Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura Närhi Anna Abreusta

Vierailija
28.10.2013 |

Laura Närhi kuvaili Ilta-Sanomissa (26-27.10) Anna Abreuta "stand-up -koomikoksi ja härskipuheiseksi työmaajätkäksi". Pitääkö tuo nyt tulkita kehuksi vai piikittelyksi? Kadehtiikohan Laura salaa Annan avoimuutta ja positiivisuutta? Mitä mieltä olette?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaista pissismäistä käytöstä nyt kukaan kadehdi? Oikeesti.

Vierailija
2/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain ohjelman perusteella sellaista kuvaa naispuolisista että anna ja maarit osaavat pitää hauskaa ja rentoutua tuolla ja olla rempseita, mutta tämä yksi vaikuttaa siltä että kuvittelee olevansa jotenkin parempi ja heidän yläpuolella, kulkee pää pystyssä hieman tyytymättömän näköisenä. en tiedä, oletteko te saaneet samaa kuvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä Laura Närhi tehtailija täällä.

Eiköhän se ole ihan "kehua" hyvällä maulla.

Vierailija
4/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut semmoinenhan Anna on ainakin Lauraan verrattuna. :) Laura ei ole loistanut laulajana samalla tavalla kuin Anna tuossa ohjelmassa, mutta en silti lähtisi Lauraa ihmisenä dissaamaan. Hän nyt vain on temperamentiltaan viileämpi, eikä se tarkoita tunnekylmyyttä tai ylpeyttä. Jotkut nyt vaan on rauhallisempia, hiljaisempia ja hillitympiä. Eivät nuo ole huonoja luonteenpiirteitä.

Vierailija
5/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annasta ja Laurasta huomaa hyvin sen eron ja kehityksen minkä ikä teettää. Parikymppiset on just tuollaisia hölöttäjiä ja ei osata hävetä ("pitää laittaa tissit paikoilleein" ym.). Iän mukana sitten tasoitutaan ja tulee fiksuutta päähän.

Vierailija
6/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näen, että iän myötä tulee jäykkyyttä ja tiukkapipoisuutta, ei enää osata olla rentoja ja omia itsejään, kun pitää jäykistellä ja miettiä koko ajan, mitä muut sanoo/ajattelee. Tosin tuota ohjelmaa en ole katsonut kuin ekan jakson, joten siihen tämä kommenttini ei juurikaan perustu.

t: nainen 40 vee

Vierailija
7/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan Laura Närhestä tulee sellainen kuva ohjelmassa, ettei ole oma itsensä. Luonne vaikuttaa TODELLA sisäänpäin kääntyneeltä, ja viestintä epäaidolta. "Anna, sä oot niin ihana, mä rakastan sua" ja itkun tiraus päälle. Yeah right. Yleensä ei sano paljon mitään ja kun sanoo, näyttää kuitenkin ajattelevan toista. Myöskään esityksistä ei välity aito lämpö. 

Vierailija
8/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:56"]

Mä taas näen, että iän myötä tulee jäykkyyttä ja tiukkapipoisuutta, ei enää osata olla rentoja ja omia itsejään, kun pitää jäykistellä ja miettiä koko ajan, mitä muut sanoo/ajattelee. Tosin tuota ohjelmaa en ole katsonut kuin ekan jakson, joten siihen tämä kommenttini ei juurikaan perustu.

[/quote]

Ihan vapaastihan sä voit oikoa niitä tissejäsi ja päästellä suustasi mitä haluat jos se sun mielestä on niin  hienoa.

Mä kyllä mietin paljon vähemmän muiden mielipiteitä mitä silloin epävarmana 2-kymppisenä.

Vierailija
9/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin tuon haastattelun ja mun mielestä sanoi sen hyvässä hengessä, ei mitenkään piikitellen tai kateellisena.

Vierailija
10/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kasi sanoin, tähän ohjelmaan se ei perustu, mutta perustuu ihan vaan nelikymppisten naapurikyttäyksen ja mitä muut ajattelee -jäykistelyyn, mitä näkee ihan koko ajan normaalielämässä. Pitää täyttää tietyt standardit NYT KUN ON AIKUINEN.

Vierailija
11/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Asiahan on ihan päinvastoin. Nuorempana miettii paljon enemmän mitä muut ajattelevat, vanhemmiten voi ottaa rennommin.

Vierailija
12/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:02"]

Kuten kasi sanoin, tähän ohjelmaan se ei perustu, mutta perustuu ihan vaan nelikymppisten naapurikyttäyksen ja mitä muut ajattelee -jäykistelyyn, mitä näkee ihan koko ajan normaalielämässä. Pitää täyttää tietyt standardit NYT KUN ON AIKUINEN.

[/quote]

Harmi, kun teistä tuntuu tuolta. Voisikohan teidän itsetunnossa olla parannettavaa?

Vierailija
13/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin mietin parikymppisenä aivan liikaa mitä muut ajattelevat ja ohitin omat tarpeeni miellyttämällä muita. Nyt osaan sanoa ei ja tuoda omat mielipiteeni julki. Ja sen takia minua pidetään tiukkapipoisena kun en hypi muiden pillin mukaan.

t. nainen 42 v

Vierailija
14/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:05"]

[/quote]

Asiahan on ihan päinvastoin. Nuorempana miettii paljon enemmän mitä muut ajattelevat, vanhemmiten voi ottaa rennommin.

[/quote]

Nimenomaan näin! Uskaltaa olla oma itsensä, eikä yritä esittää sellaista, mitä kuvittelee muiden odottavan.

Vierailija
15/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Annan pitänyt heittää vuosia sitten keikkaa lentokoneessa joka jostain syystä se sitten peruuntui, meni muutama viikko niin Närhi oli pitänyt ("historiallisen") keikan koneessa ja todennut että eihän Annaa kukaan olisi edes penkkejen takaa nähnyt..

Laurasta jäi jotenkin ylimielinen kuva..

Vierailija
16/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ ai se oli tämä joka oli sanonut hänestä noin :D

Vierailija
17/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä Laura Närhestä on tullut tympeä kuva ohjelman myötä. En ole ennenkään pitänyt hänen ylimielisestä olemuksestaan, mutta nyt vielä vähemmän. Todellakin ylenkatsoo juuri Annaa ja vetää jotenkin ylitaideöveriksi kappaleet ja ilman tunnetta. Itkukohtauskin oli kuin näyteltyä..

Vierailija
18/18 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lukea näitä kommentteja. Minuakin on kuvailtu tylyksi, ylimieliseksi, tosikoksi ja tylsäksi. Oikeasti olen vain sisäänpäinkääntynyt, hillitty ja pidättyväinen tarkkailijaluonne.

Inhottavaa saada negatiivista palautetta asiasta jolle ei voi mitään, eli omasta persoonasta. Ja vieläpä väärin tulkittuna. Muut saavat olla "oma itsensä", mutta minun tapani olla minä ei kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä