Ihanaa kun ei ole tarvinnut tehdä ruokaa moneen päivään!!!
Ollaan käyty koko perhe lounasravintolassa syömässä. Säästää muuten aikaa ja rahaa! Koko perhe syö kunnon aterian 13eurolla! salaatit, pääruoat, jälkiruoat ja kahvit! :)
Kommentit (13)
Lapsiperheateria 10 ¿
1-2 aikuista ja kaikki alle 14-vuotiaat lapset. Ateriaan kuuluu lihapullat tai kasvisruoka ja ruokajuoma. Perheateriaa tarjoillaan ravintolassamme arkisin kello 15 alkaen.
Eli jos on 2 aikuista ja vaikka ne jonkun mainitsemat 5 lasta (ja vieläpä alle 14v kaikki, niin halvaksi tulee).
t. äiti jolla on kohta kuusi alle 13-vuotiasta ja aviomies
Vierailija:
(ja os, tonhan on pakko olla 3hengen perhe?)
ja alle euron kahvipaketista nyt keittää kahdelle aikuiselle aika monet kahvit kotosalla. t. 11
kaikki kunnia ulkonasyömiselle, mutta aika harvoin sitä löytyy edullisia vaihtoehtoja. Mä olen ymmärtänyt, että niissä Ikean ruoissa kaikki maksaisi erikseen, mutta olen varmaan katsonut väärin. t. 11
älkää vaan tarjotko sellaista vieraille
ehkäpä siksi, kun kaikilla ystävilläkin niitä juodaan.
Ja kyllä kauppaan menee kyllä melkoisesti rahaa. Jos miettii et ostaa maidon, salaattiainekset (tomaatti, kurkku, kaali, porkkanaa yms.), leipää, perunoita, lihaa ja vielä jälkiruoka-aineet, ni kyllä maksaa!!!
Ja siellä lounaspaikassa on todella paljon erilaisia ruokavaihtoehtoja ja maukkaita!
Ja säästyy aika ja vaiva kun pääsee heti syömään, eikä tarvitse monta tuntia olla keittiössä väsäämässä ruokaa :)
ap
Vierailija:
Onnea vaan! Saitte tästäkin riidan revittyä! :D
Vierailija:
ei kai tuo 6,50 per henkilö...
meillä ruoan tekee lähes aina mieheni ja hyvää ruokaa tekeekin..
(ja os, tonhan on pakko olla 3hengen perhe?)