Kyllä ne kakarat yksinkin pärjää jos käyn vähän ulkona!
Taas se on todistettu, että suomalaiset on super-neuroottisia lastenhoidon suhteen. Kyllä ne kakarat hetken yksinäänkin pärjää. Ite olin just pari tuntia kulmakuppilassa lasillisilla ja lapset kotosalla, 1-v nukkui ja 4-v kattoi telkkua, nyt molemmat jo koisimassa. Ei maailma kaatunut vaikka av-mammat antaa aina niin ymmärtää..
Kommentit (9)
Tottakai pärjää. Mä olen ollut jo neljä tuntia baarissa, eikä kaksivuotiaat kaksosemme ole tulleet vieläkään hakemaan minua kotiin. Käskin tulla jos tulee nälkä tai ikävä.
Ei ollut lainkaan hyvä vitsi tai provo.
Tähän on toinenkin ratkaisu:
Hankkii lapsensa hyvän, luotettavan miehen kanssa jota rakastaa ja jolta saa vastarakkautta. Kun lapset ovat pieniä pitää vain hyväksyä se, että jos tarvitsee hetken tuuletusta, oli sitten kyseessä baari tai lenkki tai rauhallinen lukutunti kirjastossa, sitä ei voi tehdä yhdessä puolison kanssa. Toinen on lasten kanssa kun toinen "tuulettuu". Kun lapset ovat isompia voi lähteä kahdestaankin ulos.
Tai:
On sen verran sosiaalinen ja kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja ihmisistä että pystyy rakentamaan itselleen ystävä- ja tuttavapiirin, jonka kanssa voi vuorovedolla hoitaa lapsia.
Kumpikaan näistä ei ole mitään kvanttifysiikkaa.
Oi vitsi miten muakin naurattaa tämä, etenkin kun sukulaiset ovat kertoneet siitä miten minä ja minua vain 13kk vanha sisareni löydettiin useamman kerran kotoa kahdestaan kun minä olin alle vuoden ikäinen. Äiti oli paikallisessa "vähän" ottamassa.
Ahhahhhah, tosi hauska juttu ap.
Niin just. Ja jos ois tullut tulipalo? Niinhän ne kaikki sanoo ettei sitä satu omalle kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 23:45"]
Oi vitsi miten muakin naurattaa tämä, etenkin kun sukulaiset ovat kertoneet siitä miten minä ja minua vain 13kk vanha sisareni löydettiin useamman kerran kotoa kahdestaan kun minä olin alle vuoden ikäinen. Äiti oli paikallisessa "vähän" ottamassa.
Ahhahhhah, tosi hauska juttu ap.
[/quote]Siis "13kk vanhempi sisareni" piti tuossa lukea.
Nää on karuja juttuja, eikä näillä pitäisi vitsailla. Itse olen ollut onnekas, vanhempani eivät ole kapakassa juoksijoita. Mieheni on pienestä pitäen joutunut hakemaan äitinsä kotiin lähikapakasta. Kaverin isällä oli tapana antaa kaverille rahaa, käski tilata pizzan ja painui kapakkaan. Heh, joo, muokin naurattaa ihan sikana. Miten kukaan voi tehdä noin omalle lapselleen?
Asuuko ap jossain itäisessä Helsingissä? 4-vuotias ei kykene huolehtimaan itsestään saati pienemmästä sisaruksestaan. Lastensuojelulla ois hommia...