Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaat alushousut?

Vierailija
08.09.2020 |

Oikeastiko nykyään nämä isopyllyiset naiset käyttävät tekokuituisia, kainaloihin kiskottuja ja pervakoon upotettuja alkkareita....

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/9185fe3e-4d2c-4e3c-bf09-56734aac82d2

En pystyisi. Itse pidän matalavyötäröisestä brazilian-mallista, jossa on "kunnon" takaosa eikä mitään persnarua. Ja materiaali ehdottomasti puuvilla eikä mikään hiostava ja hiivaa hautova tekokuitu.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummomallin alushousut ovat varmasti nostaneet suosiotaan jättitakalistojen myötä. Hirveitä nuo korkeavyötäröiset mamma-alkkarit.

Vierailija
2/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun noissa on liian matala toi vyötäröosa, ja liian korkea jalan aukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty pitämään korkeavyötäröisiä alushousuja enkä housuja. Tulee kauhea pallomahaefekti.

Vierailija
4/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan kerran ostanut jotkut mikrokuituiset alushousut ja ne lensivät muutaman käyttökerran jälkeen roskiin. Puuvilla on paras materiaali.

Vierailija
5/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maha on runsas, puuvillaiset mummoalkkarit pysyvät ylhäällä. Hipsterit rullaavat mahan alle, vaikka miten päin olisi. Stringejä en ikinä käyttäisi, mua häiritsee se naru perseessä (on mulla ollut parit stringit, en ole niitä käyttänyt), mieluummin olen kokonaan ilman alushousuja. Jos haluan seksikkäämmät housut, sitten sujautan ne hipsterit jalkaan (ei Brazilian-mallisia), mutta koko päivää en niitä pidä. Kukaan ei yleensä näe mun alkkareita vaatteiden läpi. 

Vierailija
6/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia kuvia! Nami.

Vierailija
7/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheat mummopöksyt 😂

Vierailija
8/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alushousuja tehdään ihan karmeista materiaaleista. Ihmettelen aina kuka ne kaikki hiostavat ja hankaavat pitsiritsat ostaa? Ehkä ne myydään setämiehille haisteltaviksi?!?

Sileä mikrokuitu on kauniin näköinen ja ns. "saumaton" efekti esteettisesti ykkönen, mutta en myöskään kestä tekokuitua hautomassa jalkoväliä. Mielummin vaikka ilman.

Vierailija
9/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boxer briefs, mitä lie suomeksi.

Vierailija
10/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maha on runsas, puuvillaiset mummoalkkarit pysyvät ylhäällä. Hipsterit rullaavat mahan alle, vaikka miten päin olisi. Stringejä en ikinä käyttäisi, mua häiritsee se naru perseessä (on mulla ollut parit stringit, en ole niitä käyttänyt), mieluummin olen kokonaan ilman alushousuja. Jos haluan seksikkäämmät housut, sitten sujautan ne hipsterit jalkaan (ei Brazilian-mallisia), mutta koko päivää en niitä pidä. Kukaan ei yleensä näe mun alkkareita vaatteiden läpi. 

No eikö se ole kuitenkin parempi, että ne alushousut ovat mahan alla eikä kiskottuna kainaloihin? En ymmärrä tätä miehillä enkä naisilla, että jos se maha pitää kasvattaa, niin housut vedetään siihen päälle. Varsinkaan alushousut.

Vierailija
11/24 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boxer briefs, mitä lie suomeksi.

Mä en pysty näitäkään pitämään enkä hipstereitä. Ahdistaa, jos "nivustaipeessa" on liikaa kangasta, kun istuu tai kyykistyy. En tiedä mikä tässä on ongelma, mutta tuntuu epämiellyttävältä.

Vierailija
12/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ostaa ihan markettien nippualkkareita. Mitäs vikaa niissä. Aiemmin hamstrasin aina esim. Lindexin alesta. En jaksa enää.

Vierailija
13/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sloggit on hyvät, mutta niiden laatu on laskenut siitä, mitä ne oli joskus ennen.

Minä pidän korkeavyötäröisistä, tosin minulla ne ovat yleensä normaalikorkuisia, koska minulla on korkea vyötärö. Niissä vyötärö nousee lonkkaluiden yläpuolelle. Leveä takamuksiksena pidän leveistä housuista, missä riittää kangasta peittämään pakarat, nuo brazilian hight painuvat pakaravakoon melkein kuin stringit.

Vierailija
14/24 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomia pidän ja suosittelen muillekin.

Vierailija
15/24 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaat ovat  tai, midi ja maxi mallin pikkuhousut, Sloggit ovat ihan parhaimmistoa ja sitten näitä ihania merkkejä kuten Gossard ja Triumph joilta löytyy kauniita pitsialushousuja.

Sloggin Romance pitsimalli myös suosikkini, hyvät jalassa ja kauniit se on tärkeää.

Vierailija
16/24 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambu-alushousut parhaat, kestävät.

Vierailija
17/24 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas ei meinaa pikkarit pysyä jalassa🤷

Nymfo 36

Vierailija
18/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä ovat markettien nippualkkarit? En edes googlaamalla löytänyt tietoa. Alusvaate laatikon päivitys menossa, niin haluan löytää ne parhaat pikkarit. 

Vierailija
19/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas ei meinaa pikkarit pysyä jalassa🤷

Nymfo 36

Mä taas en käytä.

Pervo-Anneli 39

Vierailija
20/24 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa muu kuin Sloggin tai Polan alushousut. Molemmat liian ohutta materiaalia ja aivan kuin elastisuus olisi valmiiksi kuoleentunutta.