Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko epäkohteliasta mennä kauppaan sisälle aurinkolasit päässä?

Vierailija
08.09.2020 |

Kerran kun oli kova migreeni oli pakko käydä kaupassa ja koska kaikki valotkin vain pahensivat sitä, laitoin aurinkolasit päähän enkä ottanut niitä kaupassakaan pois. Jälkeenpäin olen miettinyt onko aurinkolasit kaupassa ollessa epäkohteliasta käytöstä? Ajatteletteko jotain ihmisistä joilla arskat päässä kaupassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olenkin miettinyt nyt korona aikana lakki-aurinkolasit-suojamaski-huppari lookkia. Olisi mielenkiintoista liikkua ja seurata ihmisten tuijotuksia ja ilmeitä.

Vierailija
2/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esim. ruokakaupassa epäkohteliasta. Jos taas asioit vaikka pienessä putiikissa ja olet henkilökunnan kanssa puheissa, on kohteliasta ottaa lasit pois kuten aina keskustellessa. Tai selittää rehellisesti miksei pysty.

Muutoin kuin aurinkoisena kesäpäivänä aurinkolasien pitäminen (sisällä) herättää kyllä mielikuvan narkkarista, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se haittaisi...ilmeisesti sinä sitä vaan itse ihmettelet.

Vierailija
4/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän näköstä se ainaki on. Mut oon itekki Kerra tappokrapapulassa ollu aurinkolaseilla kaupassa. Pakko oli hakea ruokaa mut olemassa oloki hirvitti

Vierailija
5/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki tai assi tulee ekana mieleen. Minulla on myös migreeni, mutta itse en voi mennä kauppaan vaikka olisi siteellä silmät peitettynä.

Vierailija
6/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on voimakkuudet aurinkolaseissa enkä näe kunnolla, jos otan ne pois kaupassa.

Vierailija
7/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan ole. Joillain on arskoissa myös vahvuudet ja saattaa olla ainoat lasit mukana. Voi jumankavita että ihmiset on sairaita jos jostain helvatun aurinkolaseista alkaa itkee.

Vierailija
8/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ota ne kuitenkin mieluusti oma-aloitteisesti pois, jos kassa joutuu kysymään sulta henkkarit. 

Vierailija
9/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole epäkohteliasta, ainoastaan naurettavan näköistä

Vierailija
10/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut, että oli aurinkolasit päässä, kun olin apteekissa. Iiik..

Vierailija
11/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei!

Vierailija
12/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin on voimakkuudet aurinkolaseissa enkä näe kunnolla, jos otan ne pois kaupassa.

Mulla sama. Nostan ne kyllä otsalle, mutta sitten jos pitää lukea pientä pränttiä, vaikka päiväyksiä, niin laitan ne päähän. (Ja tunnen oloni vähän friikiksi.)

Vierailija
13/14 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aurinkolaseja saa ja pitää pitää varsinkin kesällä ja erittäin outoa tässäkin asiassa on että aurinkolasien pitämisestäkin tehdään joku ongelma on tämäkin käsittämätöntä

Vierailija
14/14 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos olen aivan samaa mieltä arskat sisällä rockaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan