Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen yksin?

Vierailija
21.10.2013 |

Tiedän olevani nätti, urheilullinen ja hauska nainen. Elätän itseni, en ole mikään rikas, mutta tulen toimeen. Mulla on 5-vuotias lapsi.

Olen ollut vuoden sinkkuna. Exälllä on ollu ainakain 5 tyttöystävää tässä välissä, mulla ei ketään. Ainoat jotka mut olisi huolineet, on täysin poissuljettuja vaihtoehtoja (alkoholismia yms).

Olen tavannut miehiä joo, mutta eipä niille tunnu kelpaavan kuin sänkyseura ja siihen en lähde. Noita seksinruinaajia on liikaakin, viikonloppuna tuli viestiä yhteensä 8 mieheltä, mutta tiedän ja vaistoan ettei ne muuta tahdo kuin panoa.

Exä oli se pettäjä ja väkivaltainen hullu, ja silti elää jatkuvasti parisuhteessa. Mä olin se viaton osapuoli eroon ja pelottaa että oonko nyt täysin pois sinkkumarkkinoilta, yli-ikäinen?? Olen 30-v.

Baareissa en jaksa roikkua, ei kai niitä miehiä sit muualla tapaa. Nettiä kokeilin, ja totesin että ei ei ei..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:30"]

Tiedän olevani nätti, urheilullinen ja hauska nainen. Elätän itseni, en ole mikään rikas, mutta tulen toimeen. Mulla on 5-vuotias lapsi.

Olen ollut vuoden sinkkuna. Exälllä on ollu ainakain 5 tyttöystävää tässä välissä, mulla ei ketään. Ainoat jotka mut olisi huolineet, on täysin poissuljettuja vaihtoehtoja (alkoholismia yms).

Olen tavannut miehiä joo, mutta eipä niille tunnu kelpaavan kuin sänkyseura ja siihen en lähde. Noita seksinruinaajia on liikaakin, viikonloppuna tuli viestiä yhteensä 8 mieheltä, mutta tiedän ja vaistoan ettei ne muuta tahdo kuin panoa.

Exä oli se pettäjä ja väkivaltainen hullu, ja silti elää jatkuvasti parisuhteessa. Mä olin se viaton osapuoli eroon ja pelottaa että oonko nyt täysin pois sinkkumarkkinoilta, yli-ikäinen?? Olen 30-v.

Baareissa en jaksa roikkua, ei kai niitä miehiä sit muualla tapaa. Nettiä kokeilin, ja totesin että ei ei ei..

[/quote]

Jos jutteluseuraa kaipaat (tai mahdollisesti kahvitteluseuraa) niin laita ihmeessä viestiä (joonas.keto(at)suomi24.fi) samanikäiselle vuoroviikkoisälle.

Ei ainakaan tarttis olla niin yksin. Olen "raitis" vaikken absolutisti olekkaan...

Vierailija
2/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksin, koska haluat olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sulla ei ole ketään ja eksällä viisi, ei ole mitenkään vastaus siihen kuinka haluttava olet. Sinut vaan otetaan vakavasti, eksäs ei sitoudu.

Vierailija
4/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:35"]

et ole niin kaunis ja hoikka ja hauska kun kuvittelet.

Siinä vastaus ongelmaasi.

[/quote]Onpa rumasti sanottu, kun katselee minkälaisia pariskuntia on maailma täynnä...

Vierailija
5/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ei ne miehet halua kuin panoa, tai ovat persoonallisuushäiriöisiä rappioalkoholisteja, tai kaikkia noita. Tän koin kerta toisensa jälkeen 10 vuoden aikana kun vielä olin markkinoilla. Nyt en enää etsi enkä halua yrittää vaikka kotoa tultaisiin hakemaan.

Vierailija
6/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinullekin ollut panoja tarjolla? Eksäsi on vain ollut "helpompi" ja tarttunut joka tarjoukseen.

Vierailija
7/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:35"]

et ole niin kaunis ja hoikka ja hauska kun kuvittelet.

Siinä vastaus ongelmaasi.

