Miksi pyyhit peppusi seisten?
Kommentit (12)
Ei sen oudompaa kuin se, että sinä mietit toisten ihmisten perseenpyyhkimisiä.
Helpompaa ja siistimpää. Niin pissat ja kakat aina seisten pyyhin. En halua työntää käteäni vessanpönttöön.
Eikö tuossa seisomaversiossa ole vaarana ropsauttaa joku kikkare omille vaatteille/lattialle?
Itse olen seisten tehnyt sen aina. Ja luullut että kaikki muutkin tekee niin? Joskus yrittänyt istuessa pyyhkiä, mutta liian vaikeaa.
Kun nousette seisomaan, perskannikat painuvat yhteen ja levittävät kakkajäämät entistä leveämmällä alueelle. Mutta eihän naiset tätä tajua.
Eikö ole hankalampi pyyhkiä, kun perskannikat ei ole "levällään", kuten ne pöntöllä istuessa ovat?
Minä olen aina pyyhkinyt istualtani. Syy: Silloin pakarat ovat sopivasti erillään toisistaan, joten on helpompi pyyhkiä sieltä välistä.
t. nainen
Aika huolestuttavaa, että ihmiset ovat tietoisia siitä, miten toiset pyyhkivät pyllynsä. Onko teillä kamerat vessassa vai mistä tieto on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Aika huolestuttavaa, että ihmiset ovat tietoisia siitä, miten toiset pyyhkivät pyllynsä. Onko teillä kamerat vessassa vai mistä tieto on peräisin?
En ollut ikinä seisten pyyhkimisestä kuullutkaan, ennen kuin kaveri kertoi, miten ärsyttävää oli ollut Amerikassa, kun pöntöt huuhteli automaattisesti ylös noustessa ja hän ei ollut vielä pyyhkinyt.
Vierailija kirjoitti:
Helpompaa ja siistimpää. Niin pissat ja kakat aina seisten pyyhin. En halua työntää käteäni vessanpönttöön.
Ei se käte siinä likaannu.
Helpompaa mulle niin :D