Kuinka usein peset ikkunat?
Itse pesen kuuden viikon välein. Pidän kirkkaista ikkunoista.
Kommentit (35)
Syksyisin. Tänä vuonna taitaa jäädä väliin.
Thaimaalainen vaimoni pesee joka päivä. En anna rahaa jos ei pese
Kerran kahteen vuoteen. On niin työläät, tarttee tikkIta ja alustoja. On 42 ikkunaa pestävänä.
Pertti 60v kirjoitti:
Thaimaalainen vaimoni pesee joka päivä. En anna rahaa jos ei pese
ALFA!
Ikkunat?
Meillä on siannahat aukoissa.
1-2 kertaa vuodessa. Tänä vuonna riittää kerta, viime vuonna oli enemmän siitepölyä.
Olen asunut tässä asunnossa 4,5 vuotta enkä ole vielä kertaakaan pessyt. Kesän alussa piti, mutten saanut aikaiseksi. Tosin ei ole muita ikkunoita kuin parvekkeen ovessa olevat, ja siinä vieressä oleva "seinä" on tehty suurista ikkunoista, siis lattiasta kattoon. Siinä minulla on useimmiten verhot. Lisäksi parvekelasit, mutta niitä ei osaa irroitella ja käännellä. Kyllä mä tuon oven ikkunat pesen huomenna :) Lupaan
En oo pessy 12 vuoteen. Sameat ja likaiset on, mutta toisaalta verhot on aina kiinni, joten mitä väliä.
Useamman kerran vuodessa alakerrasta. Sisäpuolelta pyyhin noin kerran kuussa. Alakerran ikkunat on nopea pestä koska ne pystyy pesemään terassilta eikä tarvitse aukoa ikkunoita kun niissä ei ole tuplaikkunoita.
Yläkerrasta en kovin usein ikkunoita pese. Sisäpuolelta vaan ja yhtä päätyikkunaa joka aukeaa kokonaan ilman ikkunanavaajaa. Täytyy tunnustaa että osaa yläkerran ikkunoista ei ole pesty ulkopuolelta reilu kahteen vuoteen.
Viime vuonna oli aikomus mutta jäi. Niinku tänä vuonnakin.
Minulla on ikävä ensimmäistä vuokrakämppääni ikkunoiden suhteen. Se kun oli sellainen kellarissa ollut ikkunaton kämppä.
Tule tännekin pesemään: 52 ikkunaa. Viime vuonna pesin seitsemän. Itseasiassa ajattelin huomenna pestä kahdeksan - sää varauksella.
En koskaan. Miksi niitä pitäisi pestä?
Vierailija kirjoitti:
Useamman kerran vuodessa alakerrasta. Sisäpuolelta pyyhin noin kerran kuussa. Alakerran ikkunat on nopea pestä koska ne pystyy pesemään terassilta eikä tarvitse aukoa ikkunoita kun niissä ei ole tuplaikkunoita.
Yläkerrasta en kovin usein ikkunoita pese. Sisäpuolelta vaan ja yhtä päätyikkunaa joka aukeaa kokonaan ilman ikkunanavaajaa. Täytyy tunnustaa että osaa yläkerran ikkunoista ei ole pesty ulkopuolelta reilu kahteen vuoteen.
En ole pessyt osaa meidän ikkunoista koskaan. Pesen vaan niistä huoneista ,joissa asutaan. Ollaan oltu tässä 30 vuotta.
En koskaan. Äiti käy pesemässä kerran vuodessa.