Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyys loppu?

Vierailija
22.10.2013 |

Hyvä ystäväni aloitti deittailun miehen kanssa, johon tiesi minun olevan ihastunut, ja jonka kanssa minulla on ollut hieman säpinää. Tunnen oloni todella petetyksi ystäväni puolelta. Kuinka voi tehdä noin?

Onko minulla oikeus loukkaantua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:08"]

kaverin nykyiset, ihastukset ja entiset on kiellettyjä! paitsi jos asiasta on aikaa vuosia ja ystävältä on saatu lupa lähestyä kohdetta, niin sitten voi miettiä.

mikseivät jotkut naiset tajua, että miehiä tulee ja menee, mutta ystävät ovat ne ketkä pysyvät? ei yksikään pikku säätö ole arvokkaampaa, kuin hyvä ystävä!

[/quote]

Voin kertoa sinulle, että deittailen ketä haluan ja typerät sääntösi voit tunkea sanonko minne. Jos ystävyys kaatuu siihen, että kaksi ihmistä löytää toisensa, niin senkus. Eipä ollut häävi ystävyys.

Vierailija
22/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 11:08"]

kaverin nykyiset, ihastukset ja entiset on kiellettyjä! paitsi jos asiasta on aikaa vuosia ja ystävältä on saatu lupa lähestyä kohdetta, niin sitten voi miettiä.

mikseivät jotkut naiset tajua, että miehiä tulee ja menee, mutta ystävät ovat ne ketkä pysyvät? ei yksikään pikku säätö ole arvokkaampaa, kuin hyvä ystävä!

[/quote]

Voin kertoa sinulle, että deittailen ketä haluan ja typerät sääntösi voit tunkea sanonko minne. Jos ystävyys kaatuu siihen, että kaksi ihmistä löytää toisensa, niin senkus. Eipä ollut häävi ystävyys.

[/quote]

Toivottavasti ystäväsikin tietävät nämä ajatuksesi, itse onneksi osaan valikoida omani hieman paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kaverin miehen iskemisiä ja kaverin miehen iskemisiä. Toiset ottavat kaverin ihastuksen vain näyttääkseen, että voivat. Sellaiselle minä sanon, että hyi olkoon.

Emme tiedä, oliko tässä kyse siitä, mutta vaikka kaveri olisi kokenut "force majoure" -rakkauden ap:n ihastuksen kohdetta kohtaan, on ap:llä minusta täysi oikeus pahastua ja harva pahastunut kykenee olemaan suuttumatta. Ap:llä on siihen täysi oikeus.

Vierailija
24/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nuorena tosi ujo. Jos olin ihastunut, niin "ystäväni" teki joka kerta saman. Tyrkytti itseään minun ihastukselleni ja saikin heidät aina iskettyä. Jossain vaiheessa sain tarpeekseni. Kului vuosia ja palasimme "ystäväni" kanssa yhteen. Vuosien saatossa vain oli asetelemat muuttuneet ja kas, miehet iskivätkin minua ja "ystäväni" sai seurata seinäkukkasena vierestä.

Mutta siis, ei tuommoinen ole mikään ystävä. Itse olen sitä mieltä, että kaverin mieheen EI kosketa. Ei exään, nykyiseen tai orastavaan.

Vierailija
25/25 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo "säpinä" tarkalleen ottaen tarkoitti? Jos sitä, että ootte käyny kaksi kertaa treffeillä, niin en näe sitä esteenä ystävän ja miehen suhteelle.

Ymmärrän kyllä ajatuksen siitä, että ystävän miehet jätetään rauhaan. Mutta jos sulla ja tolla miehellä on ollut juttu vasta tutustumisasteella tai on ollut pientä tapailua, niin en näe sitä esteenä mitenkään. Miehellähän olisi siis ollut mahdollisuus tehdä sulle vaikka millainen aloite, mutta ei sitä halunnut tehdä. Turha ajatella, että mies olisi ottanut sut, jos ystävä ei olisi tullut väliin. Kyllä sillä miehelläkin varmasti on tahto ja aivot. Jos sä olisit ollut sen elämän nainen, niin ei se ystävä sitä juttua olisi voinut kaataa. Ehkä se teidän juttu ei kuitenkaan ollut "se juttu". Älä jää tätä vatvomaan vaan mene elämässä eteenpäin. Kyllä sä vielä tapaat sen sulle oikean miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän