Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen ravintolat

Vierailija
23.10.2013 |

Suositelkaapa Tampereelta jotain hyviä ravintoloita.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarkoituksesta, mutta illallisravintolana Salud ja Astor, olutta ja burgereita Ruby and Fellas.

Vierailija
2/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, moneen tarkoitukseen tulee, olemme 5 päivää Treella.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoli on kiva paikka:

http://pizzerianapoli.fi/

Vierailija
4/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:56"]

Napoli on kiva paikka:

http://pizzerianapoli.fi/

[/quote]

Joo, siellä on ihan huippu valikoima pizzoissa. Muutenkin siellä kannattaa syödä pizzaa mieluummin, vaikka pastaakin on.

Vierailija
5/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sushista tykkää, niin Maruseki on paras. Ei ihan halpa kyllä, mutta hyvä sushi harvemmin on.

Ei niin tasokas sushipaikka on Watami sushi, mutta lounasaikaan ei voi kyllä valittaa sillä hinta-laatu on aikalailla kohdillaan. Siellä nimittäin saa kympillä buffetin, jossa saa sushin lisäksi myös aasialaistyyppistä ruokaa.

5

Vierailija
6/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola C <3 Aivan ihana paikka! Fine dining. Palvelu on parasta. Kauniit kattaukset.

Vierailija
7/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa hyvältä, aina se yksi pizzailta menee. Kiitos.

t.ap

Vierailija
8/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coussika on yksi parhaista ruokaravintoloista. Sinne vaan on tilattava aika etukäteen

Vierailija
9/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan ravintola Ohranjyvä, samalla kadulla intialainen lounasbuffet Nanda Devi, thai-ruokaa Thai&Laos, myös illallisravintolaksi. 

Olutta ja hyvää ruokaa: Gastropub Tuulensuu. Nämä kaikki muutaman korttelin säteellä toisistaan kosken länsipuolella lähellä Hämeenpuistoa.

Vierailija
10/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pizzalle ehdottomasti Napoliin. Siellä on viikonloppuisin lähes aina jonoa (eikä viikonloppuisin ei voi varata pöytää), mutta on odottamisen arvoinen.

Jos ette ole koskaan kokeilleet nepalilaista ruokaa, suosittelen ravintola Katmandua.

Vierailija
11/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jees kiitti, tässähän on vaikka kuinka.

t.ap

Vierailija
12/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohranjyvä on tosi hyvä, samoin 2H+K. jälkimmäinen on kyllä viikonloppuisin täynnä, kannattaa varata sinne etukäteen.

Vierailija
13/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erikoinen ja kiva paikka on myös Huber! On ehkä vähän ronskia ja karskia, mutta myös tyttöporukalla selviää. On käyty työporukalla siellä ja olen käynyt kaksin miehenikin kanssa. Napolille ja Marusekille kanssa täältä pisteet!

Jos taas haluatte yhdistää ruokailua ja teatteria tms niin sitten Palatsiin show&dinner -setti!

Vierailija
14/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marusekia olin tulossa myös mainostamaan, aivan loistava paikka! Ja Teerenpelistä saa hyviä mustikka- ym. siidereitä.

Vierailija
15/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi näille. Nanda Devi ja Tuulensuu minun suosikkejani.

Onko lapset mukana? Jos niin sitten ei Tuulensuu ole sopiva. Muuten suosittelisin kokeilemaan, halpa mutta erittäin laadukas ruoka.

Tampereelta löytyy myös pizzeria Dennis, jonne helpompi saada pöytäpaikka kuin Napoliin.

Salud, Astor sektoria jatkaisi myös Viikinkiravintola Harald ja The Grill.

Suosittelisin kokeilemaan Armas-ruokalaa kauppahallista. Kauppahallista löytyy myös ranskalaista suuntausta edustava ravintola 4 vuodenaikaa.

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:19"]

Lounasaikaan ravintola Ohranjyvä, samalla kadulla intialainen lounasbuffet Nanda Devi, thai-ruokaa Thai&Laos, myös illallisravintolaksi. 

Olutta ja hyvää ruokaa: Gastropub Tuulensuu. Nämä kaikki muutaman korttelin säteellä toisistaan kosken länsipuolella lähellä Hämeenpuistoa.

[/quote]

Vierailija
16/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Huberin lihat olivat aika jänteikkäitä ja rasvaisia. Kaikista (melko pienistä) lisäkkeistä pitää maksaa erikseen.

Itse suosittelen Stefan's Stakehousea Kehräsaaressa. Viihtyisä ravintola, hyvä palvelu ja todella hyviä pihvejä. Miinuksena kallis hinta. Henrik's Satamakadulla on myös melko kallis mutta siellä taas syömäni kala-annokset ovat olleet suussasulavia. Franklyn ja The Grillin ruuista olen myös pitänyt.

Jos pitää kiinalaisesta ruuasta, Kalevassa sijaitsevassa Pienessä pandassa on minusta paras hinta-laatu -suhde. Hyvä, runsas seisova pöytä 10,90.

Mukavaa ja herkullista viikkoa Tampereella!

Vierailija
17/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienommista paikoista pitää vielä mainita Heinätori, jossa on mun makuun sopivan rento ilmapiiri, mutta tosi hyvä ruoka. Lounaalle kannattaa mennä kauppahallin Neljään vuodenaikaan, parasta lounasruokaa kaupungissa. 

Vierailija
18/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulensuulle plussaa myös. Toinen suosikki Tampereella on malesialainen ravintola Borneo Tammelantorin kulmalla. Suomen oloissa varsin ainutlaatuisen makuista ruokaa halvalla.

Vierailija
19/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia mun suosikkejani:

Maruseki: Todella herkullista sushia, sunnuntaisin edullinen buffet 24 eur

Inez: Ihania tapaksia

Tammerin Trattoria: Paras pizza jota olen koskaan syönyt

C tai Näsinneula: Pitkän kaavan mukaan vähän parempi illallinen

The Grill: Loistava palvelu ja aina takuuhyvää ruokaa

Vierailija
20/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on annettava miinusääni Heinätorille. En muista saaneeni missään muussa ravintolassa niin huonoa pihviä ja jälkiruokakin oli totaalisen epäonnistunut. Enkä ole edes vaativa. Palvelukin oli niin ja näin. Oli kyseessä isot juhlat ja koko ravintola oli toki täynnä, mutta mielestäni se ei ole tekosyy tuon tasoiselle ravintolalle. Jos luette eatzin viestejä, huomaatte että siellä on muitakin Heinätoriin pettyneitä.

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 15:20"]

hienommista paikoista pitää vielä mainita Heinätori, jossa on mun makuun sopivan rento ilmapiiri, mutta tosi hyvä ruoka. Lounaalle kannattaa mennä kauppahallin Neljään vuodenaikaan, parasta lounasruokaa kaupungissa. 

[/quote]