Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekis mieli irtisanoutua

Vierailija
24.10.2013 |

Olen korkeakoulutettu, töissä 5v ja kotona pienet lapset. Työ henkisesti vaativaa, esimiestehtäviä vaikka ei esimiesasemaa. Töitä teen kotona iltaisin ja vapaalla. Vasta aloitin uudessa paikassa. Johto ja perehdytys ei pelaa, henkilösuhteet ei pelaa. Esim pomo ei vastaa s-posteihin tai ota selkeää kantaa asioihin. Muutenkin rakenteellisiaristiriitoja. Pomot kyräilee kolleegojani ja puhuvat paljon epäonnistumisista, joka herättää miettimään mitä minusta puhutaan.. Tekis mieli heittää pyyhe kehään ja vaihtaa alaa. Kuitenkin vaikea löytää toista työtä, talolaina lyhennettävänä. Voi että useinkin itkettää. Mitä tekisit mun tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin pois porvoosta

Vierailija
2/3 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo ainut joka tollasia pohtii. En mäkään kävis päivääkään töissä jos ei olis lapsia elätettävänä ja taloa maksettavana. Jos joku keksii vaihtoehdon työssä käymiselle elannon saamiseksi, niin oon kanssa kiinnostunut kuulemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työntekemistä vastaan mulla ei oo mitään, tykkään työstä. Lähinnä rakenteet töissä ja ideologia vanhemmilla kolleegoilla ärsyttää. Mietin kuumeisesti toista työpaikkaa ja alan vaihtoa. Ja todella en varmasti ole ainoa!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi