Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä voi kieliä miehen moinen käytös:

Vierailija
25.10.2013 |

Jos mies aika selvästi narahtaa valheesta, niin ensin väittää että ei valehdellut. Kohta tulee vastaukseksi "en muista miten se asia oli". Jos löytyy lisää aihetta valheen epäilyyn, niin kohta sanoo "no niin no, minä valehtelin, sovitaan niin." Jos kysyn syytä valheeseen, niin vastaus on "en tiiä miks".  Ja kohta se taas muuttuu tyyliin "en valehdellut".

Miten suhtautuisitte?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet sekava, epälooginen ja irrelevantteja asioita kaiveleva höpöttäjä. Miehesi saattaa vain olla kyllästynyt siihen ettei sinun kanssasi voi puhua mitään järkevästi.

Vierailija
2/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jos vähän avaat, mistä on kysymys. Mutta aloituksesi perusteella sympatiat miehesi puolella, kuulostat aika uuvuttavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta voi tietää mitään syytä :) riippuu monesta monesta muusta tekijästä...

Vierailija
4/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:12"]

Ehkä olet sekava, epälooginen ja irrelevantteja asioita kaiveleva höpöttäjä. Miehesi saattaa vain olla kyllästynyt siihen ettei sinun kanssasi voi puhua mitään järkevästi.

[/quote]

Mies itse on sellainen, että ei suostu mistään asiasta keskustelemaan. Ei laina-asioista, ei yhteisen lapsen teosta, ei talon ostosta.(minulla itselläni on 2 tytärtä) LApsen tekoon vastaus on "enpä ole asiaa ajatellut". (Meillä sentään ikää lähemmäs 40 kuin 30). Laina-asian suhteen on sitä mieltä, että hänhän ottaa autolainaa niin paljon kuin itse haluaa. Eihän meillä sentään ole kuin yhteinen talous huolettavana.. 

Ihmisestä, joka ei puhu, on erittäin vaikea ottaa koskaan mitään selkoa. :(

Vierailija
5/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa: raha-asiasta oli kyse tuossa avauksessa..

Vierailija
6/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla psykopaatti, joka ei pysty uskomaan erehtyvänsä tai ei edes tajua valehtelevansa.

Vierailija
7/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla jo kaksi lasta ja vielä ajattelet noin epävarmalla pohjalla olevaan suhteeseen lisää lapsia tai yhteistä lainaa. Mikä ihme pitää tuommoisessa suhteessa, jos olet jo yhdestä päässyt. Keskittyisit lapsiisi...

Vierailija
8/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille, miks ei naisillekin on helppo keino päästä luistamaan valheen vastuusta, kun sanoo ettei muista aisaa tai ei tiedä miksi niin teki...

Vierailija
9/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tärkeämmästä asiasta olisi kysymys, sitä enemmän suhtautuisin niin, että heippa, tää oli sitten tässä.

Vierailija
10/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on yhteinen talous tuollaisen miehen kanssa? Äläkä nyt vaan sano että se on niin ihana silloin kun ei ole paska... Tai että lasten takia ei voi lähteä.

Vierailija
11/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Onneksi on nykyään ex.

Vierailija
12/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap. ihan hirveältä pirttihirmulta. Oletko kenties Pohjanmaalta kotoisin tai nimesi alkaa H-kirjaimella:)

Anna miehesi olla, ei tollaselle kukaan jaksa mitään sanoa. Erotkaa jo...ette sovi yhteen alkuunkaan. Miehesi on ansainnut rennomman naisen itselleen, joak arvostaa häntä. T: the meedio

Vierailija
13/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 22:34"]

Kuulostat ap. ihan hirveältä pirttihirmulta. Oletko kenties Pohjanmaalta kotoisin tai nimesi alkaa H-kirjaimella:)

Anna miehesi olla, ei tollaselle kukaan jaksa mitään sanoa. Erotkaa jo...ette sovi yhteen alkuunkaan. Miehesi on ansainnut rennomman naisen itselleen, joak arvostaa häntä. T: the meedio

[/quote]

Ei sovita yhteen, ei. Minä olen avoin, mies on sulkeutunut.

Mutta ei olla Pohjanmaalta, Etelä-Savon suunnalla. Ja nimikin alkaa L:llä.

Mutta tuo yhteen sopimattomuus tais mennä meediolla nyt oikein..

Vierailija
14/14 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi vihreä ministeri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän