Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Esikoisella oli usein hikka mahassa ollessaan - tällä kuopuksella ei??
24.10.2013 |
Eli rv 32 meneillään, enkä ole vielä kertaakaan huomannut että vauvalla olisi hikka. Esikoisella oli mielestäni lähes päivittäin. Muistuuko muille mieleen tällainen ero??
Kommentit (2)
Ihan sama meillä, esikoinen hikotteli vatsassa vähän väliä ja kuopus ei varmaan kertaakaan. Esikonen hikkailee myös nykyään helposti, esim. nauraessaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näin oli meilläkin, toinen hikkailee ihan elävässäkin elämässä enemmän, toinen tuskin koskaan.