Huijaako mies minua?
Mies on minulle 5000e velkaa ja sanoi että maksaa velan heti ja hakee sen pankista lainaa.
Pankista oli kuulema sanottu että saa rahat ensi maanantaina. Miksi? Miksi ei heti? Ja kuinka helppoa laina on saada? Mies on juuri avannut uuden yrityksen ja on hiukan veloissa.
Eli miksi pankki lainaisi vasta maanantaina vai huijasiko mies?
Kommentit (10)
Väittäisin että huijaa. Yleensäkin yrittäjien lainat on aika tiukassa pienyrittäjillä. Voi tietysti olla että haluavat selvittää tarkemmin voidaanko antaa, mutta enemmänkin uskoisin huijaukseen.
Tule ja kerro ensi maanantaina huijasiko vai ei. Emme me voi tietää etkä sinäkään vielä. Miehesi tietää puhuiko totta vai ei.
Mutta saadanhan asuntolainaakin montakymmentä tuhatta? Haluaisin vaan tietää nyt. Outoa että pankilla menee viikko käsittelyyn.
Ap
Kun poikani haki lainaa meni muutama päivä, pankissa oli joku kokous jossa asia käsiteltiin. Ei saanut lainaa.
Voi olla niin että mies on varma lainansaannistaan vaikkei lainahakemusta ole edes käsitelty.
Mainoksia tulee kotiin jossa lainahakemus tehdään netissä ja päätös 15 minuutissa. Sain sellaisen tänään S-pankista.
Miten kukaan edes antaa lainaksi tuhansia miehelle🤣🤣🤣🤣
Kannattaa varautua siihen että huijaa, niin ei pety kun rahoja ei näy. Toivottavasti on kirjallinen sopimus asiasta, jos tekee konkurssin ja ei ole mustaa valkoisella, rahoja ei saa koskaan ja jos on paljon velkojia ei aina sittenkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan edes antaa lainaksi tuhansia miehelle🤣🤣🤣🤣
Kukaan mies maksa takaisin. Ne lainaajat.
Lainan käsittelyyn päätöksestä menee yleensä muutama päivä, eli onhan toi mahdollista. Kaunis suhde teillä kun luottamus toisen noinkin kovissa kantimissa. Itse en edes lainaisi rahaa ihmiselle, johon en luottaisi.