[/quote]Onpa rumasti sanottu, kun katselee minkälaisia pariskuntia on maailma täynnä...

[/quote]

Näitä tälleen vastaavia on av täynnä  (siis toi joka lyttäsi ap:tä) :(

Vierailija
8/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäät ilmankin, ja sen vuoksi et kelpuuta ketä vaan. Se on oikein ja hyvä asia, exälläsi on paljon huonommin asiat, pilaa kaikki suhteensa kuitenkin, koska jos ei osaa yksin, ei osaa olla hyvässä suhteessakaan.

Vierailija
9/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sinkkuna 1,5 vuotta sun iässäsi. Kävin treffeillä viiden kanssa, joista eka ei halunnut toisia treffejä, tokaa tapailin mutta se yrittikin koko ajan jotain toista naista, kolmas ei halunnut kolmansia treffejä, neljäs olikin varattu ja viidennen kanssa menin naimisiin. Onneksi en neljännen jälkeen alkanut marista, että en kelpaa kuin seksiin enkä kaikille siihenkään. Miehet on yksilöitä kuten naisetkin ja vuosi on lyhyt aika, kun etsii loppuelämän puolisoa. Olisithan säkin tuollaisia kuukauden parin juttuja saanut, jos niitä olisit vailla.

Vierailija
10/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla sama ongelma(exällä myös vientiä). mulla vika painossa: olen 165cm ja 57kg. aivan liian läski kenellekään. yhden työttömän narkkarin olisin halunnut, mutta en kelvannut.

Vierailija
11/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se oli mainittuna.[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:30"]

Mulla on 5-vuotias lapsi.

[/quote]

Vierailija
12/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollisia miehiä on niiin vaikea löytää. Tiedän tämän omasta ja ystävättärieni kokemuksista.

Suosittelen kokeilemaan vielä nettiä ja varaamaan tarpeeksi aikaa.

Vierailija
13/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:46"]

mulla sama ongelma(exällä myös vientiä). mulla vika painossa: olen 165cm ja 57kg. aivan liian läski kenellekään. yhden työttömän narkkarin olisin halunnut, mutta en kelvannut.

[/quote]

Sun painossasi ei ole yhtään mitään vikaa. Korjaa pääs sisäpuoli ja ota sitten seuraa.

Vierailija
14/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 12 vastaa: kyllä vika on painossa. olen vitun läskimaha.

Vierailija
15/20 |
21.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa laihduttaa, saat sen ihanan narkkarin.

Vierailija
16/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö olet yksin?

Vierailija
17/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiire sinulla on? Olet selkeästi entisessäsi vielä kiinni kun hänestä niin puhut, joten anna ajan kulua ja irrottaudu vanhoista jutuista kokonaan. Vasta sitten olet valmis uuteen suhteeseen. Sinusta luultavimmin näkyy jo päälle, että olet katkera exästäsi ja hänen kanssaan hukkaan menneestä ajasta ja sellaista naista ei yksikään tosimielellä oleva mies riesakseen halua. Olet vielä niin nuori, että sinuna en alkaisi panikoimaan ollenkaan. Tässä on nyt hyvää aikaa järjestää vaikka vaatekaappi ja ulkoinen olemus kaikin puolin järjestykseen samaan tahtiin sisäpuolen kanssa.

Vierailija
18/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan se oli mainittuna.[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 15:30"]

Mulla on 5-vuotias lapsi.

Ja jos ap puhuu totta exästään, pennulla on surkeat geenit ja sitäkin kavahtavat riesan olemassaolon lisäksi. Tuskin on edes joka toinen viikko poissa nurkista maukumasta, jos exä on niin viallinen.

Vierailija
19/20 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt lapsesi hoitamiseen ja normaaliin elämään, älä ota siihen vielä yhtään mitään miehiä sotkemaan.

Vierailija
20/20 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity nyt lapsesi hoitamiseen ja normaaliin elämään, älä ota siihen vielä yhtään mitään miehiä sotkemaan.

Onko toi taas se AP tai Ap tai ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän