Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki päin Hvettiä..

Vierailija
22.10.2013 |

Vuosi on lopuillaan. Ja mikä vuosi; vakavaa sairautta, kuolemaa, talous nollassa työttömyyden ja sairauden takia, yllätäviä lisälaskuja, huonoa omaatuntoa ja pahaa mieltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa.

Mutta mitä mä nyt olen tässä uudessa tilanteessa oppinut on arvostamaan omaa, perhettä ja tekemään tulevaisuuteen suunnitelmia.

Minua auttaa kun on tulevaisuudessa jotain haaveita. Syön tässä kaurapuuroa ja kituutetaan mutta meillä tälläinen rankka vaihe näyttää kestävän seuraavan 5 vuotta. Eli sen mukaan eletään: koitan haalia kasaan lämpimän joulun tunnelman haalimalla lahjaa etukäteen. Kynttilöitä poltan ja lämmittelen positiivisia pieniäkin asioita. Hyvää mieltä saa vaikka tekemällä sukat jollekin lapselle lahjaksi hyväntekeväisyyteen tai antamalla jonkun ehjän käyttämättömäksi jääneen lelun yhdessä lapsien kanssa joulukeräykseen!

Käy harrastamassa liikuntaa ja terapiaa saa vaikka neuvolan kautta jos sinulla on pieniä lapsia. Pidä itsestäsi huoli ja nauti asioista joita sinulla on. Elämä on joskus vaikeaa.

Vierailija
2/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällasia kiitti, nyt mullakin on tosi pascha fiilis >;\

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä elämässä on kausia, kun tosiaan tuntuu että KAIKKI on yhtä kurjuutta. Mutta sen olen oppinut, että niiden jälkeen tulee aina jossain vaiheessa helpompaakin :) Joskus on niin syvällä siellä omassa kuilussaan, että on vaikeaa nähdä hyvää vaikka se tipahtaisi syliin...siihen kannattaa kiinnittää huomiota, jottei vahingossa jää iloitsematta iloiset asiat.

Synkkä syksy on ollut täälläkin, toivottavasti pian jo valoa päin :)

Vierailija
4/4 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista elämä on. Omassa elämässä olen huomannut, että näitä jaksoja, kun kaikki tuntuu menevän pieleen, läheisiä kuolee/sairastuu jne. sattuu muutaman vuoden välein. Kerralla tulee kuraa niskaan oikein saavista kaataen, ja sitten alkaa pikkuhiljaa helpottaa. Jonkun hetken päästä huomaa, että hei, asiathan on taas ihan mallillaan! Meillä oli 2-3 vuotta sitten viimeksi sellainen jakso, oli kuolemaa, vakavia sairauksia, työongelmia ja sitten lopulta parisuhteessakin alkoi mennä huonosti. Silloin havahduin siihen, että näin se elämä menee, tämä on nyt taas tätä aikaa. Tämän kun jaksan tarpoa läpi, kohta helpottaa. Ja täytyy sanoa, että niin kävi ja onneksi ei erottu siinä samassa rytäkässä!