Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva ja koira

21.10.2013 |

Hei. Kysyisin neuvoa ja olisi kiva kuulla kokemuksia liittyen vauvan ja koiran/koirien yhteiseloon ja miten arki sujuu koiraperheessä vauvan synnyttyä. ? Olemme mieheni kanssa jo jonkinaikaa puhuneet perheenlisäyksestä. Minua nyt lähinnä mietityttää se, että meillä on kaksi suurehkoa voimakasta koiraa.. Toki ne on molemmat sosiaalisia ja kaikinpuolin kilttejä eikä koskaan ongelmia ole ollut. Ne eivät kuitenkaan ole koskaan nähneet lasta tai vauvaa enkä tiedä yhtään miten ne mahdolliseen tulokkaaseen suhtautuisivat.. Ja eikä sitä varmaan tiedäkkään etukäteen.. Eniten mietityttää miten arjen saa rullaamaan vauvan ja koirien kanssa.. Asumme rivitalossa ja koirien kanssa ulkollaan montakertaa päivässä ja touhataan muutenkin paljon. Vaikka haluan lasta paljon, näen kauhukuvia itsestäni tukka sekaisin yöhousuissa ja kumppareissa viemässä ylienergisia rotikoita tienpäähän asioille koska kauemmas en silmäpusseineni jaksa kävellä vaunuissa huutavan vauvan kanssa...

Kommentit (1)

1/1 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi meni ihan ok hyvin koirien kanssa. Toinen mustasukkaisempaa sorttia, mutta tottu vauvaan pian, tosin molemmat olivat jo entuudestaan tottunut vauvoihin ja lapsiin. Vauva nukku alkuun tosi paljon, joten minulla oli aikaa koirillekin ekat pari kuukautta.
Mulla oli siis itselläni päinvastainen kuva itsestäni vauvan ja koirien kanssa. Näin itseni tehokkaana ja pirteänä vaunulenkillä koirien kanssa. No, nyt olen täsmälleen sun kauhukuva kun vauva ei enää nuku niin paljon ja vaatii koko ajan enemmän seurustelua hänkin. Todellakin siis juuri tänään raahustin yöhousut jalassa postilaatikolle ylienergisten koirien vetämänä ja kotona tunnen selässäni jatkuvasti odottavan tuijotuksen. Suoraan sanottuna olen vähä pulassa jos ei kukaan ala auttaa niiden lenkittämisessä ja leikittämisessä.. huoh.. :/ Nyt justiin mietin että mitähän nuille koirille tekisi kun ei niille kiva. Isoja ja energisiä kun ovat nuokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla