Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui kun exä vaihtoi sinut oikeasti kauniimpaan/komeampaan, fiksumpaan, viisaampaan, koulutetumpaan, menestyvämpään ja pidetympään?

Vierailija
09.09.2020 |

Ei se tuntunut miltään, kun se oli ex.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti vaihtoi täysin vastakohtaan, mutta mieluummin olen itseni näköinen. Töiden ja koulutuksen suhteen ollaan samalla tasolla. Minä halusin erota ja olen tyytyväinen, kun eksä löysi nopeasti uuden kumppanin. 

Vierailija
2/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä vaihtoi mut mieheen.

Tuntui lähinnä hölmistyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista kyllä en ole havainnut. Yleensä ne exät tuntuu löytävän läskin juopon lähärin ,joka jakaa yhteiset harrastastukset eli kaljan kittaamisen.

Vierailija
4/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä vaihtoi työkaveriin (olemme kaikki kolme samassa työpaikassa), uusi nainen oli menestyneempi, mutta minua vanhempi.

Parin kuukauden päästä jo katui, mutta minulla oli jo uusi mies (ei samalta työpaikalta).

Vierailija
5/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista kyllä en ole havainnut. Yleensä ne exät tuntuu löytävän läskin juopon lähärin ,joka jakaa yhteiset harrastastukset eli kaljan kittaamisen.

Ei tietenkään ole parempaa kuin palstamamma. Mies vaihtaa aina huonompaan. Kukoistava palstamamma saa itselleen taas loistokumppanin.

Vierailija
6/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihtanut, mutta vaihtaisi tietysti kauniimpaan ja nuorempaan, jos vaihtaisi. En itsekään ole mikään rumilus ja veikkaan, että nainen muistuttaisi minua nuorena. Kaikki miehen tyttöystävät ovat olleet samantyyppisiä kuin minä, mutta olen heistä kaunein. 

Vierailija
7/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaihtanut, mutta vaihtaisi tietysti kauniimpaan ja nuorempaan, jos vaihtaisi. En itsekään ole mikään rumilus ja veikkaan, että nainen muistuttaisi minua nuorena. Kaikki miehen tyttöystävät ovat olleet samantyyppisiä kuin minä, mutta olen heistä kaunein. 

Jotenkin sait käännettyä ketjun aiheen omakehuun.

Vierailija
8/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä vaihtoi minut 10 vuotta nuorempaan ja kauniimpaan. Mutta tyhmempään ja köyhempään. No, toivottavasti nyt on onnellinen. Minä olen.

Vierailija
9/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sait käännettyä ketjun aiheen omakehuun.

Se on itse asiassa juttu, minkä olen tajunnut vasta palstaa lukiessa. Jos kauneutta on muistuttaa mahdollisimman paljon virallista kauneusmääritelmää niin objektiivisesti katsoen asia on noin valokuvia katsoessa. En mahda sille mitään, että näytän miltä näytän ja tietysti myös muut asiat vaikuttivat. 

Ensimmäisellä miehen tyttöystävällä oli paras vartalo, mutta ei niin kauniit hiukset ja hän oli kerrotun perusteella erittäin vaikea ja epävakaa tyyppi. Minusta minua edeltävä tyttöystävä oli kaikkein kaunein, mutta minä muistutan kuitenkin enemmän virallista kaunottaren prototyyppiä ja sovimme ehkä sitten luonteeltamme paremmin yhteen. Olemme hyvissä väleissä miehen exän kanssa, sekin kertoo exän hienosta luonteesta ja persoonasta, ettei kanna kaunaa.

Vierailija
10/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tiedostaa se, että mies ajattelee kuin lisko, vaikka ei itse edes tajuaisi sitä, että valitsee kauneimman mihin rahkeet riittää. Ei se ole kovin kiva ajatus todellakaan, mutta näin se useimmiten menee ainakin nuorilla miehillä. Ehkä vanhemmiten tulee enemmän järkeä päähän, mutta ei kaikille.

Kauneinkin nainen vanhenee, joten rapistumisen tietäen pitää panostaa kauneuden lisäksi kaikkeen muuhun ja huonompi homma, jos itsetunto perustuu ulkonäköön.

Vierailija
11/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoi vanhempaan yksinhuoltajaan, minulla ei lapsia joten paljon vapaampi vaihtoehto.

Vierailija
12/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa kerta kun minut on vaihdettu, oli kun eksä vaihtoi minut työttömään, Wow-riippuvaiseen naiseen jolla oli aina rasvainen tukka. Eli vaihtoi peilikuvaansa, kai kyllästyi kun jankutin pelaamisesta, suihkussa käymisestä ja deodorantista :D mies siis jätti koulutkin kesken että sai pelata Wowia ja osteli sitä velaksikin kun rahat loppui. No, minäkin sain sitten ihanalta tuoksuvan miehen joka ei hoe että "deodorantti on homoille".

Vierailija
13/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaihtoi täysin vastakohtaan: minä olen tosi laiha ja pitkä, nyxä on n 150cm ja hyvin lihava. Sopivat toisilleen ilmeisesti hyvin, ex oli erikoinen ja melko outokin ja niin on nyxäkin. Ite en jaksanut sitä autistisuutta. Mitään tunteita asiaan ei liity, helpottuneisuutta kyllä.

Vierailija
14/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on vaihdettu kahdesti ns. Pahaan poikaan. Ilmeisesti on kivaa kun saa jännittää että mitä seuraavaksi tapahtuu.. Olen siis itse tylsä insinööri, jolla on tavalliset harrastukset ja arvostan ihan tavallisia arkisia asioita. En osaa luoda mitään erityistä jännitystä elämään, enkä itse sellaista kaipaa. 

Vastaus kysymykseen: Pahalta tuntui, molemmilla kerroilla. Nyt olen kaksin lapseni kanssa ja alan ajatella että tämä on ihan hyvä näin. Toisinaan lapsi on äitinsä luona, mutta asuu pääasiallisesti minun luona.

Vierailija
15/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksät on vaihtaneet yleensä huonompaan. Ihmetyttää kovin.

Vierailija
16/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä millaisen otti eikä suoraan sanottuna kiinnostakaan.

Vierailija
17/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälin exän nykyistä, koska ei todellakaan tiedä mihin on ryhtynyt. Ajattelen lähinnä, että onneksi ei tarvitse miehen empaattisuuden puutetta ja vihanhallintaongelmia enää sietää. 

Vierailija
18/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti exä on onnellinen ja elämänsä parempaa kuin kanssani oli. Hän ansaitsee parempaa.

Vierailija
19/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti parempi monilta osin uusi, mutta olen minäkin monelta osin parempi kuin hän. Eli ei haittaa.

Vierailija
20/20 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Exäni oli veloissa oleva pikkurikollinen, jonka hämärähommat paljastui siinä vaiheessa, kun satuin löytämään hänen perintäkirjeitä. +10 000 € ulosottovelat. Yritti myös minulta pummia. Muutenkin rahat kului baareihin ja muuhun turhaan. Hän sitten minun jälkeeni nappasi nuorehkon pimun, jolla oli viimeisen päälle pelit ja vehkeet ja on kuvannut uutta (varmasti naisen rahoittama) bemariaan esim. someen. Joko nainen on tyhmä tai sitten hän on samanlainen pikkurikollinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän