Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen/ vaimo onko rakkaudentunnustus vaikeaa?

m44
11.09.2020 |

eli vielä niinpäin että miehesi osaa sen sanoa ja sinä et?
vaikka rakastat sanot sen kiertoilmaisuilla tai ei mitenkään suoraan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa, koska olen epävarma tunteistani. Se tuntuu valehtelulta. En usko että se olisi vaikeaa jos selkeästi rakastaisin.

Vierailija
2/11 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa, ja sanon sen jokapäivä ja niin sanoo mieskin mulle. Oltu jo vuoskymmenet yhdessä mutta ei tunnu ruostuvan rakkaus, pikemminkin roihuaa enempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaikeaa, ja sanon sen jokapäivä ja niin sanoo mieskin mulle. Oltu jo vuoskymmenet yhdessä mutta ei tunnu ruostuvan rakkaus, pikemminkin roihuaa enempi.

mikä teitä vaivaa...alapeukkuja jaetaan!

Vierailija
4/11 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaikeaa, koska olen epävarma tunteistani. Se tuntuu valehtelulta. En usko että se olisi vaikeaa jos selkeästi rakastaisin.

miks epävarma? teetkö asioiden eteen mitään?

Vierailija
5/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kanssa sanotaan päivittäin. Ja iltaisin ensin jutellaan jos jokin vaivaa ja sitten sanotaan rakastavamme. Eikä ole tämän kanssa lainkaan vaikeaa, kun omista tunteistaan on varma. Aikaisemmin käytin aina kiertoilmaisuja, kun en ollut aivan varma tunteistani ja sanominen oli todella hankalaa. ”Minä myös”, ”niin sinäkin” yms. sai vain sanottua.

Vierailija
6/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jotenkin on vaikea sanoa ääneen että rakastan puolisoani. Pelottaa että rupean itkemään kesken lauseen.

Lapsuudenkodissani ei tunteista puhuttu eikä niitä juuri näytetty.

Miehelleni on helpompaa sanoa että minä rakastan sinua. N46

Vierailija
7/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummaa puhetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä asioiden? Ei meidän asioissa ole mitään vikaa. Tunteet pään sisällä vaan ei ole niin selkeitä.

Vierailija
8/11 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 Vuotta ollaan oltu yhdessä. Minä sanon silloin tällöin. Hankalaa se minullekin oli aluksi. Avovaimolta lähin rakkaudentunnustuksen tapainen taitaa olla joku sydän tai pusuhymiö whatsapp viestissä..

Vierailija
9/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen kanssa sanotaan päivittäin. Ja iltaisin ensin jutellaan jos jokin vaivaa ja sitten sanotaan rakastavamme. Eikä ole tämän kanssa lainkaan vaikeaa, kun omista tunteistaan on varma. Aikaisemmin käytin aina kiertoilmaisuja, kun en ollut aivan varma tunteistani ja sanominen oli todella hankalaa. ”Minä myös”, ”niin sinäkin” yms. sai vain sanottua.

miestä ainaki ottaa päähä se että alun lirkuttelun jälkeen jelkka on kääntynyt täysin. rakkaudenosoitukset ovat 17v ja 3 lapsen jälkeen niin niitä nyt ei juuti ole. ohimennen hipaisuu ehkä joskus. seksii pyyntö ei edes joka kuukausi. ja kuinka paljon muisturan asioista mutta toinen ei tee ei hoksaa tai muuta ajateltavaa. terapiat on juostu yksipuolusen kosketuksen vuoksi

Vierailija
10/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kummaa puhetta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä asioiden? Ei meidän asioissa ole mitään vikaa. Tunteet pään sisällä vaan ei ole niin selkeitä.

mikö ne tunteet sekoittaa? helppo syyttää hormoneja ja paera vasTuuta? apu ei kelpaa. paikallaan jauhat?

Vierailija
11/11 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Jotenkin on vaikea sanoa ääneen että rakastan puolisoani. Pelottaa että rupean itkemään kesken lauseen.

Lapsuudenkodissani ei tunteista puhuttu eikä niitä juuri näytetty.

Miehelleni on helpompaa sanoa että minä rakastan sinua. N46

ymmärrän tausrasi mut sun on aika tehdä muutos. muuten lapsesi jatkavat taas tätä puolisoilleen. ihmettelen et ihmiset pariutuu mut koskettelu vaikeeta....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi