Mitä mieltä kyseisistä housuista?
Kommentit (14)
Vielä mielipiteitä, meinaan tilasin kyseiset housut.
Ap
Ei mitään mieltä. Ihan tavalliset. Näyttävät hyvältä tuollaisten laihojen mallien päällä, ei välttämättä kenen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä mielipiteitä, meinaan tilasin kyseiset housut.
Ap
On ne tyylikkäät ja helppo yhdistellä paitapuseroihin ja neuleisiin.
Kangas nyppyyntyy nopeasti käytössä. Polyesteri on kova kuitu, viskoosi on pehmeä. Polyesteri hankaa viskoosin nukalle ja siitä edelleen pikku palluraisiksi kankaan pintaan.
Kivat housut! Ihan perus siistit.
En tykkää noista vekeistä lantiolla. Mun silmissä housut ovat todella vanhanaikaiset ja ruman väriset (nuo ruskeat). Mulla oli 80-luvulla vähän saman malliset harmaat laadukasta villakangasta. Polyesteri on yksistään halpaa, kylmää ja sähköistä.
Mä luulen ettei ehkä sovi mulle sittenkään. En ole hoikka. Miksei lihaville myydä klassista tyyliä? Jotenkin ajatus kiehtoi........en osaa pukeutua. Oisko vinkkejä kivoista housuista?
Ap
Mä etsin netistä housuja eilen. Hakusessa oli siis ihan perussimppelit suorat housut, joissa viskoosi päämateriaali sekä elastaania hieman. Korkea vyötärö. Tummansiniset tai mustat. Pitkät lahkeet. Ei kuminauhaa vyötäröllä. Ei prässejä tai muuta.
En löytänyt yksiäkään. Aika surkeaa.
Joo mää muistan nuo ukkohousut 80-luvulta. Nuo kuvan housut on vielä maltilliset, mutta ne tosi ukkohousut oli ihan kamalia. Tietysti ruipelolaihoille sopii mikä vaan, ja oli mullakin jotain tuota tyyliä päällä, kun olin nuori ja laiha.
Mutta kun niitä oikein markkinoitiin "kaikille vartaloille" sopiviksi, niin voi taivas. Muistan yhden lehden ns. muuttumisleikin, missä lyhyelle palleronaiselle puettiin muodikkaat ukkohousut, kun ne kerran niin sopii vatsakkaillekin. Niissähän on vatsalla väljyyttä. Se nainen näytti ihan järkyttävältä niissä, mutta muodin ammattilaiset vaan kehui, kuinka kauniit ja sopivat ne oli.
Pahimmissa niissä oli vielä upslaakit ja olkaimet. Ja sitten vielä yläosaksi se 80-luvun paitapusero, missä oli järkyn isot olkatoppaukset.
Tuleeko noi takaisin?
Onneksi mun vanhan akan ei tarvi enää ajatella muotia ainakaan niin orjallisesti.
Ei.