Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumetta 37,0 astetta, en mene huomenna töihin

Vierailija
27.10.2013 |

Toimistotyöntekijä olen

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahha. Muista sitten levätä ja juoda paljon, C-vitamiini on kova sana. Parane pian!

Vierailija
2/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei se kuume mikään olon mittari ole, mulla ollut koko viikonlopun ihan vetämätön ja flunssainen olo ja mittari näyttää 36,3. Töihin siis menen, mutta viikonloppu mennyt sängyn pohjalla pitkiä päikkäreitä ottaen. Tuo 37 ei monenkaan mielestä ole mikään syy jäädä kotiin, mutta kaikilla ei vaan kuume edes nouse.

Vierailija
4/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi, tuo on mulle jo lämpöä kun normaalisti ruumiinlämpö on sen 36 astetta tai vähän yli. Lapsillakin vaaditaan yksi kuumeeton päivä.

Vierailija
5/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahaleja täältä meiltä kaikilta!!! Älä vain rasita itseäsi ettei tule mitään jälkitauteja, ota rennosti, anna muiden passata ja parane pian!

Vierailija
6/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en itsekkään menisi, koska olo olisi jo 37 asteessa melko huono. Toki jos vointi olisi hyvä, niin menisin töihin. Se lämpö kun ei aina kerro mitään. Kipeä voi olla, vaikka lämpöä olisi vain 36 astetta. Ap:lle pikaista paranemista.

Vierailija
7/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 astetta ei ole vielä kuumetta. Mutta lepäilehän nyt ja parantele ittes taas terveeksi.

Vierailija
8/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tasan 37, niin ei se ihan vielä kuume ole. Ottaisin sinuna finrexin ja töihin mukaan aspiriinia, niin kyl se siitä. Toimistotyö on kuitenkin aika kevyttä hommaa, jota pystynee tekemään puolitehoillakin. Eikös siellä kuitenkin 4 tuntia mee facebookkaamiseen ja nettipelien pelaamiseen? Nyt vaan keskityt töiden tekemiseen rauhalliseen tahtiin ja juot jotain lämmintä.

Vierailija
9/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän tuo 37 astetta nyt mitään kuumetta ole, mutta toki jos on vointi huono niin eihän sitä toihin kannata silloin mennä. Nytkin tosin jos pystyt av-kirjoittelemaan ja netissä pyorimään niin eikohän tuo toimistohommien tekeminenkin onnituisi. Oikeasti kipeänä ei oikeasti tee mieli istua kotona tietokoneella ja vaan makailla siellä sängyssä tai tv:n edessä. 

Vierailija
10/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon "lämmön" takia ei kotiin olis jäämistä, mutta kuten sanottua, jos olo muuten tosi huono, niin silloin toki kannattaa jäädä. Mä olen sellainen, ettei kuume nouse ikinä. Enkä ikinä jäisi kotiin siksi, että mittari näyttää 37 astetta.