Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän yh äidin joka käyttää kovia huumeita bilettäessään

Vierailija
09.09.2020 |

tiedän myös hänen olleen ainakin pari kertaa huumeiden vaikutuksen alaisena, samalla kun lapsi on ollut kotona hänen kanssaa kahdestaan.

olen hänelle sanonut tekeväni lastensuojeluilmoituksen, mutta pelkään kyseisen henkilön kostoa.

mitä tässä tilanteessa voi tehdä? miten lastensuojelu puuttuu tälläiseen, kun tämä äiti käyttää kovia huumeita juhliessaan 1-4 kertaa kuussa. tekeekö lastensuojelu tarkastuskäyntejä/huumausainetestejä? miten tämä äiti jäisi heille huumeista kiinni kun ei niitä käytä joka päivä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tai älä. Pääasia on ruikuttaa täällä.

Vierailija
2/4 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain lasu. Mun serkku on narkkari ja lastensuojeluasiakas eikä häneltä ole koskaan otettu lapsia edes huostaan (syytä ehkä olisi ollut). Nyt lapset jo aikuisia. Toinen hurahti Jeesukseen ja toinen seuraa äitinsä jalanjälkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä äiti on yli 30 vuotias, työssäkäyvä, siisti nainen. ulkoisesta olemuksesta ei uskoisi mitään tälläistä. pelkään että lasun tehtyä lastensuojelu ei tee asialle mitään/usko minua ja tämä äiti hyökkää minua vastaan. hänen uusi miesystävä on narkkari, mutta he eivät asu yhdessä, eikä mies ole lapsen isä. pelkään että tämä mies kostaa minulle naisen puolesta jos teen lasun.

-ap

Vierailija
4/4 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menet paljastamaan itsesi. Olisit tehnyt salaa ilmoituksen, tai jos teet niin kiistät kaiken. Onhan tuo jo lapselle aikamoisen huono kasvuympäristö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme