Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen huono pitkissä parisuhteissa

Vierailija
09.09.2020 |

Mun parisuhteet on kestäneet vain 10 vuotta ja 14 vuotta. Vanhempani olivat aviossa 56 vuotta siihen astikun äiti kuoli ja sisaret ovat olleet yli 40 vuotta avioliitossa. Miksi minä olen huono pitkissä parisuhteissa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Siksi jättäydyin koko touhusta. Kun ei rakkaus kanna niin ei sitten, näin on hyvä, eikä ole sijaiskärsiöitä. 

Vierailija
2/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erositko sinä vai jäitkö leskeksi siitä ekasta suhteesta? Jos jäit leskeksi, niin minkäpä sinä sille voit. Ja pianhan sinä palaat kotiin ja jatkat tätä nykyistä liittoa, eiköstä vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, onko se jokin meriitti, että on pitkä parisuhde. Tosin, jos on lapsia, olisi ihan hyvä, että ihminen olisi kykenevä siihen.

Vierailija
4/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on nyt aivan toisenlainen kuin vanhempiemme tai isovanhempiemme maailma. Kaikki on nopeampaa, lyhytkestoisempaa, tehokkaampaa: opiskelu, työsuhteet, parisuhteet, tavaroiden käyttöikä. Vaihtoehtoja on loputtomasti hypermarketeissa ja deittailusovelluksissa. Kaikki (myös sinä ja minä) on vain kulutusta varten, minkään ei ole tarkoituskaan kestää ikuisesti.

10 vuotta on nykyään jo pitkä suhde. Koko ikänsä yhdessä pysyvät pariskunnat ovat melkeinpä jo poikkeavia friikkejä, joissa täytyy olla jotain vikaa.

Vierailija
5/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitten varmaan, ja ilmeisesti todistetusti parisuhdekelvoton, sillä pisin suhteeni oli noin puolitoista vuotta. Itseäni vähän lohduttaa, etten ollut se joka halusi erota.

Huono pitkissä parisuhteissa. 😂

Vierailija
6/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa lyhyitä suhteita, jos pitkät eivät onnistu. Tai sivusuhteita pitkittämään suhteita.

Vierailija
7/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh.

Ajattelin, että tää olisi joku että "tylsistyminen tulee viimeistään vuoden kohdalla".

Tuohan on jo hyvin, todella hyvin. Älä vertaile omia suhteita muihin.

Vierailija
8/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet.

Parasta että elät loppuelämäsi sinkkuna.

Vierailija
9/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta on nykyään jo pitkä. Eikös se keskimääräinen eroamisaika ole noin 11 vuotta avioliiton solmimisen jälkeen? Ennemminkin pitäisin tuollaista ihmistä pitkien parisuhteiden ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi