Mitä mieltä olette nimestä Rosalia?
Kommentit (20)
Mieleen tulee tuontivaimoke kaukoidästä tai latinosiivooja
Meksikolainen kodinhoitaja. Pikkaisen pyylevä ja puhuu huano engklanti.
Yhteenkään tuon nimiseen en ole Suomessa törmännyt, pari espanjalaista Rosalia-tätiä tunnen, mielestäni vähän tätinimi.
Ruma nimi. Annettu, koska yritetään todistella ettei olla tylsiä tyyppejä, mutta luultavasti ollaan.
Tulee mieleen rosolli ja rosoinen.
Varmaan usein kuullaan vaarin "rosollia".
Romaninimi.
Rosalia, Miranda, Mirella, Carmela...
Pokemon! On muuten oikeasti Pokemonin nimi.
Nätti. Rosaliinakin on kiva toinen nimi.
En tykkää. Tulee mieleen romani tai ruotsinlaiva. Siis romanille ihan jees nimi mutta ei valkolaiselle.
Tuulee mieleen muumien jakso kun muumipappa kirjoitti sitä tarinaa ja henki sitten kirjoitti sen uusiksi. Mun mielestä ihan ok nimi. Varsinkin toiseksi nimeksi erittäin hyvä. Vaikka Iida Rosalia tms.
Nimeni on Rosalia ja olen tykännyt siitä. Kukaan ei ole viitannut nimeani rosolliin tai ruotsinlaivaan. Erikoinen nimi, johon ei joka päivä törmää. Suosittelen, ei mene ainakaan muiden kanssa sekaisin. :)
On kaunis mielestäni, mutta vähän kyllä on mustalaisvibat. Se on sitten eri asia onko niillä viboilla merkitystä. Mies aikoinaan ehdotti nimeä Rosella meidän tytölle. Ei mennyt läpi seulastani. Oli liian prinsessa ja tuli mieleen Risella-riisi.
Semmonen prinsessanimi. Tyttö on puettu pinkkiin pienenä ja jatkaa sitä itse aikuisenakin. Blingbling. Ei siis tuo itselleni positiivisia mielleyhtymiä, mut mikäs siinä, jos itse tykkää.