Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaan tehdä parhaat provot

Vierailija
20.10.2013 |

Tiedän aiheetkin, mitkä kolahtaa aaveemammoihin parhaiten

-rämemajavat

-toinen nainen ei riko kotia

-perhetuttujemme vaimot ovat nipoja, kun heidän miehensä uskoutuvat minulle/käyvät meillä istumassa iltaa

Ja yleensäkin ketjut, missä voidaan vahingoniloisena haukkua naisia, että minä en ainakaan ole tuollainen

Ja aina menee läpi nämä aiheet

ai niin ja yhteissauna :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle provo on siis yhtä kuin haukkuminen?

Vierailija
2/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä vieläkään ole tajunnut, että suurin osa vastaa sinulle provolla, johon itse haksahdat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:03"]

Etkä vieläkään ole tajunnut, että suurin osa vastaa sinulle provolla, johon itse haksahdat!

[/quote]

Nimenomaan! Tämä on se hassuin piirre provoissa ja provoilijoissa. "Armoitetut" provoilijat elävät niin jossain omassa ylemmyyden kuplassaan että kuvittelevat olevansa ainoita jotka osaavat vedättää ja provosoida. Ettekö te hyvät ihmiset tajua, että yhtä lailla ne "idiootit" jotka teille vastaavat provoilevat teitä vastaan ja ihan samaan tapaan kuin te siellä hihittelette miten ihmiset "lankeavat" niin he hihittelevät miten te lankeatte.

Tähän kulminoituu koko provoilun järjettömyys, jokainen haluaa kuvitella olevansa itse se taituri, joka saa muita huijattua. Todellisuudessa kukaan ei voi tietää, ketä on oikeasti huijattu. Mitä sä ap ajattelet tästä, vai olenko mäkin nyt vain tyhmyri joka lankesi provoon?

Vierailija
4/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä.

Vierailija
5/5 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 15:16"]

Hankkikaa elämä.

[/quote]

Niin, tuota voi miettiä kuka tahansa joka täällä viettää aikaa. Tämä ketju tuskin on poikkeuksellinen.

Kovin on tavallista sekin, että provoilija ei kommentoi mitään tuohon ylläesitettyyn asiaan (viestit 3 ja 4).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme