasti sinun pitää kokeilla, jos uskot että kestät morkkiksen.
Jos et kokeile, niin kadut asiaa joka tapauksessa loppuikäsi.
HOIDA KUITENKIN ASIA NIIN ETTÄ UKKO KULTASI EI TAKUULLA SAA TIETÄÄ ASIASTA.
Ja onhan mahdollista että maailmalla on sinulle tarjolla paljon sopivampi mies!
Terveisin mies samankaltaisessa tilanteessa toistaiseksi myös uskolisena pysytellyt, mutta asiaa vakavasti harkinnut.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 16:25"]
"Opin, etten olekaan pystyynkuollut pihtaaja"
Eli oman miehen kanssa pihdataan ja "koulutetaan" mies seksin suhteen nuutuneeksi ja rajoitetaan seksi tasapaksuksi.
Sitten kun jaetaan vieraille, niin ollaankin avoimia seksin suhteen.
[/quote]
Jos vaan mitenkään saisin jotain samanlaisia tuntemuksia oman miehen kanssa, niin mitä ongelmaa tässä olisi! Yrittämällä olen yrittänyt ja kauan, mutta kun ei sytytä niin ei. Ei tuota miestä ole paljoa tarvinnut tasapaksuksi rajoittaa, kyllä se on sellainen ollut ihan omin neuvoin itsekin.
Mikset sitten vain eroa, jos kerran olet niin varma, ettei hän tule muuttumaan? Raukka olet, jos jäät liittoosi siksi, ettet uskalla alkaa elää omaa elämääsi. Paitsi tietenkin, jos miehellesi sopii, että hankit rakastajan, niin sitten eri asia.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:58"]
Hei nro 4. Vaikuttiko syrjähyppysi avioliittoosi? Onko ollut vain yhden yön juttu vai pidempi suhde?
[/quote]
oli pidempi juttu ja pari yhden yön juttua. viisi vuotta lähes seksitöntä elämää riitti mulle. ei vaikuttanut avioliittoon, olemme miehen kanssa pystyneet puhumaan asioista avoimesti ja haluamme jatkaa ystävyyteen perustuvaa liittoa, vaikka molemmilla on vapaus tehdä mitä haluaa.
ehkä en kuitenkaan neuvo muita kertomaan seikkailuistaan, jos tarkoitus on vain kokeilla millaista seksi on vieraan kanssa.
Itse kyllästyn aina suhdeseksiin nopeasti, olen aina ollut sellainen. Nyt olen seurustellut neljä vuotta, enkä halua miestäni pätkääkään. Halusin kyllä suhteen alussa todella paljon. Vieras mies kyllä kelpaisi, mutta tiedän että kyllästyisin siihen toiseenkin parin ekan kerran jälkeen. Tällaista täällä... Eli tuskin sytyn enää ikinä kunnolla, jos päätän pysyä tässä suhteessa loppuelämäni uskollisena. Enkä harrasta yhdenyön juttuja sinkkunakaan.
uskomaton tabu se, että pitkässä suhteessa intohimo useimmilla vähenee, joullakin loppuu kokonaan. suhde voi olla muuten hyvä, joten miksi erota iana ja rikkoa koti. ei pienet salaiset syrjähypyt aikuisen ihmisen maailmaa kaada. minua ainakin harmittaa, että sinnittelin ilman hyvää seksiä niin monta vuotta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 15:58"]
[/quote]
oli pidempi juttu ja pari yhden yön juttua. viisi vuotta lähes seksitöntä elämää riitti mulle. ei vaikuttanut avioliittoon, olemme miehen kanssa pystyneet puhumaan asioista avoimesti ja haluamme jatkaa ystävyyteen perustuvaa liittoa, vaikka molemmilla on vapaus tehdä mitä haluaa.
ehkä en kuitenkaan neuvo muita kertomaan seikkailuistaan, jos tarkoitus on vain kokeilla millaista seksi on vieraan kanssa.
[/quote]
Sulla on ilmeisesti vähän erilainen tilanne kuin Ap:llä, jonka mies ilmeisesti haluaisi seksiä vaimoltaan.
Minkä takia naiset ottavat miehiä, joiden kanssa seksi ei pelaa? Onko kyse nuoruuden kokemattomuudesta ja siitä, että naimisiin mennessä ei olla vielä opittu tuntemaan itseään seksuaalisesti? Miksi naisen nutinto on aina miehen vastuulla?
Mitä jos te kokeilijat antaisitte kuitenkin kumppaneillenne reilusti mahdollisuuden päättää, haluavatko he itse jatkaa avoimessa suhteessa vai eivät?
Ihan sama mitä söpöjä kiertoilmauksia käytetään - "kokeilla vierasta", hih hih - niin pettämistähän tuo on, ellei puoliso ole siitä etukäteen tietoinen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 16:54"]
Itse kyllästyn aina suhdeseksiin nopeasti, olen aina ollut sellainen. Nyt olen seurustellut neljä vuotta, enkä halua miestäni pätkääkään. Halusin kyllä suhteen alussa todella paljon. Vieras mies kyllä kelpaisi, mutta tiedän että kyllästyisin siihen toiseenkin parin ekan kerran jälkeen. Tällaista täällä... Eli tuskin sytyn enää ikinä kunnolla, jos päätän pysyä tässä suhteessa loppuelämäni uskollisena. Enkä harrasta yhdenyön juttuja sinkkunakaan.
[/quote]
Sun pitäisi sitten varmaan tehdä jotain itsellesi. Se on jo alku, että tiedostat ongelmasi.
joillekin sopii olla saman ihmisen kanssa koko elämä, joillekin ei. seksuaalinen halua ei kestä ikuisesti kaikilla. turha alkaa moralisoimaan muita vain siksi, että pelkää oman puolison pettävän.
sitä paitsi nämä miehet joiden vaimot haluaa seksiä muiden kanssa saattavat tehdä itse ihan samaa tai olla laiskoja ja haluttomia sängyssä. naurettava neuvo ap:lle kehottaa ostamaan dildo.
seksi on tervellistä ja ihanaa, sitä pitää harrastaa mahdollisimman paljon.
Jospa antaisit sille omallesi mahdollisuuden ja kokeilet, saisiko hän sinut innostumaan. Lähtekää vaikka kylpylään tai johonkin muualle "vieraalle maalle".