Lastenhoitaja tilapäisesti Helsingin Töölössä
Hei voisiko joku auttaa pikaisesti. MLL on lopettanut näköjään Helsingissä lastenhoitajavälityksen ja käyttäjämme hoitaja on varattuna nykysin muissa töissä. Olisiko auttaa asiaa ja suositella tai ilmoittautuisiko joku hoitaja pikaisesti. Tarvisimme hoitajaa päivä aikaan tilapäisesti irrallisia päiviä.
Kiitollinen suuresti pikaisesta avusta.
Kommentit (6)
Missä päin Töölöä ja montako lasta teillä on?
Olen 43-vuotias työttömänä tällä hetkellä oleva nainen(hoitoalan koulutus ja kokemusta yli 10 vuotta). Voisin auttaa joskus, jos palkkiosta ei tarvitse maksaa veroa. Eli tulo ns.pimeänä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 13:26"]
Olen 43-vuotias työttömänä tällä hetkellä oleva nainen(hoitoalan koulutus ja kokemusta yli 10 vuotta). Voisin auttaa joskus, jos palkkiosta ei tarvitse maksaa veroa. Eli tulo ns.pimeänä.
[/quote]
= rikollista
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 13:31"]
[/quote]
= rikollista
[/quote]
*Miten tulikaan mieleen minun aloittamani ketju :D*
http://www.vauva.fi/keskustelu/3876914/ketju/kuinka_paljon_maksaisit_palkkaa_lastenhoitajalle_ov
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 13:31"]
[/quote]
= rikollista
[/quote]
*Miten tulikaan mieleen minun aloittamani ketju :D*
http://www.vauva.fi/keskustelu/3876914/ketju/kuinka_paljon_maksaisit_palkkaa_lastenhoitajalle_ov
[/quote]
Olisikohan sellainen sallittua että "palkka" maksettaisiin etuuksina siis niin että esim vaihdetaan elokuvalippuihin, kaupan lahjakorttiin tms? olisiko laillista verottajan mielestä? Meilläkin tilanne että ketään hoitaa ei koskaan ole ollut kun pidetään mahdottoman vaikeana ryhtyä jonkun työnantajaksi palkkaamalla lastenhoitaja.
Heippa! Täällä 24-vuotias esikoistaan odottava (LA maaliskuussa) ilmoittautuu. Asun vielä pari viikkoa Töölössä, sitten muutan n. 5 km päähän. Tällä hetkellä olen vapaa tulemaan päivisin ihan koska vain sovitusti :) voipi ottaa yhteyttä: puuteli @ hotmail.com (välit pois!)