Normaali äidin ja pojan välinen suhde?
Onko mielestänne normaalia,että 19-vuotias poika viettää lähes kaiken vapaa-aikansa äitinsä kanssa; he käyvät yhdessä elokuvissa, vaateostoksilla, matkoilla yms. En tarkoita että olisi jotenkin väärin viettää yhdessä aikaa, mutta eikös tuon ikäisen miehen olisi aika hieman itsenäistyä ja irtaantua äidistään? Äiti siis sinkku ja tuntuu hakevan parasta kaveria pojastaan. Myös pojan isä haluaa viettä kaiken vapaa-aikansa vain pojan kanssa.Vanhemmat eronneet.Molemat vanhemmat siis roikkuvat pojassaan.Olisiko mielestänne hyvä vinkata vanhemmille, että voisivat omasta seuran tarpeestaan huolimatta hieman yrittää potkia poikaa omilleen?Vanhemmat tekevät pojalle kaiken valmiiksi ja hoitavat asiat tään puolesta.Olen siis perheen tytär.
Kommentit (7)
Onhan se outoa. Koita jaksaa.
terv.Kohtalotoveri
Perheen tytär voi minun mielestäni ottaaasian puheeksi ihan suoraaankin, ilman vihjailuja :) Mutta joo, ei kuulosta ihan terveeltä.
Poika voi ihan kiltteyttään ja hyvää hyvyyttään haluta tukea vanhempiaan. Mistä me tiedetään toisten ihmisten yksityiselämien yksityiskohdat?
Mutta eikös poja parhaaksi olisi kuitenkin itsenäistyminen vanhemistaan, kokemus,että selviää jo itse elämästään?
Heti kun löytää tytön niin äiti ja isukki jää kakkoseksi:)
Taitaa harmittaa kun veli saa huomiota?
Vittu et voi olla ihminen katkera. Hyväksy, että he rakastavat enemmän veljeäsi.
No esim. Espanjassa on ihan tavallista asua 20-30vuotiaanakin vielä äidin helmoissa..