Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räjähtänyt huumeongelma ja rikosaallot eri puolilla kaupunkia

Vierailija
08.09.2020 |

Helsingin eri asuinalueilla on menossa todella agressivistä varastelua ja suht avointa huumekauppaa. Rauhallisetkin pientaloalueet ovat hätää kärsimässä kun joka yö naapurustossa on varkaita liikkeellä. Huumeruiskuja löytyy moninkertaisesti ja epämääräistä porukkaa notkuu parkkipaikoilla tms jossa selvästi käydään huumekauppaa. Koronan, ilmastonmuutos ahdistusten, mielenterveyspalveluiden heikkenemisellä alkaa olla jo selkeitä vaikutuksia!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL lipulla voi viedä ongelmat kauas

Vierailija
2/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se nyt aikakin että Helsingissäkin on ison kaupungin menoa kun kyseessä on jo kuitenkin kohtuullisen kokoinen kaupunkialue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on unelma!

Vierailija
4/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolainen unelma se vaan siellä pirskahtelee.

Vierailija
5/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingissä narkit ulkomaalaisia? Täällä ihan vähän kauempana 95 % kantiksia.

Vierailija
6/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla pitää olla mahdollisuus toteuttaa itseään, paitsi tavallisella, rauhallista elämää kaipaavalla ihmisellä. Sellainen on vihervasemmiston kiljuhuuruinen unelma.

Vierailija
7/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Helsingissä narkit ulkomaalaisia? Täällä ihan vähän kauempana 95 % kantiksia.

Vihreät ja vasemmisto ovat kiihkeästi ajaneet huumeiden käytön laillistamista ja piikitysasemia kaupungille jossa narkit voivat vetää fiksinsä ilmaisilla ruiskuilla. Ei kai tuossa kansallisuudella ole merkitystä ollut?

Hienoa nähdä miten heidän visionsa on käymässä toteen.

Vierailija
8/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä esiintyy niin tsurussa, hesessä kuin muissakin kaupungeissa, valitettavasti. Jotain tarttis tehdä!

Vierailija
9/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreät ja vasemmisto ovat kiihkeästi ajaneet huumeiden käytön laillistamista ja piikitysasemia kaupungille jossa narkit voivat vetää fiksinsä ilmaisilla ruiskuilla. Ei kai tuossa kansallisuudella ole merkitystä ollut?

Hienoa nähdä miten heidän visionsa on käymässä toteen.

Ei ole. Luulin vaan, että sillä viitattiin ulkomaalaisiin.

Toivottavasti ei käy toteen tuollainen. :(

Vierailija
10/16 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmistolaisen virhekäsityksen mukaan huumeiden laillistaminen ja helppo saatavuus vähentää niiden käyttöä. Täytyy olla aivot todella solmussa jos uskoo tuollaiseen täydelliseen paskapuheeseen.

On sitten kiva kun perheen Aliisa 14 vuotta sanoo: "Äiti hei, mä oon vähän myöhempään tänään ulkona kun käydään vetämässä Tiinan ja Elinan kanssa vähän heroiinia mun uuden poikaystävän kanssa"

Vierailija
11/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisen virhekäsityksen mukaan huumeiden laillistaminen ja helppo saatavuus vähentää niiden käyttöä. Täytyy olla aivot todella solmussa jos uskoo tuollaiseen täydelliseen paskapuheeseen.

On sitten kiva kun perheen Aliisa 14 vuotta sanoo: "Äiti hei, mä oon vähän myöhempään tänään ulkona kun käydään vetämässä Tiinan ja Elinan kanssa vähän heroiinia mun uuden poikaystävän kanssa"

voitko kertoa milloin nämä vihervassari ovat ehdottaneet huumeiden vapautumista.

Vierailija
12/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voitko kertoa milloin nämä vihervassari ovat ehdottaneet huumeiden vapautumista.

Huumeiden hallussapito lailliseksi (vihreät)

https://yle.fi/uutiset/3-11044373

Piikitysasemista (vihreät):

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1318927

Vierailija
13/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkotekstistä puuttui se että narkkarit on yleensä myös kouluttamattomia ja mukavuudenhaluisia. Meidän luokalla kaks nykyistä katunarkkia, molemmilla oli kaikki tuotu eteen ja bileet vaan piti jatkua. Koulut meni eka alta ja siitä kaikki muu. Bileet jatkuu. Ihminen on lopulta itse vastuussa elämästään, ei yhteiskunta.

Vierailija
14/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus kun ei oo pilivee. Pakko vaan ryypätä. No ainakin tää on laillista.

Vierailija
15/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkotekstistä puuttui se että narkkarit on yleensä myös kouluttamattomia ja mukavuudenhaluisia. Meidän luokalla kaks nykyistä katunarkkia, molemmilla oli kaikki tuotu eteen ja bileet vaan piti jatkua. Koulut meni eka alta ja siitä kaikki muu. Bileet jatkuu. Ihminen on lopulta itse vastuussa elämästään, ei yhteiskunta.

Tämä! Absurdien väite on siitä, että eliitti käyttää huumeita, kun alemmat alkoholia. Silti, jostain syystä ei ole Jorma Ollilaa, Herlinejä yms. pitämässä kokabileitä Karhupuistossa. Kyse on vain illuusion luomisesta.

Vierailija
16/16 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla pitää olla mahdollisuus toteuttaa itseään, paitsi tavallisella, rauhallista elämää kaipaavalla ihmisellä. Sellainen on vihervasemmiston kiljuhuuruinen unelma.

Ei muuta kun muuttoa pois helsingin alueelta. Muualla saa elää rauhassa eikä ole isin kaupungin ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme