Hei sinä siellä kotona! Miksi olet kotona nyt arkipäivänä?
Kommentit (88)
Äitiyslomalla, ihan viimeisilläni raskaana... :)
Vapaapäivä, olin lauantain töissä.
Sijaisäiti, siis töissä kotona -lapset nyt koulussa
Kotiäitinä 2v. kanssa, töihin menisin jos niitä olisi eli periaatteessa työtön.
Saikulla jännetuppitulehduksen takia. Torstaina pitäis mennä koittamaan, kestääkö käsi töissä..
Saikulla akuutin infektiotaudin vuoksi.
Olen raskaana ja sairauslomalla etisen istukan takia.
Olen raskaana ja sairauslomalla etisen istukan takia.
Menen iltavuoroon, eli vielä saa olla hetken kotona :)
Tuli edellisestä mieleen että aika ihme että melkein kaikki vastaajat on hoitovapaalla, osa-aika töissä, perhepvhoitajana tms. Missäs on ne kaikki lukuisat työttömät?
Sama täällä. Toiset tekee viikonloppuisinkin työtä ja arkena yhtä juhlaa..
Voin viettää etäpäivän, töissä ei ole mitään tällähetkellä mitä en voisi hoitaa etänä.
Äitiyslomalla viiskuisen kanssa. Just käytiin kävelyllä, vauva jatkaa unia, minun piti siivota, mutta istahdin sohvalle kahvikupin ja puhelimen kanssa. Isommat lapset vietiin kerhoon.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 11:50"]
Tuli edellisestä mieleen että aika ihme että melkein kaikki vastaajat on hoitovapaalla, osa-aika töissä, perhepvhoitajana tms. Missäs on ne kaikki lukuisat työttömät?
[/quote]
Olihan tässä jo ainakin kaksi työtöntä.
Teen osa-aikatyötä omasta halustani ja tänään on kolmepäiväisen viikkoni yksi vapaapäivä. Ensi viikolla on neljä työpäivää. Haluan enemmän aikaa itselleni.
Kotirouvana..niitä paljon parjattuja, lapset on kasvatettu nyt nautiskelen elämästä, juuri join pullakahvit, koirat on pihalla kohta otan ne sisään kun ajelen kauppaan jos löytyisi jotain herkkuja ruuanlaittoon. Olen nauttinut vuosista lasten kanssa kotona, se oli ihanaa ja nyt on toisella tavalla ihanaa, voin elää itselleni ja viettää päivät niinkuin haluan. Ei ole vaatelias puolisokaan eikä odota että ruoka olisi valmiina kun tulee kotiin mutta yleensä on!912
Toiseksi viimeinen vanheimpainvapaa päivä.Sitten pitämättömät lomat perään ja joulukuussa töihin.
Teen vuorotyötä, ja nyt on arkivapaa.
Just viikonloppuna olinkin töissä. Olisiko silloin pitänyt kysyä: MIKSI sinä olet kotona viikonloppuna?
Pekkasella