Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kyseisistä housuista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainos ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun ukkohousut. Ihan ok.

Vierailija
4/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä mielipiteitä, meinaan tilasin kyseiset housut.

Ap

Vierailija
5/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mieltä. Ihan tavalliset. Näyttävät hyvältä tuollaisten laihojen mallien päällä, ei välttämättä kenen tahansa. 

Vierailija
6/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihalle

Vierailija
7/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä mielipiteitä, meinaan tilasin kyseiset housut.

Ap

On ne tyylikkäät ja helppo yhdistellä paitapuseroihin ja neuleisiin.

8/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangas nyppyyntyy nopeasti käytössä. Polyesteri on kova kuitu, viskoosi on pehmeä. Polyesteri hankaa viskoosin nukalle ja siitä edelleen pikku palluraisiksi kankaan pintaan.

Vierailija
9/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tyyliä.

Vierailija
10/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat housut! Ihan perus siistit.

Vierailija
11/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää noista vekeistä lantiolla. Mun silmissä housut ovat todella vanhanaikaiset ja ruman väriset (nuo ruskeat). Mulla oli 80-luvulla vähän saman malliset harmaat laadukasta villakangasta. Polyesteri on yksistään halpaa, kylmää ja sähköistä.

Vierailija
12/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen ettei ehkä sovi mulle sittenkään. En ole hoikka. Miksei lihaville myydä klassista tyyliä? Jotenkin ajatus kiehtoi........en osaa pukeutua. Oisko vinkkejä kivoista housuista?

Ap

Vierailija
13/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin netistä housuja eilen. Hakusessa oli siis ihan perussimppelit suorat housut, joissa viskoosi päämateriaali sekä elastaania hieman. Korkea vyötärö. Tummansiniset tai mustat. Pitkät lahkeet. Ei kuminauhaa vyötäröllä. Ei prässejä tai muuta.

En löytänyt yksiäkään. Aika surkeaa.

Vierailija
14/14 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mää muistan nuo ukkohousut 80-luvulta.  Nuo kuvan housut on vielä maltilliset, mutta ne tosi ukkohousut oli ihan kamalia.  Tietysti ruipelolaihoille sopii mikä vaan, ja oli mullakin jotain tuota tyyliä päällä, kun olin nuori ja laiha.

Mutta kun niitä oikein markkinoitiin "kaikille vartaloille" sopiviksi, niin voi taivas.  Muistan yhden lehden ns. muuttumisleikin, missä lyhyelle palleronaiselle puettiin muodikkaat ukkohousut, kun ne kerran niin sopii vatsakkaillekin.  Niissähän on vatsalla väljyyttä.  Se nainen näytti ihan järkyttävältä niissä, mutta muodin ammattilaiset vaan kehui, kuinka kauniit ja sopivat ne oli.

Pahimmissa niissä oli vielä upslaakit ja olkaimet.  Ja sitten vielä yläosaksi se 80-luvun paitapusero, missä oli järkyn isot olkatoppaukset.  

Tuleeko noi takaisin?

Onneksi mun vanhan akan ei tarvi enää ajatella muotia ainakaan niin orjallisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi